.

четвртак, 7. април 2011.

Gole starije zene Srbija


Mi smo bili hodanje dolje put na našem naselju, u vrućim vlažne Phuket nakon večere i pića. Imala je priljubljena tan boje vrh nisko vrat redak i crnoj suknji omotan snugly oko njezinog struka. Na 5 stopala 5 inča s petite veličine 8 okvira i zadivljujući lice s lijepim osmijehom, ona je dobro volio sve. Lokalni čovjek koji je došao do uzeti našu sliku bila je tipična za Thais imali smo susreli. Tajlanđani mora biti jedan od najljepših ljudi na zemlji. Sa svojim gostoljubivi i prijateljski način oni su vrlo lako dobiti uz i imao je napravio naš odmor vrlo ugodnim. Znali smo Korn od naselja. On je bio jedan od bar osoblja i imali smo pričali s njim na par navrata.
Vjerojatno je to kako Korn napravio neke dodatne gotovine.  gole starije zene Mi odbio foto priliku. Nitko od nas kao da našu sliku uzeti i bio sam u žurbi kako bi joj natrag u našu sobu. Korn je bio uporan u toj šarmantan Tajlandski način koji je tako privlačna. On je objasnio da je on radi fotografije i naravno da je potrebno poduzeti neke portret fotografija za projekt. Mi smo bili idealni predmet posebno 'ljepušan dama'. gole zene foto To je definitivno nije način da bi joj da poziraju za fotografiju. Ona je vrlo stidljiv i jedna je od onih rijetkih žena koje ne prepoznaju svoje vlastite ljepote. 'Pretty dama' samo su joj rumenilo i osjećaju još više nerado. Na kraju Korn's šarm, nekoliko pića imala tu noć i moj ugovor joj je pobijedio. Mi pozirala za nekoliko fotografija  gole zene i muskarci i sam predložio da se presele u naselju bar za piće i Korn mogao uzeti neki zatvoreni fotografije, ako je on želio.
Kada sam dobio natrag na naš stol s pićima Korn već ju je uvjerio da se neke fotografije solo. Nisam uma. Znala sam zašto je htio fotografirati nas. Njezina fotografija definitivno bi Korn heroj kada je dobio natrag u njegov razred. Sumnjam mnogi Tajlanđani imaju priliku fotografirati atraktivne zapadne žene. U svakom slučaju, volim ju gledati. Njezina C šalice grudi formiraju lijep dekolte koji je vidljiv preko njezina vrha. Joj dupe izgleda božanski u suknju koja držali vrlo čvrsto oko nje tanak kukova. Ona je još uvijek malo sramežljiva, ali je spremna pomoći Korn sa svojim projektom. Ona je oboren the gin, limuna i limete na par gulps. Ona je očito još uvijek malo nervozan. Bila je uzimajući malo neugodno ipak. Sigurno nije potrebno toliko snimke žena na stol.
Nakon nekoliko trenutaka Korn se ispričao ići dobiti još jednu flash kartica za svoju kameru. On je rekao da bi htio uzeti neke snimke stoji kada je dobio natrag. Ja bezobraznog šapnuo joj da liniju gaćica bio je vidljiv kroz suknju i da je ona stvarno trebali staviti na G string. Očekujući porazan odraza, zamislite moje iznenađenje kad je ustao i hodao u smjeru naše sobe. To je bio uzimajući zanimljivo. Ona je oduvijek bila sramežljiva pažnje, ali jasno opušteno okruženje i misao pomaže Korn u njegov projekt uvelike žalili. To je jedan od glavnih razloga zašto je toliko omiljen - ona je zaista vrsta i korisne osobe. Ona je očito također htjeli izgledati joj najbolje i ja sumnjate je također počeo uživati ​​pozira.
