.

уторак, 12. април 2011.

Debele gole zene Srbija


Kao što sam ovdje ležao slušajući moje pijane muževe hrkanje, Sam bio uzimajući broć po minuti.
Njegov prijatelj donio ga kući večeras i on i sam skinuo svoju odjeću i "izlio" pijan u naš kralj veličine krevet, a on je prošao potpuno van čim glavu pogodio jastuk. On nije premjestiti na sve.
Njegov prijatelj su pili također, ali nigdje u blizini iznosu moj muž je imao, to je sigurno.Sam uvjeren da je Charles je pio malo previše i ne bi trebao voziti doma i tako, pozvao sam ga da ostane iznad kao "hvala" za viđenje o tome da moj suprug je dobio dom
"U redu. Hvala. "On je pristao, a ja sam mu pokazao rezervnih spavaća soba.
Što duže moj muž snored što sam ljut off. Moj um je bio igranje varalica na mene i kao što sam ležao tamo, mislio sam o svim vremenima u prošlosti je to učinio za mene. Bio sam dvadeset tri i samo bili u braku nekoliko mjeseci. Ležala sam u polu-zamračenoj prostoriji s mojom širom otvorenih očiju pitajući se što sam bio idući u obaviti. Je li to život sam planirao za sebe? NE! Ja sam definitivno bio uzrujan s cijelom situacijom.
Sam dotakla moj želudac za ublažavanje nelagode. Što sam više počeškala tijelo mirniji sam postao. Ubrzo sam pronašao svoju ruku je trljanje moju kožu za još više udobnosti.Što sam više to bolje utrljava se počeo osjećati. On snored dublje. Pokušao sam ga ignorirati i pomiluje više, počelo mi je stimulirajući čak i više.
"Umm! To se osjeća vrsta dobra. "Mislio sam u sebi. To je bio dugo vremena jer sam osjećala seksualnu udobnost ovog kurvin sin, a osjećao sam to zaslužio, čak i ako sam to učiniti ja osobno. Ja gurnula off pokriva i nastavio polako milovati moje tijelo nježno pod pidžama baby doll ja stavio na.
"K vragu," U mom mentalnom fantasy sanjao sam Charles, vjerovali ili ne, on je došao u moj mozak, znajući da je samo dvije sobe dalje. Bio je lijep momak, mišićav, okretan i visok, suntanned i prijateljski.
"Stop misleći da, vi glupi sranje." Sam sebe prozove. Charles neprestano dolazio natrag u moje erotski san. Što više sam ga na slici više mi pomiluje moj trbuh, a zatim niže, pa niže još. Osjećao sam se moje stidne dlake, a zatim je radio moj prst u crni komad kose.Charles je bio tamo u mojoj glavi, ima među nogama.
"Bog! Da se osjeća jako dobro. "Mislio sam i skliznula moj prst u vlažnu prorez osjećaj my klitoris ustati teško pod pritiskom. Moj disanje postaje otežano kao što sam uživao u ovom interludij sve više i više. Moj muž snored na, uzimajući malo glasnije. Uskoro nisam bio brinući o tome pijani sranje kao što sam upletena svoj prst u kružnim pokretima preko moje lupanje klitoris, pogon moje vagine u vrtlog strasti. Glava mi je napet natrag na jastuku, moje prste proizvodnju prekrasan žudnja za više.
"OHHHHH!" Ja whimpered real tiho, uzbuđenje moja strast rasla sve više i više i uskoro je bio uvučen u malo seksualne carstvo svoje. Nisam brinuti stvar sada. Više akcija na moj klitoris.
Mislio sam: "Bože moj da je odluka da se osjećam tako prokleto dobro." Više stimulacija, tlak, stroking, osjećaj tako dobar. Bio sam tako enraptured s moja strast, nisam primjetio Charles je stajao na vratima za par minuta gledanja.
