.

петак, 25. март 2011.

Sex oglasi starije dame


Živim u indijansko selo, u sjevernoj državi Gujarat.  oglasi starije dame U našoj kulturi Incest je zabranjen grijeh. No neizbježno moralo dogoditi i dogodilo se. Problemi štrajk nenajavljen. Rizici obilovati. Prevencija se ne može čekati. Niti da možete. To se sve promijenilo seksualne misli u mom životu. Ja nikada nije mislio to će se dogoditi u mom životu.

Bio sam 18, i moje majke tetka, Amishi, bio je 32. Bila je jako vruće i seksi i poželjno, čak u toj dobi, sa velikim boobs jiggling veličine svaki put kad je išla, što bi bilo koji tip instant teško na. Amishi tetkica je kompleks bio wheatish. Imala je tankih kratka kosa do vrata, seksi usne i iznad svega velika boobs, a njezina struktura bi bilo tko teško na čak i bez seksualnih misli.

Pa sam se dogoditi da bude njezin majčinski nećaka i zamislio Amishi tetkica da se moj seksualni partner, te bi svaki put kad masturbira u kupaonici ili spavaćoj sobi s fantazijama, zamišljajući da je spolni odnos s njom.

Prvi put sam vidio svoje golo tijelo je u neočekivan situaciji, kada je došao provesti njezin odmor s nama. Jednog lijepog dana, moj stric i ostali članovi obitelji otišao vanjska strana za godišnjicu rodbine vjenčanje u našem selu. Ja i Amishi tetkica bili sami kod kuće. Bio sam u svojoj sobi u to vrijeme i to je gotovo 11:30. Amishi tetkica je završio njezin kuhinjski posao i ići uzeti njoj kupatilom (kada je potrebno kupanje pjeva svaki film nephewg malo, to je njezina hobi). Čuo sam joj pjeva od svoje kupaonice. Ja sam imao dugo posljednji želju da vidi svoje golo tijelo. Bilo je vrijeme za to. Dobio sam i staviti na moj polovina hlače i majicu. Ja polako otvorio vrata  oglasi starije dame i peered niz hodnik. Amishi tetkica je očito već u kupaonici. Sam mogao vidjeti da je para koja se bježeći puknut vrata. Sam polako hodao niz hodnik do kupaonice. Tamo sam vidio Amishi tetkica potpuno gol uzimajući spremni za korak u kadu.

Moj prvi pogled je na nju dovoljno stražnjica dok je oprezno zakoračio u vruću vodu. Kao što je ona podigla nogu, mogao sam vidjeti nagovještaj joj maca usne. Moj penis iznenada skočio na pozornosti. Ona se pretvorila u pripremi za sjesti i onda sam vidio velikim sisama s velikim okrugle bradavice. Moje oči proširena i ubrzo je pucao s njom dlakav bush okolnih joj maca. Moj penis je guranje tkanina moje znojenje do krajnjih granica. Ona je polako sjela u kadu, a njene usne razdijeliše u dubokim uzdahom dok je osjetio toplinu progutati njeno tijelo. Njezina glava pod nazivom leđa i njezine grudi su ustali kako joj crnu kosu kaskadnog nad njom vrata.

Osjećao sam vrtoglavicu i zbunjeni. Ovo je bio moj vlastiti Amishi tetkica ovdje. Ali ona je bila gola, a ona nije znala sam mogao vidjeti. Ipak, moj penis je bio tvrd kao kamen. Još uvijek gledajući Amishi tetkica kao ona počela sama oprati moje ruke instinktivno ode pod svoje polovine hlače i počeo sam moždanog udara. Mogao sam vidjeti zrna znoja na Amishi tetkica ramenima kao svoje tijelo prilagoditi toplinu kupke. Ona je zgrabio ručnik i sapun i počeli sama opere. Prvo, ona je otišao preko njezina ramena. Onda je ona cupped svaki sisa i oprati ispod. Osjećao sam toliko luda i milovati moj penis osjećao tako dobro da nisam shvatio da je moja polovina hlače su sada oko moje ankles. Kao što sam gledao kako disati teških i podići joj noge do oprati sam započeo moj polovina hlače completely off. Bio sam stroking polako, ali sigurno do orgazma. Nisam htjela da ide prebrzo. Moja glava je plivanje s vizijom goli Amishi tetkica kao ona prati. Slučajno sam se nagnuo naprijed, a posrnuo iako napuknut vrata. Amishi tetkica pogleda u mene držeći moje rock hard penis sa ništa, ali T-shirt. Njene oči su bili šokirani na prvi onda ljut.

