.

петак, 1. април 2011.

Najlepse bradavice Srbije


Moja supruga Bobbie, je spomenuo da mi je puno više od jednom po bradavicama  o njoj žele završiti san.Ona je željela imati 3some sa mnom i drugim ženama. Mislio sam o tome nekoliko puta tijekom godina. Volim je jako puno i uvijek je želio dati joj posebne darove za rođendane i godišnjice. Dao sam joj seksi odjeću. brektati odgovara. Razmisljao sam o tome puno u zadnje vrijeme. Bilo bi vrsta uzbudljive nakon 28 godina u braku s njom. Odlučio sam ove godine bila joj je pitao za više nego bilo što drugo. Mislio sam da ako nisam u njoj želi dati ona će to učiniti sa mnom. To je ono što ona mora imati ove godine. Ali tko? JA je zadržao pitam. Kako mogu dati joj to i to biti iznenađenje? JA je pitao pitanje o tome što svoj san žena će biti kao što je. Kao što je ovaj dama u katalog je bio lijep.
"Aha", ona će reći, ali ništa detaljno ići. JA je pitao jedan od njezina co-radnike da dođu na restoranu u nedjelju navečer. Bobbie joj se svidjelo i razgovarali o Andi svih vremena.Bio sam u kuhinji miješanja pića. Oni su bili u gledanju TV-neke žene's show. Hodao sam kroz dnevni boravak kao i kamera skenirala navijačice. Rekao sam: "Wow da riđokos sigurni da je sladak. Ona sigurno ima grudnjak pun "samo da bi ih počeli govoriti o ženama. Okrenula sam se i krenuli natrag u pripremi naše sokove. . "Vi žene žele ah pivo ili nešto? Pitao sam. Uzeo sam ih oboje par piva po komadu.
Čuo sam Andi pitati Bobbi ako je imala priliku da se neke čudne seksa bi ona. Slušam zatvoriti za nju odgovor. Bobbi je rekao: "ušutkati, Don je u pravu tamo. On bi nas mogao čuti "Pogledao sam između dovratnik i vrata ruba. Bobbi je kimnuo glavom da, i rekao je, "ali samo ako sam bio uključen" Sada to je razlog zašto je volim tako. Andi je rekao. "Pa znaš li dovesti reda manager" Lucy? "Da mi je činiti Andi" Nikada nisam imao toliko veze s njom. Ja nikada ići u uredu jako puno, zašto "? "Ja se dogoditi da znam ona je razvedena, a ona je BI" Bobbi nije rekao ništa. Ona je samo smješkao malo.
To mi je dao ideju, ali kako sam bio idući u dobiti ovaj Lucy u našu kuću? Kako mi je idući da ga dovede do oko 3 nekim? Nastavio sam uređaj plan. Tijekom narednih tjedan ili tako. Zvao sam Bobbi rada i tražite da razgovarate s Lucy.
"Ovo je Lucy, Kako mogu pomoći? Ona je rekla. "Bok Lucy, ovo je Don, Bobbi je suprug, nadam se da nisam vas uhvatiti u loše vrijeme. Imate minuti? Ne, ne to je ok Don. Što vam treba? Lucy, moram pokupiti vaš mozak tijekom ručka sutra "Samo za razgovor.Lucije odgovor: "Pa da, gdje ćemo ići" Što je ime tog restorana u blizini svoje djelo "?"Mickey's Grill" To je to!. Let's otići tamo oko 11 "To je u redu, rekla je ona. Bio sam zadivljen koliko da bi se predmet joj radiš 3some za moju ženu Bobbi i ja sam samo neka ga uvaljati s toka dogoditi.
Slijedeći dan sam bio uzimajući spremni za susret Lucy za ručak zazvonio telefon. ID pozivatelja je (Unknown) "Pakao-O?
"Don ovo je Lucy, hej ja mrzim to vratiti iz naše ručak datum, ali moj dvije godine star dijete je bolestan u krevetu, a ja sam kod kuće s njim", rekao sam, to je ok, Je li to nešto serozan? Sve što ja mogu učiniti "Njen odgovor" Ne, ne on je spavao sada. ya, šta zašto ne dolaze ovamo "To je vrlo lako za pronaći. Lucy mi je dao upute, jer sam tamo u nema vremena.  Jutarnji sex "Ding Dong" otišao na ulaznim vratima.