Ležao sam zadihan tiho, prstima radi čuda za mene kao što su upaljene, moja je sada vrlo teško i mokro klitoris. Sam bio uzimajući blizu orgazma i kao moj glave okrenute na stranu - silhouetted na vratima s dvorani nightlight iza njega sam vidio što je izgledalo kao vrlo visok čovjek. Sam povukao svoju ruku iz moje razrez i pogledao bliže u njega. To je bio Charles. On je prišao krevetu a zatim je sjeo na strani kreveta pokraj mene. Odmah kako sam skladao moje misli, bilo je Charles kraj mene, gleda dolje na mene.
"Prokletstvo je lijep." Mislio sam na sebe, "velika komadina dečko!"
"Bok, tamo. Čuo sam sve uzbuđenje i htio vidjeti ako je sve u redu. "Šapnuo mi.
"Bok, Charlie. Sve je u redu, mislim. Bio sam izradu puno buke? "Prošaptala sam natrag.
Charles chuckled, "Mislio sam da ste svibanj potreba neki pomoć."
Osjećaj smirenost me preuzeo i nisam stvarno misli mu se tamo uopće. Nisam umu kad je pogledao u mene s mojim tijelom i izložena otvoriti, prstima sočan s mojim tekućine.The peckanje nastavio u moj seksualni dijelova, ali sam se preselio ruke za sebe podrške kao što sam napravio sobu za Charlesa da sjedne pored mene. Ja scooted moje tijelo više u king size krevet bliže moj suprug još uvijek čvrsto spava, pa je više nego dovoljno mjesta za nas troje.
Charles nagnuo u moje lice i šapnuo,
"Ti si stvarno lijepa." Govorio je vrlo tiho.
"Hvala. "Ja beamed natrag na njega.
U tami sobe, lit samo mali noćni svjetlo u kutu, usnama sastali mina u mekom tenderskoj poljubac. Moje tijelo ruža do prigodu kao što sam već bio na vrhuncu seksualne žudnje u to vrijeme. Bio sam siguran Charles znali da, kao što je hodio u na mene igranje.
"Horny, zar ne?", Šapnuo je.
"Oh! Yeah! "Nasmijao sam se natrag.
Njegove velike ruke nalaze moje lijeve dojke i lagano fondled uspravno bradavice između palac i kažiprst a zatim se preselio svoj jezik na vrh tiho.
"Kako o tome?" On je promrmljao, real tiho.
"Oooo!" Ja dahnu, osjećajući navalu uzbudljivom naboja kroz moje tijelo.
Osjećao sam se njegov veliki ruci ostaviti moja prsa, lutajući dolje ispred moje želuca i istražiti preko moga stana trbuh dolaze na odmor na moju kosu, pokriven brežuljak među nogama.
"Silky kosu, baby. Debeli! "Uzdahnuo kao svoje usne brushed mina s mekom okus mojih usana. Njegovi prsti upoznavanje ispod stidne dlake tiho.
"Ohh! Sviđa mi se! "Ja purred. Fingers spuštanju, dolje, dolje na moje mokro otvor između mojih nogu otvoriti.
"Mokri, tako mokra! Kaplje! Bog! Vi ste sigurni da mokro, baby. "Uzdahnuo je kao svoje prste iščašenje lako u mokrim goo oozing iz moje vagine.
"Oh! Yeah! "Ja dahnu kao što sam osjetio svoju ruku dići u moje bedro pokušavajući dobiti pod moje noge. Podigao sam koljena da ga steknete bolji prijem pod moje noge i moja koljena izvukao natrag strastveno kao što je on dodirnuo leđa moje bedro. Topla ruka me dodiruje nježno, ali čvrsto.
"Soooo glatko - tako mekana! Bog! Noge su tako prokleto glatko. "Šapnuo je.
Moje lijevo koljeno otvorena šire kao što je dirao moje srži. Opet ruci skliznula niz moje lijeve noge prema mome nasipom.
"Pronađi ono što tražite?" Ja promrmljao je. On je opet nježno četkati mojih usana s njegovim kako je pronašao moj čeka humak i mokro razrez.
"Oh! Yeah! Mislim da je tako. "Uzdahnuo. Opet se kreće rukom prema dolje unutar moje desne noge na koljena onda natrag gore prema nasip palac dotaknuo mokre ulazu u moje vagine uvijek je tako nježno. Ja grču malo kao što sam osjetio njegovu čvrstinu protiv moj klitoris.
