.

понедељак, 11. април 2011.

Youtube gole zene oglasi


Rad u dvorištu, jedan dan, bio sam znojenje i namjeri na ono što sam radio u tlu. S vremena na vrijeme bih pogled preko mojih susjeda kuće i gledati Julie kao što je izvukao korova i obrađuje tlo s malom lopata.
"K vragu!" Mislio sam, "To je jedan fini gospođa tamo!" Tada se nasmiješio u sebi i vratio se moj zadatak.
Oko sat vremena u mom radu Pogledao sam gore opet da se vidi što se događa tamo kod susjeda kući. Vidio sam bila na polaganju kola dnevni boravak s hladno piće u ruci u potrazi moj način. Kao što naše oči susreo se nasmijala i pozvao na to me,
"Hej tamo, Jack, želim cool jedan?"
"Čovjek, da bi bilo sjajno!" Ja uskliknuo i pao mi gleter, izbrisala koljena off i njezin pridružio na nju vrt.
Vratila se s pićem u ruci, lijepo cool alkoholno piće od neke vrste, nisam briga što. Imala je da je "Dođi i dobiti mene" izgled, sada traži oči, uvijek durenje na usnama, a ona kao da se u njoj zaokupljen mislima većinu vremena. Lijepa dama sa crnim teče kosa, dovoljno grudi, vitka tijela i prekrasna stražnjica koja izbočen u stražnji poput žuriti.Nasmiješila kao ona se vrati kola i komentirao,
"Voliš dvorište raditi previše?"
"Oh! Yeah! Ništa kao što je uzimajući vanjska strana ovdje i kopanje u blato. "
"Dobiva svoj um od svih problema, zar ne?" Upitala je.
"Imaš problema? Sranje, ne izgledaju kao da imate problem u svijetu. "Sam se nasmijao. Ona su se preselili u oko šest godina, kada su ona i njezin suprug prvi je dobio u braku. Bio sam gledajući ju i na off kad je bila u dvorištu, ali ja ne mislim puno o tome, osim razmišljanja sam ne bi smetalo uzimajući neke da. Imali smo razgovarali i razmijenili pleasantries, ali da je o tome. Danas je imala nešto na umu, a ja znala  gole zene youtube da želi razgovarati o tome pa sam slušao.
"Znate li kako jako loše to je bio u zadnje vrijeme? To je bio jako loš u zadnje vrijeme? "
"Znam da je vaš stari čovjek radi na puno i nema puno." Ja ubrizgava.
"On uvijek radi." Gledala me pažljivo, "On je uvijek je otišao."
JA ganut moj travnjak stolicu bliže k njoj pa smo mogli razgovarati više prisno,
"Žao mi je!"
"Me too." Uzdahnula je, "Znaš, čak kad je doma on gole zene za gledanje ne plaćaju mnogo pozornosti na mene."
"Stvarno!" Pratio sam odgovor kratak dati joj priliku da razgovaraju.
"Znate on samo čini ljubav mi je jednom ili dva puta mjesečno?" To je bio više informacija nego što sam trebao, ali sam slušao anyway.
"K vragu!"
"On je stvarno nikada ne dobivši me ispuni kao žena. Znam da mora biti više ljubavi što od onoga što činimo "joj usne otišao u malo namrštiti -. Osmjeh kombinacija. Dospio sam na to uzeo je za ruku joj konzole.
"K vragu! Žao mi je čuti da. Morate biti stvarno smeta to, ha? "
Ona mi se nasmiješio i stisnuo mi ruku,
"Znaš ja stvarno potreban netko za razgovor do danas."
"Možete razgovarati sa mnom kao čeznuti kao što želite." Nasmijao sam se natrag sam osjetio neku vrstu sile koja proizlazi iz nje.
"Vi znate da gledate tamo me stvarno uzbuđen." Ona je šapnuo.
"Ja sam"? Nasmijao sam se čak i hrabriji sada, "Ti znači u tih starih grubbies i prljavštine?"
"Pretpostavljam da mora biti na Mjesec!" Nasmijala se glasno.
"Mogao bi biti!" Nasmijao sam se s njom.
