.

уторак, 29. март 2011.

Devojcice devojke zene


Moj suprug i ja smo u braku gotovo šest godina. Prije nekoliko godina naš seksualni život počinje propadati. Pokušali smo igračke, filmova i igranje uloga, ali ništa od toga radio. Michael je radio puno i bio je otišao gotovo svake večeri tako sam često bio sam.Sam bio uspaljen za par dana i svaki put sam pokušao dolaze na Michaelhe je rekao da je previše umorna ili nije stvarno osjećati kao to. Odlučio sam otići i kupiti neke donje rublje za zasladiti posla.
Sam vozio sat vremena do najbliže sex shop, gdje sam shvatio da bi se ono što sam bio obličje za. JA je otišao i srećom nitko pozdravila me ili čak ponudio da pomogne. Tko je bio iza pulta ostao na njihov mobilni telefon i neka me shop privatno. Našao sam stalak čiste, kože i Lacey haljine. Zgrabio sam nekoliko stavki u moju veličinu i ran u svlačionicu testiranje zaključavanje dva puta kako bi bili sigurni da je zaključana. Pokušao sam ih sve jednog i bio je vrlo zadovoljan s onim što su učinili za mene. Michael nikada neće biti u mogućnosti da mi okrenuti prema dolje nosi ovo. Bio sam praktički vrtoglav. Brzo sam ih skinula i odjeveni u odjeću moju.  devojcice devojke zene  Ja ih kupio i opet službenik jedva napravio kontakt očima. To je olakšanje.
Odvezao sam se kući s prozora dolje i radio blaring. Osjećao sam se prilično dobro o sebi. Ja izdvajali u kolovoz i naletio na kuću. To je bio Michael je početkom noći tako da on ne bi trebao biti dom prekasno. Otišla sam ravno do kupaonice i gol. Imao sam dovoljno vremena okupati i brijanje. Sam napuni kadu punu tople vode i mirisne jorgovan kupka perle. Kupaonica mirisala poput unutrašnjosti spa. Ja skliznuo u vodu, obrijan i opran vrlo temeljito. Još uvijek sam imao neko vrijeme tako da sam položio glavu natrag na ručnik sam stavio iza mene.
I tako je bio uključen u misao nosio moj novi Goodies za Michaela. Zatvorio sam oči i počeo trljajući ruke svi nad mojim mokrim grudima. Moje bradavice postao uspravno gotovo odmah. JA je zadržao moje lijeve strane cupped pod moje dojke i ran mi s desne strane dolje između mojih nogu. Znao sam da je voda bila sve hladnija, ali nasip pod mojim ručni intenzivne količinu topline. I razdijeliše moju nogu samo malo i počela trljanje ruku gore i dolje moja maca usne samo ispašu preko moje klitoris. Trčao sam moje ruke moje prste dolje dok pronašao mi rupe i sam skliznuo u dvije od njih. Bio sam tako mokra iznutra. Ja počeškala po prstima uz zidove moja maca i neka moj palac zafrkavati moj klitoris. Podigao sam lijeve dojke na usta i lagano uzeo moju bradavicu u usta, liže ga s mojim jezikom.
JA pravedan pustiti maleni jaukati pobjeći usta kad sam čuo Michael slam njegova vrata automobila. Bio je doma. To je gotovo kao uzbudljiv kao i igranje sa sebe. Ja skočio iz kade i sušene off. I neka moja kosa dolje gumiran i neki losion od vanilije sve iznad mene. To je njegova omiljena i bio je siguran voziti ga divlje.
"Mel, ti doma? Ću ići uzeti tuš, med." Michael viknu kao što je hodanje uz stube. On mora imati mislio sam dole ili izvan njega. Čuo sam tuš početi od spavaće sobe. Imao sam još jedan komad moje novo accquired rublja staviti na i otišao sam ležala na krevetu.Imao sam okrenuo svjetla i upalili nekoliko svijeća na vrhu oblači. Tuš isključiti.
Michael brushed zubima i čuo sam ga isključiti svjetlo u kupaonici kako je otvorio vrata koja vode u našoj sobi.
"Honey"? Pogledao je oko sebe, a ja mislio sam ga vidio zrikavost malo. Tada je dahnu.
"Mel? Wow! Vi izgleda dobro." On se nasmiješio i došao preko kreveta.
"Da li stvarno to sviđa?" Sam udahnuo u uhu kao što je on nuzzled moj vrat.
"Da. Ustanite i neka mi pogled na vas." Uzeo me za ruku i vodio me s kreveta.
On je položio natrag na krevet dok je gledao moj poza za njega. Gledao sam kako mu oči trčao po cijelom tijelu. Michael je počeo u djevojčura crvenu kožnu ogrlicu koja je dovela do bustier od iste boje da je pola mjeseca čaše tako da moje tits skoro pala preko vrha.Davilac dovelo čak i dalje dolje kroz moj pupak i omotan oko moje hips. Uzdahnuo je kao što je uhvaćen pogled na jarko crvene crotchless gaćice i crvene čarape koje spojeni na ogrlicu od podvezica trake.