"Oooo! Da, zar ne. To je to! "Ja sam uzdahnuo.
"Osjeća dobro?", Upitao je. Opet prste Pomilovala unutar moje dlakave nasip me vožnje desno do zida.
"Umm! Nemojte prestati! "Pogledao sam na njega kao i on opet pronašao mi usne toplim soft poljubac. Našla sam dostizanje dolje između nas, otkriven hard obelisk stoji uspravno u humak stidne dlake na bazi trbuh i to okružen s moje ruke. Otkrio sam krutost i veličinu njegove značajne muški član.
Misleći da sam sebi: "Oh - Moja! - Bog" Neki nemir došao preko mene, pitajući se što ću napraviti s tom stvar, kako bih nositi takav impozantan penis. Nikad planirao na tome. ALI, ja sam htjela to loše.
"Oh, Charles! Oh, Charles! "Ja squirmed pod njegovim dodirom, njegovim prstima masirati moj klitoris tiho sada, moja ruka cijeđenje njegov penis, a zatim pronalaženje mesnat glavu s mojim prstima, osjetio sam pad od ljigav tekućine na vrhu. Ja fondled krut vratila delikatno dolje na spoj njegove stidne području, a zatim sve do skrotuma napokon milovanje njegove ogromne vreći u kojoj je duboko disao, "Bog osuditi! Volim da! "
Bio je tako lako razgovarati. Moj suprug još uvijek duboko hrkanje. Ja volontirao moje usne te ih ponudio bilo Charles je poželio da im dodir s njegovim. Često je upravo bi pasti usnama protiv mina. Drhti moju kralježnicu.
"Želite li neke penis, dijete?", Upitao je tiho.
"Ummmm!" Ja cooed, ne znajući što da kaže. Znao sam da sam učinio, ali nije znao kako to reći.
U nekoliko minuta sam osjetio njegovu ruku toplo priložiti moje grudi ponovno.
"Bog, to je bio dugo vremena." Mislio sam u sebi.
On je isisan na moj ušna školjka igri.
On me poljubio opet, još uvijek gnječenje svojim toplim rukama preko mojih maca sa svojim prstima unutar sklizak prorez. Njegov prst skliznula preko moje klitoris i ruku spušta kao što je umetnuta njegova sredinom prst u otvor od moje vagine.
"Oh! Baby. "Uzdahnuo
"Oh! Yeah! Osjeća jako dobro. "Sam uzdahnuo,
"Ništa kao prava stvar, zar ne?" Mislio sam da ja osobno, moje ruke osjećaj venama štap rasti sve jači u ruci. The prirubnicom glava palpitated kao što sam ga ikad zatvorena tako delikatno. Slavno muški glavu throbbed u mojoj ruci, prirubnicom grb isturen prema van iz osovine.
"Moj Bože! Charles! Oh! Charles! "Ja writhed samo razmišljam o tome. Znala sam da ga imaju.
Moj suprug još uvijek teško disanje pored mene. Ja gurnula ga malo i njega preselili dalje prema rubu našeg kreveta da Karlo još više prostora. Moj muž snorted jednom, okrenuo malo, ali je otišao leđa čvrsto spavati. Charles prst nikada ne pomaknu iz moje pokisao mokro otvorom, ali je nastavio milovati nježno.
"Misli da će se probuditi?" Charles pitao.
"Nadam se da ne." Prošaptala sam tiho.
Charles okrenuo mi lice kao što sam položio skloni na leđima, lijevom koljenu  mlade gole zene i podignuta draped bočno čuvanje moj stidne području dostupna, i zatim Charles nastavio njegov spor metodički manipulacija moj klitoris. Sam opet stavio mi ruku na njegov uspravan orgulje i izvukao na njegov velikodušan vratilo, osjećaj tvrdi, lučni, teško venama penis lupanje na moj dodir. Poljubio my izložena grudi i isisan na moje bradavice, što me odvezli desno do zida. Mi poljubi dugo i strastveno.
"Ah! Baby! "Ja dahnu, osjećajući prst pronaći mokre gole zene skroz  otvorenje moje vagine mnogo puta.