"Oh Bok Don, hajde u. Lucy odgovori vrata u housedress koji je bio veličine premalen."Don što je to što si htio sa mnom razgovarati o"
"Bio sam zadivljen ako bi mogao naslutiti oko s Bobbi od onoga što bi za njezin rođendan. "Ona je spomenuo par puta nešto znam što ona najviše želi, ali kako to mogu dati joj? '
"Pa što bi to moglo biti don, možete mi reći više od onoga što ona voli"
"Lucy, ona je spomenuo da mi je od 3-neka sa mnom i netko drugi, ali tko? Nisam u čovjeka vijak moja žena "
"Don je ona potpuno ravna, seksualno mislim"
"Ona nije spomenuo ljubav s drugom ženom u prošlosti. Mi nikada nije učinio ništa o njoj san. Znam da će imati spolni odnos s drugom žena, ali koji "
"Pa Don, JA svibanj pravedan znam neke koji bi vam pomoći da se, ovisno o veličini vašeg penis. Reci mi o veličini vašeg penis "Lucy postignut dolje do moje zatvarač i dao mi ljubav pogladiti. Ona je spušten moj zatvarač i dostigle su moj polu hard penis i izvadio moj 7inch penis. Ona je pitao kad sam htjela ovaj 3-nešto za nju. Ona je počeo lizati moju kacigu. "Ha", rekla je ona. "Kada"
"Bobbie je rođendan a sljedećeg tjedna, Lucy" počela je lizanje po strani moj kurac da ga stavi na pozornost. Za to je punim sjajem Herman stoji tek nešto više od 71 / 2 inča. Lucy je pitao: "Što je u petak navečer", kao moj penis nestala dolje joj grlo. "Ah-ah Da to je u redu, danm ste dobri u tom"
"Da to je jedina stvar o mom X naučio me je kako pružiti dobru glavu. Don ako rally želite njezino iznenađenje, morate mi reći kako se jede joj maca "
"Zašto to pitanje"
"Želim vam da biste dobili njoj kao topla kao što možete, i ja ću doći i pojesti joj malo rupa, Trebam to znati kako to učiniti"
Objasnio sam kako sam pokrenuti moje predigre. Ja mogu reći po njenim pokretima kad je uključen i zahtijevajući da se jebeno teško.
Lucy dalje mi je sisanje off. Samo malo kratke poteze za uzimanje me duboko dolje joj grlo. Nakon nekoliko minuta je duboko throating mi je sve to uzme. "Lucy, Lucy idem da se sperma. Da li? čak i prije nego što sam mogao završiti na moje pitanje moje loptice su izbili u usta S valjati? Ne morate odgovoriti na to. Oh yeah, Uzmi sve "Ona je isisan mi suha i osjećao sam joj jednjak pokušati progutati mi cjelini. Završila je glavu posao na mene i rekla: "Sada ćemo plan ovo"
"Trebam to znati što put kad odete u krevet, kako ja mogu dobiti u kući, zar ne spavati gol?Imate li psa? Ona je pitao.
"Da imamo jednog psa, ali on je glup, on je čak ću otvoriti ispred vrata za ya. Idemo za krevet oko 9:30 i 10:00 sat vijesti. Ja spavam u koža. Bobbie nosi spavaćica. Istočnoj strani kuće nalazi se vrata na dvorištu pored van spa. Klizna vrata na naš gost kupaonica ću ostaviti otvorenim. Naša spavaća soba je u cijeloj dvorani "Objasnio sam kako sam ići oko moje predigra i što mi je činiti.
Nacrtao sam joj karte, gdje je potrebno ići. Ona je rekla: "Sada ostalo prepusti meni, a ja ću joj rođendan ah da ona nikada neće zaboraviti", rekao sam, "ok Lucy, ja ću ga ostaviti na vama i hvala ... ja sam se uputio za njom ulazna vrata, ona me zaustavio i otišao u pantomima kao ona slide prstima u njoj maca. Ona sama prstiju i sisao prste u usta.Upravo sam o tome ubio zamotuljak u meni britches. Ja lijevo i razmišljanja o našoj plana i morao zaustaviti samo na beat-off.