Razgovarali smo na i na za više od jednog sata o svom ljubavnom životu, a kako ona zaista bio razočaran s načinom na koji su stvari ide u nju bračni život. Ona je dobila sve više i više iskren sa mnom. Sam uvjeren da joj je bilo bolje načine ljubavi odluka koje je ona vjerojatno nije stvarno isprobao. Ona se složili sa mnom i dao mi hint ona ne bi smetalo da ih težak. Nisam joj obeshrabri, jer sam nasmijana unutra i nastavilo slušati  mlade gole zene glazbu za nju nemir s kamatama. Moja bedra počeo da biste dobili da je peckanje čovjek dobiva u tim situacijama. Imala da sramežljivi pouty izgled koji je vozio mene ispucan.Dakle nevin! Tako lijep!
To nije dugo prije nego prilika da se dogodila ona mi je dala izgled. Mi poljubi. mlade gole zene  Kada našim usnama rastali, ona je pogledala duboko u oči. Mi poljubi opet. Nije oduprijeti na sve, ali je ustao i otišao u kuću. Slijedio sam. Čuo sam zvuk vode prikazivati ​​tuš i pitali ako mi trebali učiniti isto, odustao od moje odjeće i čekali u polufinalu potamni, ali prije nego što sam mogao misliti dalje o tome, ona je morala izaći iz kupatila, mogao sam miris parfem od kupelj, jedan od onih piercing slatke cvjetne mirise, jako lijepo, i neke druge arome, nešto čisto i dimi, a družili su se s parfema: Njen miris.
Preselila po sobi u moje vidno polje bez zvuka. Nosila ništa drugo nego malo čipke-obrubljen skliznuti koja je došla na pola puta prema dolje joj bedra. Listiću je pamuk.Loša sreća.
Ja ne stvarno briga jedan ili drugi način oko osjetiti tijelo kroz najlon, ali tijelo pod obična pamučna me vozi iz moje glave. Njezine grudi su goli ispod klizanja, i njezina plavo-crna kosa visjeti prema dolje u tamnu sjenu oko ramena, nešto poput Djevice Marije veo. I kroz skliznuti sam mogao vidjeti tamne trokutu između njezine noge.
Opet sam imao osjećaj snage koja proizlazi iz nje. Ljepota sama ne može objasniti utjecaj njezine prisutnosti, čak iu ovoj sobi, ali ljepota je svakako imao. Pogledao sam na nju, i kad sam vidio male, simetričan kutna lice, njezine velike smeđe oči gotovo razmišljao jer smo se zagledao jedni na druge, osjećaj njezine snage pojačane.
Njezina su usta bila neopisivo preslatko. To je bio roughed bez sjaja, tako da duboko crveno pojavio prirodnim i kosti joj lagano spušta ramena su, za neke misteriozne razloga, kao i mami mi se kao puni nagib njezine grudi. To je kao da je ona dala off nevidljiv topline. Ona je bila tinja u oskudno malo klizanje. A ti ne bi mogao vidjeti dim, ali je znao da je tamo. Bilo je nešto gotovo nehumano o njoj. Ona je napravio mene starije zene gole misliti na starinski riječi. Riječ je požuda.
Sam mogao osjetiti snagu iz nje, toplina. Ja pritisne moje usne joj gol dojke, kako bi joj vrat, a ja sam osjetio da je čudno, zbunjujuće šok koji je ostavio opet trnce u usnama.
"Pokaži mi što je želio!" Ona je tiho rekao vuče glavu prema njoj, "Pokaži mi!"
Preselio sam, polako kao što sam mogao bez prekida pokreta, a kad sam poslušao, bio sam neke moje lice je jako crveno. Ali to nije bio stari ritualno emocija. Stajao sam iznad nje, i iako nisam pogled na nju opet, mogao sam vidjeti joj savršeno, vidi i među njezine grudi, a tamne ruže boje krugovima bradavica pod bijelim slip.
Ona je dosegla gore, a ja sam skoro odustao od nje, osjećaj prstima pomaknuti u moju kosu. Ona je prikopčan moju glavu čvrsto, to masirati prstima, zimica slanje dolje mojih leđa, a zatim donio joj prsti polako preko moje lice na način slijepe žene možda, da ga vidim, osjećaj moje usne i zube. To je bio netko gori dodir s vrućicom, vrući ples savjete prstima, a dodatno je zagrijava neke niske zvuka ona je, poput mačke presti, bez otvaranja usnice.
"Vi pripadate mene?" Ona je postavljena u nešto manje od šapat.
"Da!" Odgovorio sam. Gledao sam bespomoćno kao i prstima je pala na moje bradavice, te ih stegnut, crpne ih kao moje tijelo napeti. Osjećaj oboren na moj penis.