"Ah, ti si tako mokar." On dahnu, "Ti si maca je tako zbijeno."
"Bog! "Ja ga volim kad on govori da me se ovo sviđa." Sada su moje misli gole zene srbije  prolazi kroz glavu sto milja minuti. "Tako velika! Bog je tako velik! Želim to, ali to je tako velika ", rekao sam sebi! - Strah, tjeskoba, misli o zaustavljanju, inhibicija - Strast zgrabi me nema razloga da se zaustavi. Znao sam da je sve više u ovom trenutku.
Sve što sam mogao reći bilo je strastveni uzdah i sam zamahnuo moje noge preko njegova hips, cradling mojih bedara u njegove prepone, u blizini svoje tijelo sa svojim hard štap s ciljem ravno na moj strastveni žele spilju, uz kamatu za njega.
"DA!" Prošaptala sam, "Sada!"
On je uzeo akciju odmah s ovom pozivu. Dospio sam dolje i otvorili ulaz u moje vagine onda sam osjetio kruni svoje kacige u obliku glave skliznuti pokraj moje vulve, pa sam ganut moj strastveni hips da ga čak i bliže i čuđenjem, otkrio glavu počinje njegovo istraživanje u moje mokro razrez.
"Oh, Yeah! Dajte mi neke pussy baby? "On je uzdahnuo.
"Dajte mi neki kurac!" Ja sam uzdahnuo.
On je preselio svoju kukova prema meni, moji prsti uzeo njegov penis i slithered lupanje prirubnicom glave duž granice moje povrede, vlaženje krunu njegov penis i osjetio sam mokro ljigav nestajati dolazi iz moje proreza na mojim prstima. Oticati glave klizna polako unutra, istezanja zidova moje tunela, širenje i širenje usne od mojih maca, kao što sam otvorio moje noge i malo mu je pomogao, jer sam znao što je punjenje mi je tako pun i htjela sam to loše - pravi loše.
"Oh, baby." On me poljubio i osjetio sam njegov lupanje vratilo čežnju za ulaz i moje sokove za podmazivanje dopuštajući ulaz zatim otvaranje me ikad šire.
Ja dahnu tiho kao što sam režirao svoj štap u vrlo mokrim otvaranje i kad sam osjetio glavu rastegnuti moja maca u potpunosti i besprijekoran ulasku u moje vlažne vagine čeka, moj dah je uhvaćen u grlu.
"Oh! Mama! "Ja dahnu kao opsežna glave pronašli su ulaz potpuno unutar kaplje vlažne otvor. Tvrtka izdužen penis je pronašao svoj cilj, a prirubnicom glavu širenja prolaz pored i ušao duboko u moju špilju s jednom moćnom udarci.
"Oh, baby! Bog! "Ja tiho dahnu.
"Dakle, želite malo toga, baby?" On dahnu.
"Oh! YEAH! "Prošaptala sam natrag. Ispunjen u potpunosti sa svojim toplim penis sada.Moja maca u potpunosti distended punjene sa svojim lupanje tereta.
Soft ošteniti izbio iz duboko u grlu -
"Oh! Mama! DA! DA! "Ja dahnu, osjećajući njegov veliki penis u meni. Moj strastveni kaverna je progutao svoju kolosalnu kruti alat s iskap. Nema više straha, nema inhibicija, ne brinite, gole zene film samo fantastičan lupanje mišića u meni, klizi nježno na jastuku ljubavi sok.Njegovo disanje naporan. Dakle, tvrtka u meni.
Charles vući moj hips bliže k njemu, prodoran još dublje - dublje - dublje. The ispupčen glavu svoje organa gumiran stalno duž granice moje drenched vagine. Imali smo oboje zaboravili moj muž u krevetu s nama kao i mi nastavili naš željan vođenje ljubavi. Mokri su izbili zvuči kao naš seksualni dijelovi gumiran čvrsto zajedno.
"Bog! Vaša maca je tako zbijeno! "On stenjali kao rukom dirao moje ispupčen maca gdje je zajedno sa mnom. Njegovi prsti pokriveno moje prepone kao i njegov opsežan alat skliznuo u i od mene među svoje prste.