"WW-Što radiš?" Ona je viknuo
Ali ja sam bio zapanjen zbog njezine pune golog tijela mi suočavaju. Opet ona povika: "WW-što želite!?" "Ja sam tvoj tetkica. Odlazi ići to je tvoj Amishi tetkica! Oh! Bogu što je to ona plakati i uzeti joj frotir s drhtanje ruku i sjeo na kauč
Konačno, vratio sam se moje uobičajene fazi onda sam odjednom znam što se događa ovdje osjećao sam se odjednom sram za ono što se dogodilo sam išla iz kupaonice i moju sobu. Brzo sam obučen i pokušao izaći iz sobe. Bilo je Amishi tetkica blokiranje moj način. Njezino lice je ispran. Her ogrtača čvrsto zatvorena pokrivena njezina tijela.

"Vi, ono što sam upravo učinio je krivo", rekla je čvrsto, "Ja ću morati reći vaš ujak što se dogodilo." "Što? Što? Ne Ne! Nemojte reći Uncle! Molimo Amishi tetkica! 'Amishi tetkica, nikad ne bih to učiniti u budućnosti ". Imao sam suze streaming iz mojih očiju. OK to je za moja pogreška "! O Bože" Ona je uzviknuo: "Ja sam tako žao, što sam vam zaboravila kod kuće. O, moj Bože ja sam tako žao! "Ona je plakala i je bio vlasništvo tvrdo vrijeme gleda u mene. Ona mi je rekla 'sin je to sasvim prirodno, kada dječak postaje za tinejdžer.

Zašto nećete to učiniti. Ali nemojte to učiniti previše. To bi moglo biti uzrok štete na svoj dobro zdravlje '. On je šutio. "Dušo, možete završiti posao, kao što želite. Odlazim.
Nisam mogla spavati cijele te noći.  chat za starije od 18 Samo sam bio mišljenje od mog Amishi tetkica je golo tijelo. Kako ja mogu sebe prestati, prestati razmišljati o tome? Znam da je ovo strogo zabranjeno imati spolni odnos s vlastitim Amishi tetkica, ali ja sam radiš puno zabranjenih stvari, to će biti malo toga s tim-ja pokušao sebe uvjeriti.

Sljedećeg dana, svi su otišli van kad Amishi tetkica sam i sama Amishi tetkica, čini se, eskapističku od mene. Sam je uhvatio na ručak i jeli smo zajedno. Onda sam otišao u moju sobu da riskirati i na to vrijeme, ona me slijedio. 'Mogu li imati neki razgovarati s tobom, Hon?' 'Yap, da li možete'. 'Kako duže radiš to?'

'Za dvije godine. 'Jeste li ikada imali spolni odnos s bilo koje djevojke?' I sram, 'Ne'."Onda koga ti zamisliti kada to učinite '. Sam šutio. Ona je ponovno pitati, ali je šutio.Tada je na pitanje "bilo filmskih glumica? ' 'Ne', odgovorio sam. 'Bilo sportski djevojka "," nnnn ". "Svaka djevojka sa svojim prijateljima?" 'Nn nnnn nnnnnno'. "Onda molim te reci mi draga, koji je u svoj san? Više od jedne djevojke? ' 'Ne Amishi tetkica, samo jednom.Ona nije djevojka na sve, dama '. "Onda tko je to? ' 'Žao mi je Amishi tetkica, to ne može biti ispričana. Ja nikada ne bi mogao reći da '. Postao sam sumnjičav. 'Dobro mi slatki med, neka je doći do sporazuma. Ja nikad ne bih umu ostavljajući joj ime, tko je ona '.