Hodao sam u mojoj kući i Bobbie me dočekali na vratima. Kazala je večera bila spremna i ukazao na kupaonica za mene gledati gore. "Što si učinio danas Don" upitala je. Oh ništa, isto ol 'stvar. Rad je bila ista stvar, ti znaš istu stvar svaki dan. Bobbie i sam govorio kao i uvijek činimo tijekom večere. Imali smo bocu vina uz večeru. Dok završnu večeru Bobbie pitali zašto sam imao takav đavolski smijeh na moje lice. Sam slegnuo ramenima mojim ramenima kao da se ne znajući što ona znači. Mi smo završili večeru i sam pomogao s jelima. (Što sam rekao ništa o njoj rođendan)
Bobbie je kazala da je idući u tuš i dobiti spremna za krevet. Ona nikad nije stečen spreman za krevet ovoj ranoj sam mislio to ja osobno. Dok je ona bila tuširanja sam nazvao Lucy. "Hell-o ona odgovori. "Lucy. To je Don, Bobbie je u tuširanja. Ja sam šutio o njoj rođendan. Mislim da je razlog zašto je obasuo i spremna za krevet. Daj mi oko sat vremena prije nego što uđe u redu? "Ok Rich, rekla je ona. Dajte mi nekakav savjet, kada želiš doći u Rich "ja ću baciti u donjem rublju u dvorani, OK" To će biti u redu, rekla je ona."Vidimo se u dvije malo" Bye, bye za sada "Hvala Lucy!
Pridružio sam se Bobbie u tuš. Nije napraviti potez na mene kao ona normalno radi. Ona mora imati Pomislio sam zaboravio njezin rođendan. Bobbie izašao i rekao je na putu iz kupaonice. "Imao sam nešto na umu za večeras. Ali, vi ste zaboravili moj rođendan.Zašto muškarci uvijek zaboravim datume kao što je ovaj ipak "?
"Bobbie, nisam zaboravila tvoj rođendan. Ja jednostavno ne imati stečen sve to još uvijek. To će biti kasnije kad ja mogu to dati da vas "Činila se apologetski kako je rekla joj je žao i rekao, ja ne znači ono što sam rekao Don. To je samo dobivanje tako kasno i mislio sam da ste zaboravili: "
Bobbie me poljubio, samo ah Peck. Ljubio sam joj leđa s više entuzijazma. Ona je odgovorio i mene poljubio natrag. Znao sam da je bila u mojim rukama tada. Ona je dosegla i zgrabio ogrlicu rub njezina spavaćica i izdvajali off iznad njezine glave. Bobbie izvukao krevet pokriva više od nas. Ona je sada u koža. Njezina slavna Hooters bili vani i otvoreni za uzimanje. Ona je dosegla do milovati "Herman", njezino ime za moj kurac.Bobbie lagano ga pomiluje, a uskoro mu stojeći na punu pozornost.
Muški instinkt preuzeo. Dospio sam k njoj Twin Peaks i fondled joj "38C je" kako joj bradavice odjekivale na moj dodir. Damn joj bradavice su okrugle kao AA baterije i 1 / 2 "dugo. Njezina oplakivanje zvuči postao glasniji češće kao što je uvijek ne. Nisam ni dotaknuo joj coochie još i sam mogao miris teških ženskih feromona koje dolaze iz njezine bokove. Sam bacio pokriva natrag na podnožju kreveta. Bobbie je bila na leđima i još uvijek oplakivanje, "Lick moja maca sa svojim jezikom. C pon 'Don sisati moja pička! "Preselio sam se dolje da joj pička pronaći bila je gladak sa svojim ženskim vlage. To je uvijek tako dobra i ukusna. Upravo sam pala na moj jezik u koliko sam mogao. Ona je doista počeo vrištati tada.
"Oh, Donnie, sisati moj klitoris, sisanje joj teško. Eat Me ", kaže ona. Sam bio vlasništvo sretan obrok sirove maca kad je rekla što je čula zvuk dolazi iz praonicu rublja. "To je Jake uzimajući piće iz njegova zdjelu vode" Znao sam da je Lucy dolazi u. Ona je bila prilično dosta dolazi u. Lucy me vidio i prugasta dolje na nokte na nokte na nogama. Dok Bobbie je oplakivanje s oči zatvorene Lucy & ja promijenio mjesta. Bobbie nikada ne sumnja nikakvu razliku. Lucije dodir je kao i moje je. Ona je nastavio lizanje i sisanje Bobbie je klitoris dok štipanje joj bradavice. Sam rukom Lucy da Bobbie je o sperma.Kada Bobbie je blizu orgazma ona uvijek baca glavu side-to-side i oplakivanje pravi glasno.