"Moj Bože!" Ja belched glasno, osjećaj tako pun kurac nisam mogao sebi sadrže.
"Ah, da! Možete to osjetiti, zar ne? Možete ga osjećati dobro, zar ne? OH! Osjećam ti zbijeno na moj penis! Dakle, zbijeno! Kao rukavica, baby! "On stenjali naglas.
"Da! Oh yes! Moj Bože! Da! "Cijeđenje svoje ugrađen vratila s mojim shuddering vagine kao čvrsto kao što sam mogao. Njegovi prsti masirati moj humak na svakoj moždanog udara. Uz malo brži Humps, moj dah je uhvaćen u grlu. Ja clutched moj mons Veneri i otkriti njegov alat ispupčen moj humak jer uzvratili čvrsto unutra i van. Sam bio blizu - pravi blizu.
"Baby! Lay back, baby! Više maca! Give It To Me! "Charles šapnuo, zatim poljubio vrat, kako je sam izvukao iz pod mojim zamotan nogu, njegov penis sisanče daje zvuk kao da je izvukao iz moje vagine i zasićenih on podigao u klečećem položaju između moje pokoran wide-open noge. Bio sam tako spreman sam pogodio.
"DA! DA! DA! "Ja whimpered iu prigušeno svjetlo u sobi, gledao sam kao i on uzeo bogat penis u ruci i vodičem koji strašan kvrga zakrivljena prema mome željan navlažiti maca opet. Ja dahnu u očima njegove uspravan zdrav penis mokrim s mojim sokovima namjeri ponovo unijeti svoje sklonište.
Sam shvatio otvorenje moje vagine s jedne strane i širenje na usnama, što ga čini pristupačnijim za njega. S druge strane sam dosegla za svoje lupanje zasićenih penis glavu i usmjerena prema meni. Naše oči zaključan na jedni druge za trenutak kao što sam ga usmjerena na mene,
"Gdje ti to želite, baby?" Šapnuo je gledajući svaki moj potez.
"Ovdje! Da - Baš ovdje! Sada! "Onda sam gledao kako je vodio njegov hard penis poveliki glavu u otvor, šireći usne na moje vagine, ispupčen krzna pokriven brežuljak, a zatim njegov kvrgav lupanje vratilo sve do balčaka u meni s jednim značajnim udarci. Maca farted - mokro klizi zvuči šiklja - rushing. Noge je širok - prsa pokriveni grudima između moje grudi, a njegovo tijelo je potonuo u naborima mojih bedara.
"To je to, dušo! To je to! Imaš moj penis, baby! Vozi ga, baby! "Osjećao sam se njegov lupanje tvrtka vratila navodnjavati my uske kaverne baš kao što je moje lupanje strast britka. I ja sam climaxed. Mokro spaljivanje neobuzdano orgazam. Sam je bacio svoje ruke oko njegova leđa znojav, brišući moje prste kroz njegovu dugu kosu, zaključana moje noge oko njegove noge i podigao mojih bedara u susret svojim valovitim thrusts kao moja maca stisnut njegov penis duboko u meni.
"To je dobio sve u meni!" Sam mislio na sebe. "Trebalo je sve, sve je to! Nikada nije mislio da će to ići. Mislio da će boljeti - nije! Bog! To uopće nije. "
"Da! Oh yes! Svi njega. Pa dobro! Sada me ispune - pa dobro ".
Charles mi humped polako na prvi, moj vrhunac slijeganja malo, ali opet zgradi. Uvijek je tako nježno. In i out - polako - uzimajući osjetiti njegov penis klizanja unutra. Long spor lunges, sve izlaz onda sve na putu natrag u - pistoning ikada polako. Dakle, puni! Trenje sa prirubnicom glave kliženje uzduž čitave moje tunela. Nikada nije osjetio kao što je ovaj prije. Mokro - tako mokro. Zamiješena mokro zvuci iz između mojih nogu, kapanje - kaplje mokri tako, tako dobro.
