.

уторак, 19. април 2011.

Starije sex Srbija


Bio sam nedavno angažiran i moj zaručnik je bilo vruće, a imali smo sex sa starijom damom , ali to nikada nije bio dovoljno za mene. Odlučio sam da isprobate jednu od odraslih dating web stranice. Mislio sam, što je, dovraga. Ja posted profil s neke slike od mina. Počela sam u potrazi za članove. Odgovorio sam na desetke  starije žene. Dobio sam neke odgovore, ali dečki su u nepovoljnom položaju na ovim stranicama. Žene se hammered s porukama i ima samo toliko da mogu odgovoriti previše. Napokon, počeo sam razgovor s jednom na regularnoj osnovi. Njeno ime je AMISHI. Ona je počela da IM mene i smo trgovali slike i dobio videa. Ona je 38, oko 15 godina stariji od mene.

Mislio sam da je jedinstveno za druženje, AMISHI imao lijepo 40 C grudi, dlakav maca, velika seksi i proboli klitoris. Mi IM'ed mjesecima i to je uvijek seksualno. Ništa drugo.Mogao bih reći da me stvarno htjela i ja sam joj htjela. Jedno kasno noću, ona mi je dala njezin broj mobitela i ja joj se zove, blokiranje moj broj, naravno, jer sam u potrazi za biti diskretan. Imali smo telefonski sex. Bilo je prilično vruće sa zrele zene , a ona stvarno uživao. Nastavili smo na IM za neko vrijeme. Onda konačno, jedan dan rano ujutro oko 07:00 bila je na i bio sam na. To je bio tjedan dana. Bio sam poput, omogućuje se sastati danas. Ona nije 'činiti se da želite, iz razloga najbolje poznatih njoj. Sam joj cajoled za oko 10 minuta i na kraju, okrenuo sam se na mojoj web-cam i ona prihvatila. Ja izdvajali iz moje velike, guste, hard penis. Nakon što je to vidio, ona je pristala na susret. Dogovorili smo se da susret na pola puta točka, negdje u Južnoj Mumbaiju, gdje smo boravili oboje. (Bili smo oko 15 minuta jedni od drugih). Odlučili smo u susret u parkiralištu centra.

To je tijekom tjedna, tako da je moj sex sa starijim damama  pokriti priče je da sam bio idući na posao i moj posao, nisam uvijek u uredu, tako da mogu izaći na kraj sa stvarima kao što je ovaj. Sam stigao na mjesto oko 10 minuta rano. Bio sam super nervozan. Čak sam smatrao odlazim. Sam se ispružio i ostao. Konačno, vrijeme stići. To je bio 09:30. Tada je bilo 09:35, 09:40. AMISHI nije bilo još. Vozio sam oko cijelog Mall nekoliko puta samo kako bi bili sigurni da nije ništa zbuniti, gdje smo bili skupa. Ništa. 10:00 role okolo, a ja okrenuti  starije gospodje automobil natrag na odlazak. Odlučio sam čekati još 2 minute. Konačno, ona role in Tipična žena pokazuje i do kasno u zadnji čas.

JA je dobio vanjska strana od moj auto i otišao s njom prozor. Sam razgovarao s njom za par minuta i ona je pozvala moje u svom automobilu. JA je otišao. Nosila je duge suknje i bluze. Ništa za seksi, ali ona je izgledala dobro. Mi smo pričali za još nekoliko, konačno je nagnuo i dao mi poljubac. Dugo, duboko poljubac. Dok smo bili ljubljenja, ja se moje ruke na unutrašnjost nogu i polako se preselio do njezina bedra. Ona je mjesto ruku na moj penis i osjetio da raste u moje hlače. AMISHI je rekao: "Wow, to ne osjeća kao slike lagao, vaš penis je hard rock i ogroman!" Upravo sam se nasmijao. Ona mi reče: "Želim da se osjećate moja maca" Tako sam se preselio svoju ruku nad njom gaćice. Njezina gaćice već su bile natopljene! Ona je bila jedna horny žena. Odlučio sam se povući joj gaćice off i nije me zaustaviti. Sam se preselio u sredini sjedište automobila i klizila prstima u njoj maca. AMISHI imao wettest maca koje sam ikad klizanje prstima u. Počela sam da zajebavati joj prst, prvi sa 1 prstom, zatim 2 i 3 i na kraju četiri.

Ona je stvarno oplakivanje. Ona je stvarno uživanje u. Ona je imala puno bocama do seksualnih frustracija ona treba pustiti van. Nakon što je ukazivanje joj maca, ja sam otkopčao joj bluzu. Dospio sam u njezin grudnjak i povukao jedan od njezinih tits out. Oni su bili tako lijepo kao njezine slike. Počeo sam sisa na bradavicama, pravo u svom automobilu i usred bijela dana. Pratio sam prste u njoj maca. Nakon nekoliko minuta, stao sam i preselio natrag u sjedalo. Ona je odlučila ona je htjela vidjeti moj penis i pitaj me to pokazati na nju. Ja undid moje hlače, ih slajd dolje malo i pokazao joj moj penis.Ruke su odmah sve preko njega. Ona je u ljubavi s njom. Počela je nagnuti dolje sisati moj kurac. Sam je prestao. Bilo je dana i ljudi su okolo. "Mi licemjerje na ovaj ovdje", rekla sam joj. Ona je rekla: "Želite li se vratiti na moje mjesto?" Rekao sam joj ne da ja ne želim ići tako daleko. Izgledala je uzrujan, pa sam rekao "mi može nastaviti s tim u hotel. Ima jedan u blizini." Tako smo dogovorili susret u hotelu.