"Mine", šapnuo je. "Trebam nekoga tko će biti moja."
Osjećao sam se prisila da joj odgovoriti, ali ja nisam rekao ništa, moj otvaranje usta, a zatim zatvaranje kao što sam se zagledao u njezine grudi. To je slatko, čisto dimi miris dođe mi opet. Ona koristi neke sasvim novo oružje na mene. Ja ne mogu biti mučeni kao što je ovaj, u ovaj tihi spavaća soba, ovo je previše.
"Back up tamo na sredini sobe," rekla je u niskom monotonija, napreduju kao što je govorio, prstima još pritiskom i povlačenjem na moje bradavice, štipanje ih je teško odjednom, tako da sam gritted moje zube. I naše su se oči susrele opet, toplina plamen u njezin, njezina crvena usne samo razdvojio pokazati barest bljesak bijele zube.
Skoro sam ju molio, "Molim. Bog! Vi ste stvarno vruće! "
"Nemate pojma kako je vruće. To je bio dugo vremena. "
Moje srce je kao preskakanje, ako bih bio trčanje. Bio sam na rubu nalijeganje, samo backup od nje - Ja ne znam što točno - pokušavajući razbiti njezinu moć. Ipak, nije bilo najudaljenijih mogućnost da bih ili bi mogao.
Mala djevojka skliznula gore na bedrima kao što sam pritisnut protiv nje, malo gnijezdo od kose prickled pod krpom. Ja odmahnuo glavom. Znala sam da će me opet dodir.Nisam mogao stajati napetost. Znoj izbio sve iznad mene. Prsti se preselio dolje preko mog trbuha, njeno pravo kažiprst pritiskom na moj pupak. Nisam mogao šutjeti. Brzo je pao joj ruku na moj hard penis lupanje.
"Moj Bože!" Ona whined clasping moj penis čvrsto, "Good Lord! OH! Isus! "
JA ganut moj hips se odmakne od nje, i njena lijeva ruka je otišao iza mojih vrata. Ona se preselila u mojoj strani, desnom rukom štipanje opuštenu kožu moje skrotuma vrlo teško.
"Poljubi me!" Ona prošapta.
Okrenuo sam glavu prema njoj, te joj usne gurnuo u usta, otvaranje, te da strujni udar došao opet. Moja usta zaključana zbijeno na njezin. Ljubio sam kao da sam htjela da joj progutati. Ja poljubio kao što sam je imala na udicu. Mogao bih ju držati na taj način, bez obzira koliko je ona bespomoćno mi je, to je kako jaka struja. Ja joj mogu podići po strmim moć od njega, njezin izvući iz sebe, i kad kroz to delirij. Osjećao sam joj grudi protiv moje strane, znala sam da bih to učinio, da sam je imala i ona mi je.
A ljubljenje bila mokra i preslatko i slatko joj prsti još uvijek dotaknu mojih skrotuma malo teže sada, ali bol pomiješano s snagu donošenjem iz mene u nju. Bila je gore na nju prstima s njom cijelu težinu protiv moje strane, ju je ostavio prstima clasping moj vrat, a ja sam bio slavlja na nju, moj jezik unutar nje.
Ona izdvajali daleko, a Zatvorio sam oči, "Bog!" Ja whimpered.
Tada sam osjetio mokro joj sisa usta na mojim ispod pazuha, na čupanje kose, tako teško da sam trgnuo. Bio sam oplakivanje naglas. Ona bi se okupili moje loptice u desnoj ruci, te ih masirati nježno, usne joj sisa na koži ispod pazuha mojih, a ja mislio bih ići lud moja koža je došao živ sve više.
II mogao osjetiti njezin prste ostavljajući ići moje loptice, i zatvaranje oko osovine moj penis i poticanje ga prema gore. Gripozan svoj vijek i obuhvaćajući nježno.
"Ja ne mogu - - - Ne mogu - - Ja ne mogu," rekao sam između mojih gritted zubi. Ja plesala unatrag, naprezanje ne doći, a ona neka ide, vuče moje lice i oko mene ljubi opet, njezin jezik ide u moja usta.
"Moj Bože!" Ona squealed, "Je li to način? Je li to ono što sam trebala osjetiti? "
"Da, baby!" Ja dahnu, ja odcijepila se ovaj put, povlačenjem bez nje, a onda sam poljubio joj sve nad njom lice, sisa joj obraze i kapke joj. Okrenuo sam se i zabode moj penis u nju, protiv tanak pamuk njezina slip. Dojam joj kroz pamuk bio previše fin. Moj penis je pumpanje i kaljenje čak i više.