Strast sve više i više, Charles nastavlja kliženje i iz sve tako sporo. Ukopavat mojih bedara u madrac na svaki dolje moždanog udara. Podizanje mojih bedara zadovoljiti svaku njegovu udarci. Koljena diže gore i preko leđa, a ne nedostaje moždani udar.Otvoren širok - mu jaja šamaranje protiv moju guzu. Moje noge mu pakiranje blizu mene na svaki iskorak.
"Ah! Da! "Ja moaned stezanja my prianjanje na leđima s moje ruke i stezanja prianjanje uz moje noge oko njegova. Znao sam da moj orgazam je uzimajući tako blizu opet, nisam mogao zadržati puno duže - bliži!
"Uzimajući u blizini, ha dušo?" On je pitao bez daha, "Feel to zgrada, baby? Osjetite? "
"Oh yeah! OH YEAH? "Ja whimpered.
Charles samo chuckled i povećao potezima u mene.
"Bože, ja ga volim kad on govori mi dok mi to učiniti." Mislio sam, "To me stvarno uzbuđuje."
Ja moaned glasnije, whined "Damn it! OH! K vragu! Da me - me učiniti "!
Ja zatvorena moje ruke oko njegove stražnjice i osjećao sam se kao Charles je njegov stražnji dio tijela čvrsto stegnuti zajedno, prisiljavajući pokret njegov snažan penis u meni. Lupanje u meni na svakoj kopča od svoje uporište, njegov penis uzrok moje tijelo shuddered. Potisak nakon zabode mu penis pomiluje u moje mokro pećina. Brže sada, vlažne Farts - cvileći - disanje - teže - teže. Osjećao sam zidove moje vagine stezanje i opuštanje brže i brže.
"Osjećam da dolazite, baby! Učinite to, dušo! Dođite za mnom! "On je šapnuo u moje uho, njegov guranje kukovima teško protiv mene s ponovljenim pokretima.
"Bog!" Ja tiho dahnu i osjećao sam se moćan orgazam izdanje oko zakucavanje nepopustljiv penis. Znao sam da nisam mogao stajati ga više bilo, došao sam do burnim orgazam. Pumpanje teže sad, Charles nastavio za neko vrijeme, moje vagine podlegao baca strasti kao što sam climaxed nasilno opet nakon nekoliko thrusts. On nije zaustavio dok sam tučen moj hips gore i dolje susreta sa svojim divljim prodora koji su mi vožnje preko ruba pa opet, nisam mogla prestati, i dalje puštanje višestruke orgazme dok sam osjetio apsolutno konzumirati s mukom. Što više on pomiluje mi još odgovorio sam, više sam se popeo ljestvama strast.
"Oh! Baby! "Ja squealed tiho. "O prokleti! Više - više -! Više "
Ja squealed glasno, "Harder - teže - Tvrđa" i Charles poštivati. Naša tijela ošamario zajedno. Osjećao sam se moja bedra postizanje orgazma još lupanje, iznova i iznova. Ja nikada nije osjećao prije, približava, bliže vrtlog, brzo u potrazi za još jedan neizbježan summita sa svakim poniranje. Znajući ekstremnim orgazam koji sam ikada imao osjetio je ovdje, ja izdahnutog nasilno u uho, mojih bedara nehotice gore lunged susreta sa svojim thrusts. My trbuh potrese s uzdržljiv požude i sa kompletnim napustiti, moja maca pobijedivši nasilno oko njegov penis. Čuo sam mokro Farts emitira iz našeg zaključana dijelova kao što je moje vagine muči teško isisan oko pokopan alat.
"Bog! Žena! Što radiš? "On je naglo uzdahnuo osjećaj stezanja stijenke moje vagine kopča njegov penis dok je čvrsto swirled oko njega. "Bog osuditi ga! Vaša maca, tako je jebeno dobra! "Šapnuo glasno. "Nikada nije osjetio ništa slično ovom prije, ikad."
Uz to, osjetio sam njegov snažan stisak ruke s obje strane mojih  Youtube gole zene oglasi  bedara i mi povući prema njegovu istraživanju hard penis čak tighter. To me staviti preko ruba opet, ja pronašao moj neobuzdanu strast oteklina sve više i više.
