.

среда, 6. април 2011.

Zene u krevetu video


Mislim da ja nikada ne očekuje da se nađemo gore, imao sam sudjelovao u ovom sportu msn za daleko predug da vjerujete riječ itko rekao, ali sigurno dovoljno gospodin X je istina da se njegove riječi o meni susreta i smo priredili vikend daleko u pola odredište između Sjevera i Juga, u hotelu sumnjive klase i aljkav gradu. Bio sam u nadi aljkavost i dvojbeno je da odete na nas pratiti u hotelskoj sobi koja je bila ukrašena ružičastim cvjetnim wallpaper, jeftini dvostruko fornica ormar, toaletni stol i odgovarajući kola dnevni boravak koji je izgledao kao da je bio ukraden iz pet zvjezdica hotel preko ceste i gledao odlučno izvan mjesta. Sam pao moje torbe i ja bacio na krevet da uredno izvršena koji je također sported tanak prošiven 1970-throwover u lila. Imao sam uvijek želio da se osjećaju kao princeza za dan i ja utješi sa znanjem da ako je netko stavljen grašak pod madrac bih biti u mogućnosti da se osjećam da nema problema. Imao sam stigao rano i razmišljao što sam bio idući u obaviti kao što sam čekao gospodin X doći. Ja poigravao s dvije opcije) da se ugušiti i dobiti u dovoljno gajbe pive za stvaranje naš vrlo vlastiti festival piva ili b) boravak u sobi, budite spremni i čekati ga da dođe u hotelsku sobu. Ja skočio s kreveta i izvukao neto zavjese natrag, Sex Srbija  to je bilo vruće i sunčano, a ja nisam uživati ​​boreći se s mnoštvom ljudi, plus vuče teške gajbe piva natrag nije bio jako ženskast pa sam odlučio da se odluče za potonje, moj želudac churned s uzbuđenjem i anticipacija, tvrdoglav smjesu.
Kucati na vrata je došao ubrzo nakon 3:00, gospodin X je izuzetno brz. Ustao sam, debele zene gole  ček moj odraz u ogledalu prije otvaranja vrata i ostavljajući ga u. On je ispustio svoju torbe i pogledao u mene, glup igrao oko njegove usne kako je uzeo u moje odijelo i on je znao da smo ispuniti jedan od fantazije imali smo razgovarali na net, nema razgovora, nema kvalifikacijsko natjecanje, samo ravno prema dolje u jebeni. Hodao sam preko njega i staviti svoje ruke oko ramena i osjeti kako mu ruke preselio dolje mojih leđa, hvatanje prstima protiv maleni eyelets crnog satena sam nosio steznik koji je izvukao u tijesnim na prednjem uzrok moje  najlepse zene srbije gole sise nadimati više vrhu i pritisne protiv njegova prsa, ruke dosegla moje dupe i on je skliznuo prstima ispod suspender trake da odmarao tamo, on ih izdvajali leđa i pustiti ih da odu prije nego ih Pinging. Ja gurnula moje prepone u svoje i poljubio nježno njegove usne prije nego je iznenada zgrabi potiljak i okrznuo zube protiv moje punačak usne prije strelovit svoj jezik u moja usta s hitnosti koji je uzeo moj dah daleko i prouzročio miješanjem u moja maca da sam znao da ću da me pere želja. Mr X preselio usta dolje na moj vrat dok rukama odselila iz moje dupe i svoje prste skliznuli u stranu moje satena gaćice koje su sada vlage i kako svoje prste dosegla i milovala moj klitoris, palac druge ruke miluju protiv moje svježe obrija maca koja je bila glatka kao što sam nosio gaćice. Njegovi zubi malo u moj vrat mi uzrokujući drhtati.
Dekadencije se dotaknu i zadirkivali od strane rođaka stranac, bez riječi prolazi naše usne opojne je i nevjerojatno rožnat kao svoje prste mi ušao on ih je uvijen i pronašao moju G sport s lakoćom, situaciju, iskustvo s kojim je svirao sa mnom donijela me da intenzivan orgazam roku od nekoliko minuta i sa orgazam došao šiklja, sokova teče iz mene i moje prskanje fishnet odjeven noge, pak natapanje prepone gospodina X's traperice. Zgrabio moj hips i mene izvukao oko njega tako da sam mogao osjetiti tvrdoću njegov penis u njegove hlače i moja želja za njega samo mi je nagnuti se nad i jebati mene teško je bio toliko jak, ali sam morao vratiti svojoj ljubaznosti i umjesto toga sam počeo na otkopčati svoj traperice prije kleči i vuče ih prema dolje, njegov penis je naprezanje na proljeće iz njegove boksera i ja ga osloboditi od njegova bijeda i izvadio šiljak blistavim s unaprijed sperma volim okus i bila sam i drago mi držao drugu stranu od naših brojnih fantazije živ, bio sam nosio crveni ruž pa gospodin X mogao vidjeti koliko sam mogao uzeti njegov penis u usta. Stavio sam njegov penis u usta i opasana vrh njegov penis sa svojim jezikom prije nego se preselio dolje, lizanje svake strane njegov penis s stvrdnuto jezik tako da je mogao osjetiti prije nego što ga prije nego polako, počeo sam ga wank, moje druge strane valjanog njegove lopte. Počeo sam wank ga brže, a da istovremeno ga sisanče i osjetio poznati lupanje koja se pokazala da je ono što sam bio događaj bio onaj pravi. Mr X je također odlučio zadržati u skladu s našim fantazijama i on je uhvatio moju kosu, njegov glas debeli s horniness
'Suck ga kao prljava drolja. " Sex Srbija
Prve riječi izgovorio je imao za mene jer je hodio u sobi, sam stavio oko usta njegov penis i čekali za djelić sekunde prije nego što je pooštrio svoj držite na kosu i izvukao moju glavu prema dolje oko na njegov penis, vrh hit leđa moje grlo uzrokujući mene to izraditi moj geg i oči vode i iznutra duboko mlade gole zene uzbuđenje vozio kroz mene kao što sam ga čuo uzdisaje jer mi je glava yanked iznova i iznova na njegov penis, prije nego što mi je naredio da wank njega, teže i brže. JA je uzeo njegov penis u obje ruke i počeo ga wank teško, pljuvanje na kraju njegov penis za dodavanje podmazivanje, nastavio je povući moju kosu i poziva me prljave drolja, ponavljajući kako je bio idući u kurac mi je teško i brzo prije nego što me vuče gore od moje kose mahala za mene da se zaustavi ga wanking.
On me vukli preko toaletni stol, vuče me da mu lice prije golezene  nego razmazivanje moje crvene usne preko moje lice s jedne strane prije pljuvanje u lice, okreće mi okrugli i mene savijanje, mogao sam ga vidjeti u svlačionici ogledalo, kao i on gumiran njegov penis protiv moje klitoris, polako umetanje samo savjet u mene mi dosadan prije nego što ga se izvadi, a to trljanje od maca do moje dupe, gdje je zastao pred ramming njegov penis u mene tako jako boli bio je nepodnošljiv i nepodnošljivo rožnat, on mogao vidjeti koliko je on mene ranjavanje i mene na okretanje u isto vrijeme u ogledalo i nosili na nemilosrdan, ignorirajući moje neodlučno molim za njega da se zaustavi, kao što sam bio uzimajući bol je odmah povukao i izvukao mi je da i dalje krug s mojim sisanje, bili smo gledajući jedni druge reakcije cijelo vrijeme u ogledalu.


Нема коментара:

Постави коментар