JA je otišao natrag u moj auto i slijedio AMISHI do hotela. Dok sam bio iza nje, počeo sam osjećaj malo kriv i ponovno mislio o njoj rova. Moj penis je imao druge ideje. To je bio hard rock, a htjeli igrati. Mi okrenuo na ulici u hotelu, a ja još uvijek bio s obzirom na samo ostavljajući. Njegova ne kao što je znala gdje sam živio ili moje pravo ime ili ništa.Ja njom u parkiralište. Ona je izašao iz auta i rekla bih ići iznajmiti sobu. Dok sam čekao, koji je izgledao put zauvijek, još uvijek sam bio s obzirom na samo čupanje parking.Nešto me čuva tamo. Nakon otprilike 10 minuta, ona je došao vanjska strana sa ključ od sobe. Mi smo oboje vozio preko sobu i parkiranih naših automobila. I ja sam za njom u sobu.

Soba na 2 queen size krevet. Slijedio sam AMISHI preko najdalje krevetu od vrata.Debele zene  Ona je srušena plahte i odmah gol. Ona je stajala ispred mene, potpuno gol. Počela je trljanje na moj penis opet, ne da ga je potrebno, jer je još uvijek bio hard rock. Zgrabio sam glavu i počela joj ljubakanje. JA je uzeo sve moje odjeću i je stajao s njom, oboje goli.Odlučio sam da je vrijeme za mene da se naplate. Zgrabio sam AMISHI i bacio ju na krevet. Dobio sam na vrhu nju i staviti moj penis između joj tits. Ona titty počeo me jebu.Nagnuo sam se natrag dok to radite i počeo svirati s njom maca opet. Ja jednostavno nisam mogao vjerovati koliko je mokro AMISHI. Taman sam joj okus.

Ja sam položio dolje na krevet i rekao AMISHI u rika glasom da sam htjela jesti joj maca.Ustala je na krevet i stajala iznad mene. Sam je zgrabio i povukao joj i joj maca dolje na moje lice. Ja slajd moj jezik u njezinu, iznimno vruće, mokro i sočan maca. Ona je okusio slatko. Volim moj jezik u njezinu pičku, a ona je samo kao zadovoljan. Ona je počeo voziti moj jezik. Gore i dolje. Gore i dolje ..... Ona je počela vrištati glasnije i glasnije. AMISHI eksplodirao opterećenje maca sok od cijelog mog lica. Ona osjeća i kušati velik. "Ja nikada nije došao kao da je u moj život, to je divno" Nisam bio učinio s njom još. Ustao sam i tučeno moje lice off s ručnikom iz kupaonice. Sam se vratio u krevet i rekla joj da se na sve četiri. Počela sam šopanje joj dupe. Ona ga je volio. Teže sam spanked joj loader ona moaned u zadovoljstvo. Ja širim otvoriti joj dupe guzovi i uzeo neke od njenih sokova i maca počeo podmazivanje joj veliki magarac. Nije me zaustaviti. Ona se činilo da uživaju.

Nakon što joj dupe je lijepo i lubed, počeo sam slajd moj jezik u njezinu guzicu. Ne znam što je došao iznad mene. Ja nikada nije dao obruč posao prije. Nisam um na sve! Voljela je moj jezik u njezinu guzicu! Počeo sam joj maca lizanje od svi na putu preko magarca obraz. Ovo je vozio svojim ludim! Ona ga je volio! "Želim da penis u moje dupe! Nikad nisam imao da je veliki penis u moje dupe, ja vam želim da me jebati teško", ona je vikao na mene. Vratio sam se na krevetu s njom, još uvijek joj na sve četiri, ja slajd moj penis u magarca. Počela sam ga slajd u lijepo i spor kako bi joj koristiti za njega. Isprva, vrisnula je u malo bolan način, ali sam smanjila u. Nakon što je u, rekla je: "tvrdih i brzo", počeo sam da zajebavati joj dupe tvrdo i brzo. Teže i brže nego što sam ikada imao jebeno žena u dupe. Teže mi zabili glasniji ona moaned. Nakon 5 minuta ramming magarca, dao sam joj još jedan ovan. Uz sve što sam imao sam izvukao sve staviti vrh moj penis i rammed i to tako teško kao što sam mogao u magarca i to se dogodilo. Napravila sam joj špricati iz joj maca.

Njezin orgazam je bio toliko intenzivan da je ona squirted! Bila je trese kao što je bila squirting. Brzo sam se preselila joj joj maca i neka joj mlaz vode sve iznad mene. Bila je trese za oko 30 sekundi i rekao: "Ja želim da mi daju jedan posljednji orgazam. Želim sjesti na vaš penis i voziti ga dok ne svršiš u meni" sam ustao i pokušao da biste dobili kondome koji su bili u moje hlače džep, ali ona me je gurnula natrag na krevet i mene održava dolje, stavljajući moj penis u njoj maca. Ona je put moj penis za još 5 minuta.Tvrdi i brzo. Došla je još 3 puta .... A opet, mogao sam osjetiti njen početi mlaz vode tako da s jednom pumpom prošle sam udario moj penis u nju i sam došao unutar nje To je bio jedan od najintenzivnijih orgazama sam ikada imao. Ja sam položio tamo s moj penis u njoj za nekoliko minuta i onda sam joj rekla da trebam tuš i ostaviti. Sam ustao i otišao u tuš ... ja sam htjela da se brzo tuš .... ali AMISHI previše slijedi. 

Нема коментара:

Постави коментар