"Bože moj!" Ja sam udahnula dok sam izdahnutog nasilno u uho opet, "Opet! OH! Opet! ".
My cijeđenje, čežnja maca stegnuo na njegov penis kao izgradili žudnja je prožima mojih bedara još brže sada. Mokri prdac otpušten iz moje vagine i ja okoćeno glasno, osjećaj ga pustite žestoko protiv svoje uložene ljubavi vratila ponovno. Udarci udarci nakon što me pomiluje, sastanak moje nasilne montažu bokovima protiv svoje tijelo. Nakon nekoliko minuta squealing užitka, njegovo puno lupanje pijetao je pružio utočište moje mokro do svojih krajnjih granica, Charles dah uhvaćen u grlu i osjetio sam lupanje njegovog velikog penis unutar moje širom otvorene drenched vagine, moj spilju treperenje, podrhtavanje. Tlak i constricting djelovanja moje vagine uz njegov vratilo ga je doveo bliže njegov nasilni klimaks i osjećao sam se svaki iskorak lupa u mene. Njegov penis kao da napuhati unutar moje vagine, znao sam da je o tome da obave svoj teret u meni. Closer - bliži! Sam bio uzimajući bliže opet.
"Pussy je tako prokleto dobra, bebe! Ovdje! Ovdje! To je ovdje! "On squealed.
Njegov hips potisak jedan moćni udarci prema meni, onda - "Ahhhhhhhh!" On dahnu glasno kao njegove vruće opterećenje pronašao moj vatreni spremni krateru i izbaci duboko unutra. Osjećao sam njegovu toplu masu jer spewed u meni. Lupati nakon ukusna lupati ejakulacije sperme u moje gladan gutanje sklonište i ja otvorio moje noge širi konzumiranje željno svaku kap kako je poništen njegove vruće sperme u mene. Moje ruke održana ga što je moguće bliže, nogama je otišao gore i preko leđa pružajući mu nesputanog, nekontroliran ulazak na moje tijelo kao što je ejakulirao vruće tok sjemena unutar moje gorljivi nestrpljiv i šumnim sklonište.
"Sranje, baby. Dolazi! Dolazi! to lastavica, moju ljubav. Sisanje ga u, baby! "
"Moj Bože! Ahhhhhhhhhhhhh! "Ja squealed glasno u uho, kao što sam osjetio pulsirajuća masivne šipke izbijati njegove vruće punjenje duboko u meni, meni punjenje sa svojim ljepljivim goo.
"Isus - Baby - dijete - - DA! Pucaj je - ispuni me! Bog! Osjećam to! "
"Oh! Mama! AH! Bog! Vaša maca, tako zbijeno, Ahhhh! DA! Ahhhh. "On stenjali glasno u moje uho, njegovo tijelo uvijanje na vrhu mi je kao njegov debeli penis drhti u mojoj povrede i prestaje njegova posljednja vrući val u mene.
Kada naše disanje oslabio malo, njegov masnoće pijetao i dalje je pokopan dubok unutar moje mokro kaverne, uživajući u miru smo osjetili. U neko vrijeme smo se vratili do danas, a mi još uvijek čuli moj muž spava i hrkanje čvrsto uz nas.
"Čovjek - On je zaista od toga, ha?" Prošaptala sam u Charles uho.
Charles uzdahne tiho, "Hvala Bogu. On je doista iz nje! JA stvarno je dobio odnio, zar ne? "
"To je najbolji ikada!" Ja cooed i poljubio mu znojav vrat i gumiran leđima nježno.
Sam otkrio mokro družili sokovi tekle iz mene iz mog sit maca dolje prorezati moje stražnjice i to me smiruje nešto od akcije uvijek je tako polako, moje noge pao s oko Charles gornji dio tijela, a mi predivno počeli splavarenja off spavati, naš drenched spolnih organa zaključana i zapečaćena zajedno.
Nešto kasnije, rano ujutro, osjetio sam Charles povlačenjem svojih mekih zasićenih penis iz mog opustošili svetišta, valjanja od na vrhu me, ljubi me nježno i vratio se u svoju sobu. Listovi su bili mokri pod, ali to me nije smetalo moga sna. Otišao sam mirno spavati sanjala od više prekrasnih tisak imao sam kao što sam čuo tuš uključivanje u leđa kupaonicu.