Bobbie povikao: "Ja ću Cum Don, ja sam Cumming. Sisanje mi teže Lick moj ugrabiti. Mi jesti! Dođi ovdje i sjedni na moje lice, tako da mogu sisati penis da je "Lucy preselili gore i sjela na Bobbie lice s njom natrag u mene. Kada Bobbie primijetio moj kurac je nestalo je otvorila oči kao što je bio iznenađen vidjeti Lucy ležaj dolje na njenom licu. Bobbie nikada nije propustio repe, ona samo nasmijala i rekla Lucy da zajebavati joj lice.Zgrabio sam Lucije mali, ali osjetljivi titties. Ja profilirani njezine grudi kao da su pita tijesto. Lucy & ja poljubio kao što je bila brušenje joj maca dolje na Bobbie lice.
Bobbie vrisnuo za mene da zajebavati joj. Popeo sam se u krevet i cilj Herman joj zasićenih pička usnama. Kao Lucy počeo squirting joj ženski cum sve više me iz Bobbie je napredak. Nakon što je sišao s svojim prirodnim visoke od nje orgazam mi je rekla da ide za to. Pogledao sam na nju i reče: "Bobbie, Sretan rođendan Baby" Ona je nasmijala se i rekla da želi više od Lucy. Lucy predati leđima i donio joj koljena do grudi izlažu joj deva nožni prst na Bobbie. "O Don, ovo je takav divan iznenađenje ne znam kako da vam zahvalim. Uvijek sam želio voditi ljubav s dama, ali ne znam kako. Hvala vam što ste "
Bobbie izvukao bič remen preko strane i tu je. Najljepše ćelav crne vagine. Nisam spomenuo da je Lucy je African-American. Nije važno opisati boju kože. Ona je samo žena prijatelj. Bobbie pogledao me žele mog odobrenja. Rekao sam, "It's ok Bobbie, to je u redu raditi ono što želite za Vaše želje. Uz to ona lizali Lucy's maca s početkom u klitoris i raditi sve do njezina stražnjica rupa. Lucy grču kad Bobbie je jezik dosegla joj dupe."Bobbie jede samo njoj pizda kao ti lizati.
Mi smo svi dobili na podu ispred naše spavaće sobe kamina. Topli sjaj vatre je velika razlika u atmosferi. Lucy i Bobbie su u 69 položaja. Nikad nisam gledao dvije dame seksa ispred mene. Moj woody je bolan da se koristi. Upravo tada Lucy je rekao, "Donnie umjesto milovati penis koji dolaze ovdje i molim momma" Ona sravnjena bokovima do meni u susret i napravili backup kao backup, piletina, ona je u potrazi za nešto. Osjećao sam se dužan jer sam bio onaj koji je počeo ovaj WMW susret. Ja se privije u blizini i prodrli tamno ružičasta ugrabiti iz straga.
Mi smo uskoro bili jebeni u harmoniji. Svaki potisak u sa moj penis Lucije bi se potisak u Bobbie's vagina. Bobbie će učiniti neki Lucije klitoris, i još uvijek lizanje moje loptice. Ja povećao svoju brzinu i sa jednog hard unutra penetracije sam se zaustavio samo da se osjećaju Lucije pička pulsiraju na moj kurac. Ona je pogledala iza sebe pitate zašto sam prestao.
"C pon" Bijeli dečko, Fuck Momma's maca. Zajebavati joj teško! "Nastavio sam moj pumpanje joj crnu rupu. Bio sam o da prazan moje loptice. Pitao sam ju: "Je li u redu ako sam sperma unutar vašeg maca rupu?", Rekla je, Ti betta Whitey. Vi spremni "Počela sam pumpanje moje sjeme u Lucy kao što je bila o to sperma, kao i Bobbie je radio fantastičan posao dovođenja Lucy do orgazma. Počeo sam pucati moje vatom, koji je pokrenuo Lucy da se sperma i Bobbie je bliži vrhunac kao što smo svi došli kao jedan. Mi ležao tamo neko vrijeme uhvatiti dah. Herman nije bio spreman prestati. Samo promatranje tih dame ležala tamo na podu cooing i međusobno dodiruju napravio Herman vratiti na erekciju.
Ustao sam i počeo aukcija off my penis. Ja sam htjela tih dame na ponudu na ono što će učiniti za mene.
Bobbie je rekao, "1 Blow-Job"
Lucy je odgovorio, "1 Blow-Job i ja ću gutati sve vaše sperma"
"Bobbie je svoju ponudu"
"Možete imati moj magarac" Bobbie, rekao je.