Nasmijala niske jarke smijeh,
"Vi loš dječak." Ona je rekla
"Da! Samo pokvareni klinac. "Htio sam reći, ali sam ga proguta.
"Vi mi želite, zar ne?" Ona zakašljao.Gole starije zene Srbija
"Kao da se u svom vrtu!" Prošaptala sam.
"Znate, ne smijemo!" Ona je šapnuo.
Crtala leđa, tiho preko tepih. Oko šest metara ona je samo stajala me gleda, s jedne strane na komodu, kose pali oko nje lice, a koja djelomično pokriva grudi. Ona je izgledala vlažna i krhke, joj obraze tukli duboko u istoj ravnini, isto rumenilo na njezine grudi i njezin vrat. Nisam mogao uhvatiti moj dah. Ako sam ikada imao je to teško prije nego što sam nije mogao sjetiti. Ako sam ikada bio zadirkivali u ovom trenutku prije, ja bih ga blotted van.
Mislim da sam mrzio nju i iz kuta moga oka sam je jedući gore, način njezine grudi nadut pod pamuk skliznuti, čak i način na koji je obrisao u usta s leđa iz njezine ruke. Vidio sam joj tamne, kovrčavu kosu ima, maleni curling wisps protiv ružičastom kožom, a sramežljivi nježan stidne usne, vrste koje su gotovo skriveno demurely za kosu.
"Moj Bože! Ne smijemo to učiniti. "Ona promrmljao je.
Vidio sam ju premjestiti na rubu kreveta, stoji s malo slip jedva pokriva njezin spol.Njezino lice je rumen, a oči svjetlucaju protiv svih bjelina, a njena kosa je bila lijepa nered.
"Trebam tvoju maca, baby!" Ja promrmlja, "Morate moj penis?"
Sam mogao osjetiti sebe izvrsno off malo klizanja, čupanje kose joj glavu natrag s moje lijeve strane. Ona se okrenula natrag k meni, jedna traka od malo skliznuti pada preko ramena, a rastanak svjetlo zavjese pamuk krevet, ona se popela na krevet, tako da sam je vidio golu dnu i njezin mali roza vaginalne usne. Zatim se okrenula prema meni, crtanje koljena na jednu stranu gotovo demurely, njezine kose visi nad njom lice, ona teško disao me gleda, a zatim je
"Dođi ovdje! Imam vrt koji treba njege. Ulazi u moj vrt! Pokaži mi put to trebao biti. Dođite i plug mom vrtu. "
Bio sam na nju prije nego sam znao što radim.
Sam je prikupila u moja desna ruka i njezina podignut na gnijezdo jastuci, koljena ispružena širok, sam podigao moje tijelo na njezin, pozicioniran moj penis više mokro joj maca i jedan iskorak sam vozio moj jaka pulsirajuća hard penis u joj natopljene maca odmah joj impaling, i njezin lupanje protiv krevet kao ona dahnu i squealed u obična zadovoljstvo.
"Oh! Prokletstvo. "Ona shrieked.
Krv rumenilo je došao preko joj lice i vrat odmah je varljiv pogled na njezinu licu tragedije, bol.  Devojcice devojke zene Rukama bacili van i ona odskočiti protiv masa čipke ruffles na jastuke, kao krpena lutka.
Moj nemilosrdan penis zatvara joj maca požudan.
Bila je tako zbijeno, pa mokro i željan, to me zapanjen, soma od convulsing mesa osjećaj gotovo djevičanski, vozeći mene desno do ruba. Sam ripped na listiću, to poderati preko glave i bacio ga s kreveta. A u nekim ludi trenutak, činilo ona me je opet, ovaj put s njom zbijeno rukavice vaginu, i njezin goli trbuh i prsa zapečaćene protiv mene, a ja sam joj je bio zatvorenik, njezin rob.
Vidio sam pritisak u lice - ona okoćeno kao moj penis pronašao čarobnu tipku, ona masirala energično i nastavio trljajući joj tunel širi slatko meso njezinu vaginu.
"Da!" Ona shrieked naglas.
"U tu!" Ja uzdahnuo: "Oh! U tu. Isprobajte? Osjetite? "
"Bože moj!" Ona whimpered. Bokovima preselio gore dopustiti thrusts na moj hips voziti moj penis u nju. Njene noge sklopljene moje tijelo poput vise i heaved moj penis duboko u nju na svakom poniranje.
