.

уторак, 26. април 2011.

Volim starije


Jednog dana sam bio na moj prijatelj Bill-a i bili smo u njegovu kluba govori o seksu.Rekao sam mu o mojim mokrim snovima i pitao ako on nije znao zašto su se dogodili.On mi je rekao da je to zato što sam postao čovjek i moje tijelo je za proizvodnju sperme.On je pitao ako sam ikada igrao sa sebe i sam rekao ne.
l, rekao je, dopustite mi da vam pokazati što starije gole zene dečki učiniti za ublažavanje seksualne napetosti. On undid svoje letjeti i izvadio svoj penis. To je bio veći od mina, a najveći sam ikada vidio. Kako je to izvukao je počela rasti krut i dobiti duži i deblji. Bill ga shvatili s ruku i počeo ga trljati natrag i naprijed. Ona je odmah počela rasti i vibrirati. On je nastavio da se moždani udar osovine i napravio oplakivanje zvukove. Njegove oči bile zatvorene, starije zene a činilo se da uživaju dobar osjećaj. Nakon nekoliko minuta stroking njegov penis, Bill neka se glasno uzdiše, premjestio svoj kukova prema naprijed i rekao, ja sam cumming, ja sam cumming. Wit da veliki globs bijele kremaste stvari počeo pucati iz kraja svog penisa. On je bio oplakivanje "da je bio dobar, stvarno dobar". Nakon što je on učinio spurting stvari, njegov penis omekšala i rastao manje.
Wow! što ste radili i što je to stvari, upitao sam. Bill mi je rekao da je jacking off i stvari bila njegova sperma.
Johnny, rekao je, da ste bili sve nedostaje zabave kao čovjek, i starije devojke  to je vrijeme vi naučili kako se molimo. Otvorite svoj letjeti i izvaditi nabodete, danas je vrijeme za vas da biste saznali užitke sex sa starijom . Sheepishly, ja unfastened moj letjeti i izvadio moj mali penis i bio je neugodno o tome je veličina u odnosu na Bill's. Don brinuti o tome, Johnny, ona će rasti veći, više ćete ga odbi. Razotkrivanje sam izazvao me da dobijete montaža i uskoro sam lupanje hard-on. Stavite svoje ruke oko nje, Bill mi je rekao, i početi trljanje kao što sam učinio mina. Eto, ja rekoh, ovdje ide. Kao što sam Pomilovala ugodan osjećaj skočila je u njemu i ja sam počeo milovati brže povećati zadovoljstvo. Ubrzo sam zapomaganje sa zadovoljstvom što sam prišao moj prvi orgazam. To je nevjerojatan osjećaj i stvarno sam ga uživajući. Odjednom, nešto dogodilo. Ja lunged moj hips naprijed, grunted glasno i gledao moj prick eksplodirati slanje glob nakon glob bijele kremaste stvari iz kraja. Kada se osjećaj oslabio, moj penis je otišao opušten u ruci. Wow! Što sam rekao, da je stvarno nešto. Nikad nisam imala tako dobar osjećaj u mom životu prije. Bill se nasmijao i rekao, sad znate što je to biti čovjek i mogu to učiniti svaki put kad se uzbudi i osjećate napeti. Nakon toga sam odbi gotovo svaki dan / noć, a ponekad i više od jednom.
Sljedeći put sam bio tamo kod Bill-a, on mi je rekao da je iznenađenje za mene i upoznao djevojku iz susjedstva koji je stajao u kutu njegova kluba. Johnny, ovo je Rena, Rena, ovo je Johnny i on je pravi lijepo penis. Ja blushed kao Rena pogledao me i nasmiješio se. Bok Johnny, želite naučiti nešto novo danas? Valjda tako da sam mrmljao, što je to? Nasmijala se i rekao, doći ovdje i ja ću vam pokazati. Rena izdvajali joj haljinu preko glave i bacio ga preko sobe. Uzmi moj grudnjak off, Johnny, i vidjet ćete moje grudi. Ja undid kuka u leđa i ona se sruši na pod. Od popped prekrasan skup tits sa ružičastim bradavicama na njima. Možete ih poljubiti, ako želite, mislim da će vam se svidjeti. Nagnuo sam se nad i poljubio bradavice jedna nakon druge. Osjećali su se tako toplo i meko na mojim usnama. Sisanje na njima Johnny i učiniti da se osjećam dobro.Bio sam na nebu kao što sam sisao na nju lijepe bradavice. Oni su bili prilično krut i dobio tvrđe više sam sisao. Rena zatim me je zamolio da skinu moje hlače i gaćice, tako da je mogla vidjeti moje lijepe kurac Bill joj je rekao o tome. Ja skinuo pred njom i izložena moj hard i lupanje član. OH! ona panted, to je stvarno lijepo jedan, mogu ga dodirnuti? Naravno, ako vam se sviđa, odgovorio