.

четвртак, 3. март 2011.

Srbija sex

Bio je član Upravnog odbora, moj nadređeni, bez sumnje, ali ne baš moj šef. Njegov stav je bio ne kao zaposlenik već kao stručnjak u svom području za oglase.Sam visio na svaku njegovu riječ. 

Znao sam da je znao da sam privukao na njega. On je uvijek imao svjetlucanje u njegovim očima za mene i na našim sastancima Odbora, dok sam bijesno je škrabotine bilješke i grčevito pokušavajući držati korak s navika bih prilično često pogledati ga i uhvatiti me gleda. 

On je postao moja fantazija. Bilo mu je dvadeset godina stariji od mene, sasvim dobro raditi i  zena bogata, ali on je to "Želim te pojebati oglasi " pogled u njegovim očima da me želite ga toliko. Ponekad bih misliti da je to samo moja mašta, ali uglavnom sam znao da nije. 

Nije da sam očekivao nešto dogoditi između nas, ne postoji način, a ne slučajno. Bio je oženjen, znala sam da i mi nikada ne bi se kretati u istom društvenim krugovima ionako. Bilo je vjerojatno da ćemo ikada cross staze izvan posla. Ako ništa drugo, bilo bi jednostavno nikada neće biti prilike. To je u redu, nisam stvarno želite nešto dogoditi između nas, ali sam volio njegove poglede, njegov sretan šale sa mnom i ja mogao vidjeti da je tijekom pauze od rada, u vrijeme kada on nije nestaju, on bi čine najkraći put da razgovaraju sa mnom, potpuno ignoriranje svih važnih ljudi koji su željeli nekoliko riječi s njim. 

Ne znam što je bilo o njemu. Kao što sam rekao, on je dobro u svojim pedesetim godinama, dvadeset godina stariji od mene, vrsta javne škole tipa, vrlo dobro govorio, prosječna izgleda stvarno iako sam mogao reći da je fit tijelo vreba ispod tih Paul Smith odijela. To je bila njegova osobnost koja mi je okrenut na, svoju pozornost na mene, način na koji on se nasmijao i šalio i nije se uzeti život previše ozbiljno, unatoč svojoj poziciji. Ovo je bio jedan seksi čovjek koliko sam bio zabrinut. 

Jednoga dana u zimi, bio sam u drugom gradu nedaleko od mjesta gdje živim, za rad. To je padala kiša, a samo početak da biste dobili tamne, a ja odjurila natrag u moj auto nakon mog sastanka oglasi srbija (kojemu je također bila), koristeći moj koverti radova za ne previše funkcionalna kišobran. Kad sam dosegla automobil shvatio sam s užas koji sam ranije imao zaključana moje ključeve u automobilu. 

Proklinjući i osjećaj kao plakati kao kiša dobio teže, odlučio sam da mi put natrag do mjesta gdje je bio sastanak, već hladno i mokro, znao sam ja mogao tamo sklonište, dobiti piće vruće i izvršite potrebne telefonske pozive. 

Kao što sam odjurila natrag, nakon što je napustio omotnicu kišobran, s kišom vodom žbukanje moje kose na moje lice i svoju odjeću na moje tijelo, vidio sam ga dolazi prema meni utočište pod ogroman golf kišobran. 

"Kate su ti ok?" On je zaustavio rukom na mojoj ruci, pogled zabrinutost na njegovom licu. 

Osjećaj glup i kao tinejdžer sam objasnio moje stanje. On se nasmijao i zadirkivali me malo i pitao gdje sam bio idući. Objasnio sam da sam bio idući natrag u sobu za sastanke. 

On je odmahnuo glavom. "Upravo sam ostavio tamo i nadstojnik zaključan iza mene." Kada je vidio moj izbezumljen izraz je došao naprijed i nježno uklanja cjedilu mokre kose od mojih očiju. Intimi čin me skok malo, koji je mistook za drhtati od hladnoće. 

