.

четвртак, 10. март 2011.

Seks i druzenje


Otvorio sam vrata back up, pitajući se gdje sam je pronašao živaca.  druzenje i seks To je bio prvi za mene, na mnogim razinama. Ja obično ne napraviti prvi korak, i nikada nisam bio sa ženom prije.
Svi noći je došlo do seksualne napetosti u zraku, tako gust možete ga izrezati. Ona je govorio o tome kako bi voljela biti sa ženom, pitajući se što bi se željeli. Mislio sam gotovo istu stvar, pitajući se što će ona biti kao što je. Popili smo piće, uzimajući kasno navečer, i ona je rekla zbogom, uz malo žaljenje u svom tonu. Sam zatvorio vrata i stajao minuti, što moj um, nadajući se da nisam zamišljao signala.
Otvaranje vrata natrag gore, ja oslanjao oko kutu i zove njeno ime. jebanje i druzenje Ona se okrenuo i otišao nazad za mene, pitanje, a možda čak i nadu, na njenom licu. JA omotan moje ruke oko vrata i izvukao na usta moja, joj ljubakanje. Nagnuo sam se natrag i pogledao u nju, tiho pita da li ona htjela da ostane. Ona je nasmijala, a ja joj povukla za ruku natrag unutra.Jebozovne devojke
Sam joj gurnuo protiv vrata i ran moje ruke joj rebra kavez, proces puštanja krvi njezine grudi, nuzzling joj vrat. Ona je mirisala tako dobro, kao što su kokos i rum i žena. Mi poljubi, a mi poljubi, a mi poljubi. Mekoća njenih usana, slatkoću njen dah, grubo baršun joj jezik kao što je milovala moj je bio više nego bilo opojan alkohol, a ja ne mogu dobiti dovoljno. Ja gurnula joj tenk vrh gore, dolje joj grudnjak i pogleda na njezine grudi, bradavice joj naborano i čeka da bude sisao. Volio sam gleda na njih. Volio sam ih dira. Njihova savršen, mekan, kružnost ispunjen moje ruke. Ja izdvajali bradavicu duboko u usta i isisan, milovanje druga sa mog palca. Počela je stvaranje malo buke, tako da sam znao da sam to pravo. Drugi okusio kao slatko, a ja sam htjela više.
Sjeli smo na kauč i pomogao sam joj iz njezina vrha, undid joj fin čipke grudnjak, i postavio joj leđa protiv jastuci, trčanje preko moje ruke ramena, praćenje njezina fišbajn, cupping njezine grudi. Ona joj otkopčao traperice i zajedno smo ih gura nogu te ih bacio daleko. Imala je duge, vitke noge, ravan trbuh, i savršen, savršen grudi. Joj bradavice bile tamne ruže protiv nje kremasti kože, i ja sam htjela lizati svaki centimetar njezine. Podigoh joj meka, plava kosa joj vrat i poljubio opet dok moje ruke naučili svoje tijelo. Sam skliznuo prst u gaćice,samo seks  lagano joj milujući prije kliženje da je prst u nju. Ona je zbijeno, i toplo, i mokro. Ja tlo njezin klitoris sa mog palca preko gaćica i ona lučni bokovima, oplakivanje u moja usta. Nagnuo sam se natrag i uzeo moju majicu, onda moj grudnjak. Ona sjede i cupped moje grudi, lizanje moje bradavice, a zatim ih stegnut, a ona grickaju na moj vrat. Dobio sam guska bumps, i drhture otišao dolje moje kralježnice.
Ja izdvajali daleko i počeo ljubiti dolje trbuhu, povlačenjem off joj gaćice kao što sam otišao. Ona je bila uredno ošišanu, a njezin miris je svjež i sladak. Ona olabavljen i otvorila joj bedra, i moja maca stisnute i moj vid zamagljen, bio sam tako uzbuđena. Ja se rastali joj usne s mojim palčeve i ran moj jezik od nje pupoljak na njezin klitoris, a zatim ga izbacila sa mojim jezikom. Bokovima bucked jednom, a ja sam sisao na njezin klitoris, a zatim ga grickaju s mojim zubima. "Oh Bože!" Ona povika i pokopan joj ruke u moju kosu, brušenje moje lice u njoj maca. Njeno tijelo se tresao kad sam izdvajali daleko i ustane da skinu moje traperice.
Nasmijao sam se dolje na nju, a ona nasmiješio natrag. Ja kleknuo između njenih bedara opet lijepa i nagnuo se prema dolje da joj poljubim. Ona je zamotan joj ruke oko mog vrata, donoseći naša tijela zajedno, i osjećati njezine grudi pritisne protiv mina, tijelo joj je pritisnut protiv mina, bila tako potpuno prekrasna.
Dospio sam dolje i pala jedan prst, zatim dva, unutar nje, osjećaj njezinih bliskih oko njih. In i out, moj prst postaje sklizak dok sam sisao na bradavicama, grickaju na njezin vrat, vodio ljubav na usta. Moja maca rode joj bedro s istim ritmom kao mojim prstima dok mi sok tekla niz noge. Njezina savijenim leđima, glavom bačeno natrag, plakala je kao joj maca počeo cijeđenje mojim prstima.
Sam ih izvadio i zamijenio ih sa svojim jezikom, sisa joj, joj liže, joj piće. Stavio sam dva prsta natrag u nju, teško, moja usta na klitoris i vibracije u grlu. U, se, jednom, dvaput. Došla apart, povika, a potom doplovio natrag na zemlju, zadihan, bez daha.
"Bože, sada znam," rekla je druzenje 

Нема коментара:

Постави коментар