Ali ja ne će doći do ona došla. Nisam bio idući provesti dok sam vidio shuddering i nemoćni, i ja nacrtao gore, lifting joj dno s moje lijeve ruke, nju i podizanje prisiljavajući joj do mene, onda joj lupanje pod punom težinom svog tijela, grabbing u usta s mojim ustima, joj ljubakanje, i što joj lice biti još uvijek pod mina. Kad sam joj kao da je uhvaćen, lupanje joj i joj ljubakanje, ona je eksplodirala unutar, krv rumenilo ide tamna, svoje srce zaustavljanje, pun gas u "male smrti, njezin jauk životinja kao što su, sirovi. I drži leđa ništa, išao sam na battering moj penis u njoj snažno. Dospio sam pod njezinim bokovima uzdah s obje ruke, nju utječe i do moje impaling penis. Ona dahnu i plakala, tučen ispod mene, naše trbuhe ošamario zajedno u više navrata,
"Bog, Baby, Bog!" Ona je vrisnula, njezin glas evakuacijom glasno sa svakim potiskom od mojih alata lupa, "Da li me, baby! Učiniti da se osjećam da dolazi! Bog! Napuni me! "
Moje ruke joj ode pod guzu i prstima našao na usnama joj mokro lupanje vaginu kao moj pulsirajući penis opetovano potisak u nju. Jebeni joj teže nego što sam ikada imao jeben prije u mom životu. Ona je apsolutno divlja s žudnja. Ona squealed kao njezinu vaginu potrese i vibrirao, slušajući zapovijedi moje istraživanje ubod.
"Nikada - - nikada - - OH! Baby! Nikada! Osjećala ovako! Što se događa - moj Bože!"Njezin dah dolazi u kratkim stenje kao što sam nastavio crpne mokro joj zbijeno pićka."Ohhh! OHHHH! Guši! Ja sam - - Što! Što se događa? "
Krevet stenjali pod našim kombinaciji težine i moje duboko pistoning thrusts u nju. Bila je vlasništvo njezin prvi orgazam ispod mene, joj trudio udisaja dolazi u brzom heaves u moje uho na svakoj dolje utjecaj mojih bedara, s kojima se suočavaju joj pokazao naprezanje na snagu moj penis vrši unutar nje uska pukotina.
S jednim ogromnim viraj sam ejakulirao u nju, moj sjeme mokrenja u nju s brzim lurches i osjetio sam joj mali vaginu stezanja oko moje vratilo u brzom uz kamatu od grčeva kao i njezin prvi orgazam oslabila polako u njenom tijelu.
Uzdahnula je žestoko kao što je postala svjesna za punjenje tekućina dijeliti u nju i voditelj moj penis proširiti još više u nju.
"Ahhhh!" Mi smo izdali naš diše zajedno.
Pokušao sam da ne spavaju, ali to je bio beskoristan. Ja nanijet in i out za neko vrijeme, osjećaj tjeskobe ovaj neparan, gleda desno u nju mekom profilu protiv jastuk dok je spavala. Lijepa žena, besprijekoran izbliza, i prijeteći u snu, jer ona bi bila budna. Imao sam blizu neodoljivu želju da početi ljubiti joj opet i opet joj jebote. Ja joj zgužvane protiv mene, dajući mu sve do u neizbježnim pospanost, miluje joj grudi i mokro joj seks jako nježno, a zatim sanja, zapravo izmiče, kao da sam ispao.
Kad sam se probudio, bilo je tamno u sobi, moj penis i dalje enshrouded duboko u njoj zbijeno maca sisanče i ona je rekao moje ime. Mala opasnost alarm ode off u mojoj glavi.
"Ja nikada nisam imao tako nešto prije. OH! Volim ga kao da je! "Ona je uzdahnuo i pogledao me pospano.
Ako ona mi je poslao sada, prokleta je, ja bih ići lud. Mi je trebalo više, ona je htjela još.Bio sam spreman dati joj više, ona me htjela da joj dam više, moj penis počela intenzivirati i ona je podizanje koljena da me zamotati između nogu, otvarajući širok pod mene. Njezina bedra ruža s kreveta malo, gura joj maca gore prema mom hard penis, ruke oko mog vrata.
"Oh! Da! "Ona moaned," to učiniti! me učiniti opet, baby. ODMAH! "

Нема коментара:

Постави коментар