Mislio sam pospano, "Bog! Postoji zaista nije ništa kao pravi stvar, gole zene film  je tamo? "
Kad sam se probudio moj muž je još uvijek vrlo kojom još uvijek pored mene. Dospio sam dolje na moje stidne dlake i osjetio da je mutan i još uvijek jako mokra od nestajati kapanje.
"Charles" sjemena! "Mislio sam u sebi. Moji prsti skliznuo preko njega nježno.
"Bog! Kako sam se kući? "Pogledao me je nejasan očiju.
"Tvoj prijatelj si donio kući sinoć. On je rekao da ga zvati i on bi vas odvesti natrag u svoj auto kad god su bili spremni. "Moji prsti još uvijek slithering u mokri mulj pod pokriva.
"Bože, ne sjećam se da je na sve. Tko je to? "
"Guy po imenu Charles."
"Oh! Yeah! Ja ću ga zvati nakon mog tuš. "
Pogledao me je nejasan očiju. "Bog! Sinoć sam imao weirdest san. Sanjao sam je netko bio u seksu i to je vozeći mene ispucan. Ha! To svakako mora biti dobro! "
"Što misliš?" Pitao sam nervozno.
"Oh! Oplakivanje i uzdisaje i mlaćenje oko. Čovjek, bio gole zene sam zaista izvan nje. Jeste li imali noćne more sinoć? Mislio sam da si to ti! Ali mislim da nije. "
"Nisam imao noćne more da ja znam."
Nasmijao sam se široko mu, "Hej! Želim tuš. "Rekao sam i bacio pokriva off i na čelu za tuš.
Znala sam da moje prepone bio mrtav podijela, sve matiran s Charlesom suhim sjemena i moje kaplje tekućina. Morao sam da se to ispere prije nego što je on vidio.Moja kosa je neuredan, ali on nije primjetio. Ja zgazi u rashladne vode, pogledao moj privatni dijelovi, bili su zajapuren, rumen i naborano malo.
"Oh! Yeah! Imate ga dobro! "Ja promrmlja za sebe," Real dobro. "
Znao sam da Charles mora imati lijevo rano i skliznuo iz kuće tiho. Hvala Bogu za to. Moj suprug nije čuo stvar. Nije ni sumnja ništa. Ha! Bio sam tako drago zbog toga.
Nakon doručka moj suprug se zove Karlo i on je došao pokupiti ga da ga odvede natrag u njegov automobil. Charles pogledala u mene dok je moj muž dohvatio nekoliko stvari koje je potrebno za ured. Dok je iz sobe, Charles me uzeo u svoje ruke, poljubio me nježno šapnuo onda za mene,
"Oh! Nema uopće ne. Kada ćemo vidjeti jedni druge opet? "Prošaptala sam natrag.
"Svaki put kad želite! Ja sam tamo. Evo moj broj. "On je dao mi presavijeni komad papira.
"Uskoro! - Real ubrzo sam dahnu. Moja bedra skočio u očekivanju.
Oni su lijevo i ja dojila my ogorčena genitalije natrag na zdravlje tijekom cijelog dana.Osjećao sam apsolutni prekrasan, ali moja maca je bio siguran upaljeno. Dobro bolan!Hodao sam luk nogu cijeli dan. Charles i sam upoznao sljedeći dan u svom stanu tijekom ručka. Bio sam nad mojim sirovost i nježnosti do tada i, dopustite mi da kažem,
"Bilo je prekrasno."
Imao sam pokušao ići na Charlesa stan barem dva puta tjedno, jer da je prvi noć, no to mora biti previše čudno i ja sam samo htio da se s Charlesom svih vremena. Imali smo gole zene susreli tri ili četiri puta, a naši sastanci bili su apsolutno fenomenalni. Nemoralan sex, neinhibiran, skandaloznim, ali u potpunosti zadovoljavajući. Sve što želim je da prekrasan alat za svoje i to je sve što sam mogao misliti o tome cijelo vrijeme.

Нема коментара:

Постави коментар