Michael uze svoj prst i to mi twirled žele da se za njega. Ja sam i on moaned. To je bio prvi put sam ikada imao nosio bič. Moje dupe guzovi pao lijepo od tanke tkanine na bič i zaobljen debeo na dnu.
Čuo sam krevet škripati i okrenuo sam samo na vrijeme da uhvati Michaela naslonjena u za poljubac. Michael grabbed moje lice u obje ruke i izvukao mi lice grubo u njegovu. U početku boli a zatim ga je dobio erotski. On je imao svoje ruke posvuda. On je vodio obje njegove ruke dolje na moje dupe i proširila moje obraze apart. On je zaglavi u jednom prst i neka ga zafrkavati svoje rupe. I moaned. Zatim je izvukao moje grudi iz bustier i počeo sisa gladno na njih. Ja umoran ga povlačenjem daleko i tražeći od njega da uspori.
"Michael, zašto ne idemo malo sporije? Sam htjela plesati oko vas." Pitao sam.
"Ja vas želim sada. Želim jebati sranje od vas."  iskusne zene srbija On je nerazgovjetan oko moje bradavice.
Sam bio idući u ga odgurnuti opet, ali on mi je swept gore i ja bacio na krevet. Mislio sam da je bio težak to biti više romantičnih kao što sam pitao onda je ripped off moj čarapa i podvezica da je omotan oko mog struka. Nisam mogao da vjerujem da je bio toliko grub.Nagnuo se i počeo me ko opet ovaj put je bio previše teško i osjetio sam zube trljati protiv moje usne. Sljedeća stvar koju sam znao da je između mojih nogu držeći moje lijeve noge u zrak i pljuvanja u njegove ruke. Bio sam šokiran i uznemiren.
"Što radiš?" Jedva sam rekao dovoljno glasno riječi.Starije zene
"Vi Fucking. Odjeveni ste kao da će biti moj kurva zar ne? Sada djelovati kao što je to."
Uz to on gumiran njegove pljuvati po cijelom moja maca i odgurnuo tri pljunuti natopljene prste u moja pička. Vrisnula sam. Ja nikada nisu imali više od dva prsta u na vrijeme i imaju tri tamo ozlijeđen. On nije briga. On je kritizirao svoje prste i od mene i shvatio sam da je stvaranje siguran da je dobio mene mokro dovoljno. Podigao mi drugu nogu i rammed njegov penis u mene. To je bio tako snažan. On je povukao sporije i zabili se u moja maca opet.
"Fuck Yeah. Melly, jebi da. Ah, ovo mi je trebalo." Njegovo disanje je dublje uzimajući tako da sam znao da je skoro učinio. Nekoliko minuta od njega grubo lupanje njegov penis u moja maca je pustiti glasno roktati i počeo sporo. Michael prevrnuo i koristi moje sada ripped čarapa za brisanje iz njegova sperma proveo kurac.
"To je bilo dobro, Mel. Night." U roku od nekoliko minuta on je zaspao.Kako se jebu zene
Ja sam položio još uvijek ne mogu vjerovati kako je on prema meni. Kao što sam bio neke krpe-doll kurva je pokupio. Moja supruga nije ni misliti jednom pokušati mi molim vas. Bio sam još uvijek uspaljen pa sam posegnuo u moj noćni ormarić i izvadio moj vibrator. Ja ga uključen i utrljava teško na moj klitoris. Ona osjećala tako dobro. Koristio sam moju desnu ruku na moje trljati klitoris kao što sam ja jebeno s dugim, meso boji vibratora. Sam bio težak to držati moj oplakivanje dolje, ali shvatio je Michael bio previše od toga čak i primijetiti. Osjećao sam se moje lice ugrijati i bio sam sve više šiklja sokovi moje ruke. Moji prsti počeli trljanje snažnije preko moje klitoris i osjetio sam da otvrdne.Moja maca zidovi počeli stezanje oko tvrdi objekt koji je tjera to je put i iz mene.Odjednom, više nego ikad žestoko, došao sam s nizom konvulzije. Čak sam vrisnula jednom, ali Michael je još uvijek spava.  devojcice devojke zene  Ja sam položio tamo. Proveo.
Kao što sam položio tu, spreman da padne alseep, shvatio sam iskusne zene  zašto sam došao tako teško. Zašto moj orgazam je ostavio moja maca natopljenom i dalje kaplje mokri. Cijelo vrijeme sam bio igranje sa sebe sam zamišljajući Michael's manager s posla. On je bio na vrhu mene i lupa sa svojim teško, kurac. Te noći sam zaspao s devios malo plana u umu. Ako se moj suprug nije bio idući u meni dati ono što mi je potrebno onda bih naći nekoga tko će.

Нема коментара:

Постави коментар