.

четвртак, 31. март 2011.

Jutarnji sex


mmmmmm ...... Volim vidite polaganje sex ujutru  ispred mene golog ...... nasmijana na mene ...... ti si tako sexy ...... crtam moj prst preko vaše usne i uzdiše kao što sisati na nju ....... damn što mi vibrirati ...... zornjak 

JA trčanje moj prst polako dolje svoje tijelo ...... poduzimaju se sve u ...... imate iznenađujuće tijelo http://sexoglasisrbija.blogspot.com/2011/03/najbolje-gole-zene.html Najbolje gole zene
 ...... nadviti i početi lagano sisati i grickati na vašem tijelu ......mmmmmmmm ...... ti tako dobar okus previše ...... se početi kretati prema dolje svoje tijelo ...... ljubljenje ...... lizanje ...... sisanče i nježno grickanje ...... stenjući kao što osjećate tako dobro na usta ...... stroking tvrdog tijela ...... premjestiti dalje prema dolje i otvorite svoje noge ...... nuzzling na bedrima i ostavljajući trag poljubaca i sranje uz vaš prepone ...... moja kosa brushing protiv svoje penis ...... ja mogu vidjeti i osjetiti to trzanje ......

ljubim i lizati oko lopte ...... ljubav da ste disanja teže ...... ljubav da uživate ovo koliko sam ja ...... lizati moj jezik preko lopte i polako gore duljinu Vašeg penis ...... ljubavi kako vam teško su, ali nisu spremni da vam jesti samo još ...... uzeti loptu u mojim ustima i masaža s mojim jezikom ...... sisanja nježno ...... onda na druge ...... masiranjem sisa i opet ...... tada podići guzicu malo i početi lizati i sisati moj način guzicu ...... sisati malo teže na tijelo kao moja ruka lagano pokreće svoj penis ...... zvrčka moj jezik preko guzicu ...... onda sisati i gurati samo vrh iznutra ...... prije sisa natrag na vaše loptice ......

ljubav koja gledati u oči ...... očajan za mene da vas sisanje i zaustaviti dosadan  jutarnje jebanje ...... ali uživajući osjećaj previše za mene snagu ...... sisati vaše loptice u moja usta opet ......uzdisaje kako ukusan vam okus ...... lizati svoj penis i trčanje moj jezik sve više ...... što vam lijepo i mokro ...... ali vaš penis se ne ući u moj usta ...... samo puno mokro lizanje i slurping ...... Povrat na guzicu i zaokružiti ga sa mojim jezikom ...... moja ruka potezima polako svoj penis ...... u isto vrijeme i snagu mi jezik duboko u guzicu i zgrabite svoj penis čvrsto ...... uvijanje nešto kako bi vaš kožica zbijeno ...... sam početi trljati ruke gore i dolje vaš penis ...... jebote guzicu sa mojim jezikom ...... sisanče i vibrirajuće tamo kao što sam jecaj na stenje ...... pokrenuti moje ruke čvrsto gore i dolje vaš hard penis ...... ljubav buke koju čine ...... i guzicu je toliko mokra ......

slajd moj jezik van i zamijeniti ga s prstom ...... jebeni prst u guzicu ...... premjestiti moj usta na svoj penis i početi vas proždre ...... nije dosadan ...... nema ...... samo sisa i jede vaš penis dok sam prst duboko u guzicu ...... potez, tako da ja mogu uzeti više od vas u usta ... klizna gore i dolje koristeći moj druge strane masaža vaše loptice .... ukopavat moj brada u vaše loptice kao što sam jecaj i geg ... Mislim da moja usta je napravio za vas ...... klizna gore i dolje vaš penis osjeća tako pravo ...... poduzimaju se sve u što je moj jezik rolama krugu vaše tvrdoće ...... ljubavi kako vam dodir grlu ...... ljubavi kako mi oči su zalijevanje ...... i ja znam buka voziti ste ludi ......

ovo nije jedna od beba ...... Želim da vas sperma ...... samo za zornjak  trebam da vas sperma ...... onda ja mogu držati dolazak leđa za više ...... ovisnik o vas ...... slajd moje usne svoje penis, a vi raskrečiti ...... ne petljaju ...... samo slajd svi put dolje vaš penis ...... baciti glavu natrag i jadikovati ...... soooo glasno ...... arching leđa i grabbing moje grudi ...... ja početi voziti vas tvrdih i brzo ...... vrištanje svoje ime kao što sam poskakivati ​​gore-dolje ...... namakanje svoj penis i jaja sa mojim sokovi ...... Trebate deeeep u meni ...... loptice duboko kao što sam sperma ...... ljulja i brušenje ...... i vriska kao prst ulazi u moj magarac ...... čini mi se jebi se čak i teže ...... Moram pogledati posjedovao ...... ali ne daju srati ...... Izgubio sam se u mom orgazme ...... oh damn ...... ja sam gonna cum ...... gristi usne moje ...............................................OMFGGGGGGGGG ........... bori za ostanak na vas kao thrusts mene napraviti SCREAM ...... osjetite da vam sperma me ispunjava ...... kolaps na prsima i smiješiti se na vas i reći ...... jutro dijete ...

Нема коментара:

Постави коментар