Korn je natrag i rekao sam mu da je upravo ostavio za nekoliko trenutaka. Mi smo pričali, a nad našim pića. Par minuta kasnije je ušao u bar s tim prekrasnim osmjehom na licu koje volim toliko. Ja ne mogu reći odmah, ako je stavio na G-string, ali sam mogao vidjeti da je ona promijenila nešto drugo. Ona je imala cupped joj tits u push up grudnjak.Izgledali su punije i dekolte izgledao puno dublje. Kao što je došla do stajati uz mene Pogledao sam dolje na magarca i liniju gaćica je nestao! Ona je jedan od onih rijetkih sretnika žena koje imaju veliki zbijeno magarca s tankim kukovima. To je seksi suknju prianja nije ostavio mnogo mašte. Ona je također staviti na par pete. Sam mogao osjetiti teško na dolazak.
Ona je stajao tik do saksiji biljka, kada sam je dobio natrag s njom drugi dupli gin, limuna i limete. Do sada je bio vrlo opušten. Prvi gin napokon udario na licu mjesta i ona je rado pozira za Korn. Frontal, nazad, strane, pod kutom - on je uzeo dosta snimaka.Alkohol ju je raskliman i laskava ne učiniti bilo koju štetu bilo. Bilo je prilično dama toga, prilično dama koja. Nakon što je završila drugi gin je lijenost je nestala i počela sugerirajući poza. Ona nije imala puno prostora za kretanje kao i suknja je zbijeno i ograničenom što je mogla učiniti. Međutim, taj isti široka suknja pokazali off obliku magarca i noge lijepo. Te mogao vidjeti svaki magarac obraz navedeno jasno osobito kad je suočen zid i pružio joj ruke iznad glave. To je u ovom trenutku da sam znao da je ona sada osjeća seksi. Ovo je rijedak, čak u privatnosti vlastitih soba. Bilo je nitko drugi u bar osim sebe i konobar pa je morao osjetiti relativno sigurno posebno znajući da ću paziti na nju. Međutim, bio sam još uvijek prilično šokiran (ali zadovoljan) sa takav slijed događaja. Siguran sam da Korn također primijetio zavodljivost. Ona očito nije smetalo mu gleda na nju.
Predložio sam da se ona nalaze na susjednom kauču za nekoliko snimaka. Zene u krevetu video  Ona je malo na leđima, a potom predale i podržali njezin trup na nju laktovima. Korn je nekoliko fotografija s pogledom na kauč i zatim se preselio preko do kraja da se frontalni metak.Korn mora imati je dobio eyeful joj tits u tom poza pogotovo jer ju je zaobljena leđa malo dok se gleda u kameru. Ona mora da je osjećaj vrlo opušteno i seksi. On je puno fotografija ovdje. Siguran sam da je oblik njezine stražnjice na kauču nije pobjeći mu obavijest ili. Ona je tada sjeo na kauč s nogu duž njega. Korn se vratio na lice kauč i uzeo par snimaka. Lijep pogled na nju tele. Ona je pokušala povući jednom nogom gore prema njoj, ali suknja ne bi dopustio. Suknja je imala prorez koji je dosegao do bokovima, ali to je zip koji je putovao od kuka do iznad koljena. Na koljena je imala jednu tipku. Naravno, poštanski broj i tipku su učinili gore. Mogao sam vidjeti gumb napinjanje protiv tkanina. Želio sam da će ga poništiti. Dugo sam maštala o tim noge i dupe se divio na javnom mjestu. Ona zna moje mašte i misli da sam ja lud!
Umjesto poništiti gumb ustala i onda sub natrag dolje na kauču s nogama tucked pod njom s magarca odmara na nju petama. Uz svoju glavu visoko i tits naprijed ona izgledala kao boginja. Do sada je došao konobar s više krugu besplatno piće. On je uručio joj joj gin i sjela gledati sa mnom. Ona je pio na gin, dok posing za Korn, okretanje na ovaj način i da. The gin bio vlasništvo efekt. Ja nikada nije vidio ju je više seksi. Držala je prazan staklo van na barmen. Njezine oči, rekao je znala da nije idući da odbije ovaj seksi žena ništa. On ga je uzeo i vratio se u bar za punjenje.

Нема коментара:

Постави коментар