sam. Rena posegnuo i stavio joj ruku oko mog tvrd penis i dao mu malo trljati. To je reagirao na njezin dodir i skočio u ruci.Ona je sljedeći preselio ruku natrag i moje prepuciju uvučenim. Wow! Rena rekao, cockhead je prekrasan i želim ga poljubiti. Ona je dobio dolje na koljena ispred mene i preselio joj lice naprijed otvor joj usne lagano. Ja mogu vidjeti da ste dobivanje uzbuđeni Johnny i tu je mala kap soka na kraju da bih volio lizati off. Njen jezik darted van i zarobili kap koja je proguta dolje. Vi okus lijepo Johnny. Rena otvori joj usta šire i uzeo moj penis unutar te zatvorene usne oko njega. Njena topla usta osjećala prekrasno. Slijedeći njezin jezik počeo lizati sve oko moje glave i meso ispod tebe grebena. U isto vrijeme jedan od njezinih ruku bila milovati osovine a drugi je bio cradling moje loptice te ih nježno masiranje. Rena pogleda u moje oči i nasmijala kao ona blaženo zadovoljstvo moje muškosti s usta njezina. Vrlo ugodno osjećaj je zgrada u moje genitalije dok je sisao, lizali i pomiluje moj penis. Bila je oplakivanje i zuji kao i ona je nastavila uživati ​​moje član.Odjednom prekrasan osjećaj nalazio i ja eksplodirao u usta njezina. Njen jezik divlje otišao hvatanje svake provala od moja sperma. Ona je tada pogledao me s ovim izgledom ectasy u njenim očima, gulped i progutala  sex sa starijom moj cijeli teret dolje joj grlo oplakivanje sa zadovoljstvom. Kad je moj vrhunac je oslabio, moj penis je otišao opušten i skliznula iz njezinih usta. Johnny svoje stvari okusa prekrasan Rena purred. Vaša usta je bio prekrasan, rekao sam, i drago mi je jako puno. Ona i Bill nasmijao i rekao, sad ste dobili svoj prvi popušiti, Johnny. 
Rena pogledao me u strastvenom način i pitao. Želite li lizati moja maca? Wow, ti me stvarno želite, odgovorio sam. Naravno učiniti, rekla je u haski glas i utvrđenim na podu.Ona je podigla koljena te ih širiti apart izlažući joj maca usne pokopan u svom crvenom grmu. Usne bile crvene i blistavim vlage. Dobijte na koljena, Johnny, i premjestiti svoje lice u moja pička, Rena režirao. Ja sam kao pitala je, a uskoro je mirisa joj pička miris.Sada lizati sve po mom maca usne sa svojim jezikom i između njih. Počeo sam proždiru slatka mirisna i ukusna pussy. Bio sam uživajući u ugodan djevojka na taj način. Rena je počeo stenjati tiho i gurnuti joj pička protiv mojih usta. Oh Johnny! da se osjeća veliki držati Internet gore. Njeno tijelo je počeo drhti kao što sam preklopnih na njoj pizda.Njezino disanje postaje brže kao što sam lizali i njezin jauk rastao glasnije. Odjednom joj cijelo tijelo shuddered i potrese, i ona je počela vrištati. Imala je malo nabor kože na vrhu joj dijafragma, kao mali penis, a ona je uživala kad je moj jezik kliznule preko njega. To je moj klitoris, ona je plakala, čuvajte ga lijepo Johnny. Nakon Rena dosegla vrhunac njezin orgazam, ona skrasio i cooed tiho. Oh Johnny, ti me stvarno zadovoljni sa svojim ustima, volim te. Mi smo se smijali zajedno i tako je Bill. Sada ste imali svoj prvi okus djevojke maca, kako vam se sviđa, Bill pitao. Predivno, odgovorio sam, samo prekrasno. Nas trojica smijali.
Ja još uvijek pobijedio je svaki dan i noć i nije mogao čekati da vidite opet Rena. Starije sex Srbija
Sljedeći tjedan, JA je otišao preko Billa i Rena je tamo opet, izgleda vrlo lijepo i seksi. Bill i ja počeo ljubiti Rena i osjećaj joj tits i maca prekrasna i ona se koristi obje ruke za masažu naš hard cocks. Johnny, vrijeme je za lekciju broj tri i znam da ćete uživati ​​u njoj.Danas ćemo jebati Rena, ja ću ići sex sa starijom  prvi i pokazati vam kako. Oh goodie, Rena cooed, dvostruko banger. Ona je skinula svu svoju odjeću i stade pred nama gol, što je lijep prizor. Sljedeća je gol Billa, a on je stajao tamo s najvećim hard-na priljepljivanje out ispred njega. Rena je počeo miluje Bill's penis i on je počeo ukazivanje joj maca. Ni u kojem trenutku su oba disanje brzo i uzdisaje u zadovoljstvo. Bill vođena Rena do poda, a ona je podigao joj