"Gledajte, ja živim samo nekoliko minuta vožnje odavde. Vrati se sa mnom, neka bi vam topla i suha, a mi ćemo sortirati automobil nakon toga. " 

Bio sam oko na prosvjed. Nisam bio siguran da je prikladno, ali nisam imao previše mnoge druge opcije. On me je zaustavio prije nego što sam mogao reći ništa. 

"Neću se ni za odgovor, da ćete uhvatiti vaše smrti ovdje." 

On je održao kišobran nad nama kako i mi upravljao prema njegovu sjajnu Mercedes. 

"Ne brinite o tome uzimajući mokro sjedalo." Rekao sa mig. "To je koža." 

Ja skliznuli u sjedalu nasmijana zahvalno i on zapalila motor donosi dobrodošli eksploziji gotovo instant toplog zraka. Tada sam počeo drhtati malo. 

Kao što je obećao, u roku od nekoliko minuta imali smo izdvajali gore ispred velike kuće. On mi je uvela kroz prednja vrata. 

"Ne brinite, postoji nitko drugi dom." On me uvjeravali, čitajući moj um. "Dođi sa mnom." 

Ja pokorne ga je slijedila gore na ono što sam preuzeo bio gost spavaća soba, kompletna sa en-suite. 

"Očekujem želite vrući tuš." On pogodili i nestale, vraćajući se s velikim paperjast kupka ručnik i ogrtač. 

"Je li ovo tvoje?" Pitao sam pomalo glupo, drži do ogrtač. 

On se nasmijao. "Da, ali ne brinite, to je čist." 

"Nisam bila ..." počeo sam, a on se nasmijao i otišao u en-suite kupaonica. Ubrzo sam čuo eksplozije za tuš i osjetili pare pluta prema otvorenim vratima. Oglasi devojaka iz Srbije
"Ja ću vas ostaviti na njega." Rekao je. "Samo mi dajte shout kada ste vani, ja ću otići i učiniti nas vruće piće i Stoke do vatre." 

Ja zatvorena vrata spavaće sobe iza njega i počeo deranja moje mokro odjeću. Bio sam namočen u kožu, donje rublje i šire te goosebumps su formiranje na koži kao što sam izložena znojan hladnoću na zrak. Groznica, s bradavicama pa uspravno s hladnom su ranjavanje, ja draped moje mokro odjeću preko stolice i pala u kupaonici je tuš kada, ne mogu čekati za taj prekrasan vruće jet. 

Pronalaženje neki šampon i gel za tuširanje, stajao sam pod toplom vodom i oprala kosu.Počeo sam soaping moje tijelo, čime sapunica kao da valovito pada iznad mene. Bio sam toliko u njega, to je tako dobrodošao nakon osjećaj tako hladno i mokro da ja ne želim izaći.Ja soaped moje ruke i noge, a zatim okrenuo pozornost na moje grudi, mjehurići su držeći se i dalje podizati moje bradavice i nisam mogla odoljeti da ih miluju za neko vrijeme, sapunast prste klizna i masiranjem moja firma grudi. Bio sam razmišljati o njemu, situacija sam pronašao sebe u pa čak i o mogućnostima što bi se moglo dogoditi i sam osjetio poznato lupanje na moja pička kao sapunica klizila niz moje tijelo i između mojih nogu. 

Kao što sam stavio svoju ruku između mojih nogu za sebe oprati, ne bih mogao odoljeti flicking prst nad mojim natečen klitoris. Mmmm Znao sam da sam htjela da sam sperma ima pravo na svoje tuš. 

Bilo je tada, da sam iznenada je uhvaćen pogled na njega. U zakrivljene, reflektirajuća, krom, tuš glavu sam ga mogao vidjeti na vratima. Bilo je previše sparno da bi se puno, nisam mogao vidjeti što je radio, ali sam znao da je tamo. 

