.

понедељак, 21. март 2011.

Kako se jebu zene


Moja žena voli crni cocks. Moja supruga je 42 godina i još uvijek je vruće potrazi body.She haljine jako lijepo.Zategnuto Jean kako zene drkaju
bez gaćica i vidjeti bacio top bez bra.She haljine kao što je ovaj sve time.She jedva 
uvijek nosi gaćice ili bra.She ima lijep stalak 32C taman s velikim smeđe bradavice. 
Pa jedan dan sam joj ja bi se rade kasno, a ne ostati i čekati mene. 
Ona me je pozvao na poslu i pitao me ono vrijeme ja bi se doma sam joj rekao da sam 
imao puno posla da se na catcht tako da riječi biti nakon 12:00. sam otišao raditi rano. 
Tako sam na mom putu kući je samo da povući u moj kolovoz kada sam obavijest čudno 
auto tamo pa sam otišao po parku i moj auto gore road.When ide sam primjetio onley 
svjetlo u mjestu je bio naš spavaću sobu .. pa sam odlučio da vidim što se događa on.So Hodam gore kako zene svrsavaju
na prozor spavaće sobe vještica je bio otvoren .. malo sam mogao čuti razgovor na tu 
tako da sam dobio malo bliže da vidi tko tamo .. To je bio neki crni dude i bio je gol 
i ona je to.He imao ruke sve više her.Then su počeli da bi se i igrati 
sa svakom other.I mogao reći da je bio uzimajući horney je bila oplakivanje malo. 
Pa ja onda gledati igrati okolo i on joj je rekao da legao na krevet koji je htio 
jesti joj out.So je jeo joj se i ti mogao reći da je to uživanje 
oplakivanje prilično loud.Then kreću do mjesta gdje je bila sisa njegov veliki tetrijeb i 
on je još uvijek jede joj out.They otišao to za neko vrijeme onda sam čuo joj reći da sam 
želim ti u mene ive nikada nije imao tetrijeb u meni prije.
Ona je rekao da su ogromne ja dont znati ako ću biti u mogućnosti da vam se sve u meni .. ali sam siguran sam idući u probati. 
Dakle, kad je dobio najviše na to da joj stavi natrag dolje moj bog je bio on ikad teško i velika. 
Pomislio sam da ni na koji način će se uklopiti u moje supruge pussy.He mora od bilo 
13 inča ili više ja swear.So dobio na vrhu nje i počeo igrati s njom 
maca sa svojim ogromnim cock.She do dolje i uzeo držati njegov penis i stavi glavu 
njegov penis u njoj. Tako su, gdje jebeni i upitao ju ne želite više da sada, rekla je ona, ali 
ne boli me .. On je gurati svoj penis u njezinu dublje ovaj put ona viknu malo 
vam mogu reći je bio u prilično duboko u njoj .. ali ono što sam mogao vidjeti da je pola od toga 
u her.He imao više ići još. Ona mu je rekla da je spremna da se sperma i on gurati 
u više susret u her.She je bio spreman za to, a ona nije cum.But on nije završen. 
Kazao je kako ste spremni da se to sve sada? Da, rekla je gurati u meni sve na putu 
On je probati, ali još uvijek je mogao uzeti all.I potrebno da biste dobili vlažnija rekla je kako je došla opet. 
Ona je tada mu je rekao da se sperma u svom bolestan biti skliske onda .. To me iznenadilo. Ona je navika pustiti 
mi sperma u nju mmm.So je jebeno joj malo teže onda je pucao opterećenje u joj joj. 
Te mogao vidjeti njegova sperma kaplje iz her.Then je upravo slamed cijeli svoj penis u 
joj i ona je rekao da se osjeća screamed.She tako dobar u me.Ive nikada nisu popunjena kao što je 
ovo before.Fuck mi teže, rekla je ona, ja vam želim jebati sranje iz me.I imaju 
nikada nije vidio moja supruga ovaj horney before.So držao bombardovanje njegov penis u nju i on 
pad drugi i ti mogao reći da je poduzetan je put u svojoj utrobi. 
Bio sam malo zabrinuta da bi mogla dobiti pregnalt sa svim njegova sperma u nju.
Oni contue jebati za najmanje 1 sat teško jebote .. Ona je imala jebeni joj živjeti .. 
Kada su učinili oni gdje je dobio čistu i on left.So JA je otišao leđa i je dobio moj auto 
otišao home.My supruga bila u krevetu u to vrijeme, ali awake.I dobio u krevet s njom i pitao 
joj ono što je učinio večeras .. isto kao i uvijek ona said mlade gole zene.So isključiti svjetlo i 
počeo igrati s njom .. joj bradavice, gdje još uvijek teško i kad sam stavio moj prst u 
joj ja mogao osjetiti njezin ljubavnik u Cun her.Very guste sperma. Debele gole zene
Tako sam dobio na vrhu nju i staviti moj penis u njoj i to je ostavljalo drukčiji dojam .. ovaj dude 
otvorio joj se dobro .. i ona kaže da mi je sperma Hon ne u mene .. ja jebati pakao vanjska strana od 
nje i došao duboko u njoj .. Bila je pregnalt njezin ljubavnik. Ovo je pravi storie.

Нема коментара:

Постави коментар