Lucy je rekao, "Bobbie ste osvojili. Neću dopustiti da moj dečko me jebati u dupe. On je oduvijek željeli učiniti moju guzu. Bojim boli mislim.
"Oh C 'Pon Lucy. To boli samo za neko vrijeme. Donnie ne moju guzu. JA kladiti ako bi ga probati da bih se sviđa. Nekako maca fuckin 'nije uvijek najbolje. Ja bih se kladiti Donnie bi volio raditi u guzicu "
"Posljednja ponuda dame! 1cock u dupe, Going jednom. Going dvaput. Idete-Lucy me prekinuo.
"Ok, Don možete imati moj magarac, ali morate da se to lako Ok? Nisam neka netko to učiniti.
Izlasci 3 puta, Lucy je dobio ponudu, Bobbie "
Ali vrijeme dražbe završio sam skoro otišao mirno. "Pa djevojke trebam ukrutiti se ovu stvar. Tko želi sisati me off "No prije onda je Lucy bila sisanče moj penis dolje joj grlo.Ona ode sve na putu do baze i slurped i izradu ušutkati zvukove koji dolaze natrag gore povećanje njezine dubine i brzine. Moj drvenaste se ni u kojem trenutku da je puni potencijal. Bobbie je ukazivanje Lucije ćelav ugrabiti u skladu s njom sisanče moj penis dolje joj grlo. Bobbie namazani neke od Lucije ženski sokovi oko magarca rupa u pripremi za mene. Primjena malo tlaka i (Plop) Bobbie prst je u njoj začepiti. Pauziranje dok pa joj prsten mogao naviknuti na čudnim intruded. Lucy opušteno dok počinju uživati ​​osjećaj joj prst je uzrok.
"Don, ako želite magarca bolje dobiti ovdje. Joj dupe je spreman. "Stoji iza Lucije crno dupe velike bradavice sam stavio moj kurac na cilj i gurnula malo. Njezina prljava cesta je doista spreman. Lucy whimpered ah malo i rekao mi je da se zaustavi da ona nije mogla to učiniti. "Lucy, ja sam samo prošlosti kacigu samo opustiti. Nastavio sam moj prob Lucy je početak da biste dobili u analni jebote. Jedan inch, drugi, treći. Rekla je da malo brže.Svaki s-otezanje u govoru Skočila sam malo dublje. Imao sam oko 7 cm u svojoj tamno roza krug. Lucy je vrištala za više. "Ok", rekao sam. Ubrzo sam imao moj loptice odmaraju na nju stražnjica obraze. Ostao sam tamo i savinuta moj penis u magarca. Bobbie je lizanje joj hoody da stražari joj klitoris. Lucy je ukazivanje Bobbie je plavuša maca. Ja nikada nije vidio dama dobiti kao mokra kao Lucy je. Moj alat je bio idući u dubinu sa svakim pumpa. Bila je squealing između nje teško disanje.
"Oh, Donnie, Oh Oh, Donnie Donnie Give It To Me. Slušaj ti bijela guzica! FUCK MY BLACK ASS ja fuckin 'ga volim. Ispraznite loptice u tu "Oštećenje svoj govor / vrištala kao da sam bio oko puhati orah. Bobbie je uzimajući off samo slušanje Lucy. Lucy je i sama bacanje unatrag želeći sve što sam imao. Ja povećana kao brz kao što sam mogao. Ja stegnut joj bradavice teško. Počela jerking i vičući, "IM CUMMMING ti bijela šupak. I'M CUM, (Studder, Studder) Lucy squirted svoju ljubav cum diljem Bobbie ruku. S jedne zadnji potisak na dnu sam snimao moj zamotuljak duboko u nju magare.
Mi ležala tamo u hrpi znoja i sperma. Mi smo svi zaspao za vrijeme ah. Probudio sam se i nalaz Lucy munching na Bobbie je pička. Počela sam joj prst. Uskoro Bobbie došao oko disanja teško. Mi formira krug na podu sa svima na našim stranama. Lucy je moj kurac u njezinu grlo i igranje sa mojim loptice s jedne strane, drugi je bio milovati Bobbie je klitoris. Bobbie je dojenje na Lucije ogromne bradavice. Mi smo svi imali našeg orgazam ponovno zajedno.
Rekao sam, "Sretan rođendan Bobbie! Jeste li uživati ​​u sadašnjosti "Nije mi odgovor.Znam da ona nije. Oboje smo se zahvalio Lucy za nju doprinosa.

Нема коментара:

Постави коментар