koljena i razdijeliše ih izlažući da lijepa maca. Bill je dobio dolje na koljena između njezine noge i cilj njegova muževnost lupanje prema njoj pizda. Bilo je to lupanje, jer dodirnuo joj ulaz. Oh Bill, Rena dahnu, staviti na gume, ja ne želim dobiti pokucao gore. Bill postignut na to njegove hlače, izvukao kondom iz džepa i predao je Rena. To je sve valjane gore. Ona ga stavite na kraj njegove tvrd penis i valjane do baze.Obojica su zadihan kao psi u toplinu. Bill opet pozicioniran njegov krut član na Rena's pička ulaz. Ona je dosegla i zgrabio njegova hips i povukao ga u nju u jedan brzi potiska.Bill's penis skliznula unutra do balčaka i Rena plakala u zadovoljstvo. Tada je počeo zabadanje njegov penis natrag i naprijed i iz njezina maca. Vidio sam joj maca usne prianja na njegov penis. Bill je nastavio zabadanje, spor na prvi i brže zadovoljstvo povećao svoje genitalije. Bili su oplakivanje glasno i reći jedni druge kako je to dobro osjetio. Odjednom Bill tijelo ukrućen, on grunted i gurnula duboko unutar Rena's pička.On spasmed kao što je pumped njegova opterećenja unutar nje. Ona se tresao i cooing tiho kao što je dobio toplo stvari unutar nje. Bill usporilo njegov thrusts kao njegov vrhunac vrhunac. Rena je počeo shuddering i ona je plakala od radosti kao svoje tijelo reket sa orgazmom. Nakon što su završili silazi s vrha zadovoljstvo, našli su jedni druge usta i poljubi strastveno. Bill's penis omekšala i skliznula iz 
od Rena's pička. Održava svake druge u svoje ruke i tiho rekao jedni druge koliko su uživali užitak jebote.
Nakon nekog vremena Bill & Rena valjane osim i Bill obukla. Nasmijana na mene, obojica su, rekao je u sklad, sad je tvoj red Johnny, dobiti gol. Bio sam izvan moja odjeća u instant i stajao tamo s najvećim neuspjeh priljepljivanje out ispred mene. Rena je dobio na noge i došao na to me. Ona je dosegla preko i uzeo moj krut član u ruke i počeo ga milovati. Dospio sam do joj maca i počela ga ukazivanje. Naše disanje je povećana u tempu i počeli smo u oplakivanje užitka. Sada je vrijeme Johnny, dobiti gume od Billa.Ona je tada ležao na podu, podigao joj koljena te ih širiti apart. Bill dao mi svježe kondom sam ga na Rena. Sam čučnuo dolje između njezine noge i pozicionirani član moje lupanje na ulazu joj maca čeka. Rena staviti valjane gore gume na kraju moje muškosti krut i to valjane do baze. Moj penis je naprezanje pritiskom na ulazu joj kaverne užitka. Starije sex Srbija  Ona je dosegla gore, zgrabio moj hips i mi izdvajali u nju u jedan brzi potiska. Ja potonuo duboko u njezine tople, maca i on osjećao kao u raju. Ubrzo sam počeo zabadanje u i izvan nje kao Bill učinili. Užitak je bio nevjerojatan i povećana kao i naše disanje i oplakivanje. Isprva sam potisak polako i povećanje tog tempa kao pojačani užitak. Rena je počeo drhtanje i oplakivanje glasnije i dahnu, Fuck me Johnny, Fuck me hard. Uskoro sam bio poput guranja metka prebrze vožnje i režanje poput psa. Odjednom sam osjetio potres sijeva u moje kralježnice, potisak duboko u Rena's maca i grunted kao što sam eksplodirao duboko u njoj. Nastavio sam potisak na sporijim tempom uživajući prekrasan osjećaj njoj pizda. Rena još tresao i oplakivanje u zadovoljstvo što je moj penis i dalje na potisak. Uskoro joj cijelo tijelo bilo convulsing stenjali i ona glasno kao što je dosegla vrhunac svog orgazma. Oh, Johnny, šaputala je tiho, ti si dobar, stvarno dobar i giggled. Mi smo tamo ležao savoring lijepe užitak u našim tijelima. Moj penis softened, rastao opušten i skliznula iz njezina maca. Mi ležao u svaki drugi rukama i poljubio jedni druge usne strastveno. Mi smo tada ustao, stavio našu odjeću natrag i ponovno poljubio. Bill se nasmiješio i rekao nam da je bio vaš prvi fuck, Johnny, kako vam se sviđa.Rena mi je rekao da je bilo jako dobro za prvi sat i nije mogla dočekati da to sa mnom opet. To je bio moj seksualnog buđenja, a ja ću uvijek biti zahvalan Bill & Rena za prikazivanje mi put.

Нема коментара:

Постави коментар