Moja maca ugovorene i throbbed na to otkriće, a ja nosio na. Upućivanje sigurni da moje oči su zatvorene, ali da je moje tijelo je pozicioniran gdje je mogao vidjeti mene sam nosio na soaping moje tijelo, moje bradavice valjanje okolo između moje prste i klizna prste u moje oko pička. Tuš je imao dvije strane od stakla i ja izgnječen moje dupe protiv jedne strane, tako da je mogao vidjeti da je tužbe protiv njega, s druge strane i da je mogao vidjeti ono što sam bio radiš sam slomljen moje usne i frigged moj klitoris dok sam bio oplakivanje sa zadovoljstvom. Kao što sam došla sam se nasmijao u sebi, pitajući se da li je uživao show.Ispiranje off, ja postaviti moj ravno lice i zgazi iz tuš. 

Unatoč činjenici da sam znao da je tamo bio sam šokiran što je bio prije mene. On je izvukao stolicu u kupaonicu vrata i sjedio, odjeven samo u mom vlažnom, Lacy, lila boji francuskom stilu gaćice, svojom ogromnom erekcijom zalijepili preko njegove kuka sa nepropusnost od njih, tamnije mokra krpa formiraju na kraju gdje je njegov penis ležao. 

Bio sam kaplje mokri i gol, stoji pred njim i sve što sam mogao učiniti je pogledati na njega.Za svoje doba, njegovo tijelo je nevjerojatna, s još nagovještaj tropskih ten i lijepa širenje tamne kose preko njegove tonirana prsa i gmazovima u zavodljivu liniju prema dolje do struka moje gaćice. 

"Ti si seksi malo kuja." Rekao je, u svom otmjen naglasak koji je moja maca vibrirati opet. Bio je stroking njegov penis kroz moje čipkan gaćice. "Znao si sam gledajući vas, a vi ga je volio."

"Ti si nosio moje gaćice." Rekao sam, navodeći očigledan. 

"Mmm." On je odgovorio, bestidan. "Došao sam u sobu kako bi dobili svoju odjeću staviti u sušilici za kosu i kad sam vidio tvoj vlažne gaćice sam samo morala miris i lizati prepone.Onda sam htjela da se osjećaju, gdje vam je mokro malo pička je bila protiv mog hard penis. " 

On je još uvijek bio milovati kroz materijal, njegov penis napinjanje i istezanje u uzorak čipke i njegove teške lopte vješanje vanjska strana od tankih prepone. 

"Dođi ovdje Kate, neka mi sisati na one lijepe tits." On je održao svoju ruku i povukao me prema njemu. Sjedio sam u njegovom krilu, njega straddling, potpuno gol. Moj glatka dlaka maca brušenje protiv njegove ograničene štap. 

Oslanjajući se niz poljubi moje grlo, dolje do moje ovratnikom kost, a zatim je uzeo bradavicu u usta. Njegov sisa je teško i to me trgnuti malo dok sam se navikla na njega. On je bio oštar i cijeđenje i disanje mu je teško i čupav. 

"Kad god sam pogledati dolje stol na vas na sastancima želim pojebati. Vi znate da sam ja tamo sjedio sa svojim kurac tako teško, a sve što trebate učiniti je igrati do mene. You make me wank o vama sve vrijeme te malo zafrkavati penis. Ponekad u break moram ići u kupaonicu i pucati moj opterećenja o vama i uvijek sam to učiniti opet kada sam se kući. " 

Voljela sam da, mislio ga wanking o meni, Bogu koji mi je okrenut na. Pogotovo s obzirom puta sam sebe doveo do orgazma razmišljanje o njemu. 

Bio je ljubis me grubo, njegov jezik džepova mojih usta, vuče mi mokru kosu u konjski rep bio povlačenjem moje glave natrag, otkrivajući grlu i grudima na njega i sve vrijeme je bio lagano poskakivanje gore i dolje na stolicu tako da sam mogla osjetiti njegov vrući prick brušenje iako čipke protiv moje čak hotter picke oglasi. Ja ne znam da li je moj sokova curi na njega ili njegove precum prikupljanje između nas, ali sam mogao osjetiti ljepljive vlažnosti. 

"Znao si sam gledajući vas u tuš, dajući mi da vam pokazati malo napaljeni malo pička. Koje su vam razmišljanja o sebi kao što su dovođenje off? Osjećaj moj penis u vruće malo rupa? " 

Njegov razgovor mi je što toliko uspaljen da sam mislio sam bio idući u sperma tamo i tada, bila sam protiv brušenje njegov penis i oplakivanje kao svojim jezikom i zubima zaradio preko mog gornji dio tijela. On je preselio svoju ruku od moje kose i naslonjene jedna na oba magarca obrazu, cijeđenje ih teško ih vuče apart. 

Između svakog požudan lupanje srca, nastavio je govoriti. "Znaš što rožnat malo kuja dobiti zar ne?" 

Bio sam ga ljubim, klizna moj jezik u njegova usta, omatanje nogama nategnuti oko bokova."Dobar jebote." Odgovorio sam. 

"Reci mi da zelis me jebati vas." 

"Želim da me jebati, Charlie, ja vam želim da me jebati teško." Bio je odskakanje teže sad, trljanje da je veliki penis protiv moje klitoris. "Dopustite mi osjetiti vašu veliki hard penis u moja pička." 

Holding čvrsto na moje dupe je ustao, moje noge još uvijek oko njegova struka, pa me nosili na krevet. Praktično bacajući me dolje na krevet odmah je preselio među moje noge i povlačenjem njegov debeli penis bez gaćica ga zabili ravno u moja maca. Dahtanje u iznenađenje i strasti sam zamotan moje noge oko njega opet kako je on jebeno mi uske rupe. 

On je stenjao, i dalje govori kao dobro. "Jebeni pakao, znao sam da će biti zbijeno, ja sam čekao tako dugo da se osjećaju svoje vruće maca oko moje prick." Bio je zabadanje u njegov penis i od mene, jebu me teže nego što sam ikada bio jeben prije. On je bio što mi je stenjati i roku od nekoliko sekundi bio sam mlaćenje okolo u bolovi od najupečatljivijih amazing orgazam. On je bio rezak na moje bradavice kao što sam došla, samo nalaz da je granica između užitka i boli. 

"To je to baby." On je promrmljao protiv moje grudi, ostavljajući njegov prljavi razgovor branič dolje za samo trenutak, ali onda ga je natrag. "Vi cum na moj penis, to je to, vaš squirt jebi sokovi na mene. I'm going to lizati ih sve od vas u minuti. Nakon što sam vam popunjena. " 

Moja maca je bila oko ugovaranja njegov penis, a on ga rammed u i od mene i unutar trenutke sam bio cumming opet. Njegova je dobio glasnije stenje. Nikad nisam bio s nekim tako vokalnim prije i to je toliko uspaljen, posebno sve prljave razgovarati izlazi u svojoj vrlo pravilan naglasak. 

"Ti mala drolja, Bog ti dobro zajebavati. Ohhhh, da ja sam vam punjenje gore! " 

Naša tijela su šamaranje zajedno kao on me napadale i on je prestao iznenada i sam mogao osjetiti njegove vruće vrhnje pražnjenja u mene kao što je on gotovo povikao s izdavanjem i olakšanje od njega. 

Za nekoliko minuta smo postavili tamo, njegova glava odmara na mojim grudima, uzimajući dah leđa. On je došao licem u lice sa mnom i mene ljubila, polako i nježno kao što je izvukao iz mene. 

me nježno Vučenje na noge je omotan oko mog ramena ogrtač, grleći me da ga kao što je učinio. 

"Vi ste najseksi zene oglasi sam ikada sreo." Rekao mi je. "Ja sam želio pojebati za tako dugo." On me poljubio. "Ja sam vatra ide dolje. Hoćemo li ići dolje, jer sad sam vam jebeno želim voditi ljubav s tobom. " 

Нема коментара:

Постави коментар