Nakon duge šutnje moj glas Udario u mom srcu 'vas to Amishi tetkica ". Ona je izgubila sve kontrole nad njom i mene zagrlila s njom prsima i počeo plakati. 'Žao mi je Amishi tetkica, to vas boli. Ali ja ne želim reći. Molimo oprosti vaš klinac '. Ona nije mogla imati nikakav odgovor, ali samo plakati zagrljen mene. Zatim sam naveo u raspoloženju priznanje da sam se proviriti u njezinu sobu kad je ona počela pružanje usluga u svojoj kući. 'Ja ne mogu se sjetiti druge žene kao što ja volim samo tebe Amishi tetkica ". Mislim da ove riječi bi joj rožnat "Ja volim moje malo čokolade, ja te volim više od mog života bebe. U međuvremenu ona je osjećala da je moj alat postao je podignut, ali ona nije neka me shvatiti da je ona osjećala. Ona je staviti moj usta joj grudi preko bluza "sisati vaš Amishi tetkica prsa kao i ti u djetinjstvu, sisanje one, zagristi na tim '. Začudo sam počeo unbuttoning joj bluzu i grudnjak i poljubi joj ogroman i teško bradavice. JA je uzeo jedan u mojim ustima koliko mogu i isisan i drugi alat u mom dlanu i trljanja. Osjećala je da joj svršiš prije lizali sok do koljena. 'Suck me baby, sisati teže. Bite tim. Odvedi me na sedmom nebu. Oh baby, sisanje, Oh yeah oh Bože, što je užitak '. 'Amishi tetkica, ti tako dobar okus, nikad nisam imala misao'. 'Okus mi je više Hon, sve više i više'. Ona je uhvaćen moj diva nad mojim boksač, a potom izvukao niz moje bokser. 'Hon, želim sisati kremu roll'. Uzela mi je div u usta odjednom sam osjetio njene usne zaokrenuti moj penis. I isisan umjetnički. Ona izdvajali joj usne off my vratilo sa pop.

"Želim da me lizati i dobiti mene mokro. Onda se ispuni me svojim sperma. "

Naravno Amishi tetkica dlakave stvar među nogama je natečen ponovno. Je li to otečene, jer razmišljate o tome što Amishi tetkica ti si idući u biti? "

"Da, dijete. Hvala što ste upravo rekao, moja maca" je uzimajući spremni za neke teške vođenje ljubavi. "

"Mogu li osjetiti ako je mokro?"

"To je mokro med. Ajde, ti loš dječak, možete staviti prste u mene. Ohh, to je lijepo.", "Povući svoje prste iz Amishi teta je maca sad, dragi i vidjeti kako mokri su oni."

"Ooohh Amishi tetkica", "You're mokri!"

"Ooohhh Amishi tetkica. I love it! "

"Želiš li piti desno od mojih maca?"

"Ooohh YAAA, Amishi tetkica!"
"Sada šalica dlanu dok sam se trljati. Aaahh! Uuuhhh! Aaaahhh!"

Aaahh! Da! Da! "

"Da li želite biti prvi Amishi tetkica guzica sisati moja pička večeras, dragi?"

"O, da, Amishi tetkica!"

Uz to, ona širi koljena i mi predstavili, njezin nećak s mesnat prostranstvo  Seks i druzenje svoje besprijekorne unutrašnje bedrima, proširenje kao što su konvergirane na njoj dlakav nasip, njezin organ požude - njezin doprinos različitim skupovima, što uvijek je postao glavni fokus za sve ostale debauchees.

"Here we go, beba, ovdje mi ići", rekla dahnu što, s njom vrčevi ljuljanje preko mog vrata, ona je crtala svoje lice u njoj slamom. "Ovdje ćemo ići. Here we go. Here we go. Otvorite usta, dragi! To je pravo! To je pravo! To je pravo! Da! Ooohh Bog! Ooohh Bog! Suck it!Suck it! Oohh moj Bože! Ooohh moj Bože! DA! DA! DA! DA! "

Zgrabio sam joj dupe i osjetio da su ove bile stisnute. 'Oh yeeeeeeeeah baby, ja dolazim, držite mi nećak, oh yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaah'. Osjećao sam se eksploziji unutrašnjost mojih usta. Amishi tetkica ispaljene s ogromnim opterećenjem u mojim ustima. Tona tereta, a ja pijan svima i ispunjen moj trbuh sa vlastitim Amishi tetkica's sokovi. Uzeo sam svaku kap joj sperma.
Nakon orgazma završio je umorna s proširiti nogama vidim sokovi dolazi polako iz nje lijepu dlakav maca da želim vidjeti dugi niz godina je u mom pred oči ja ne bih vjerovati da sam bio došao sam lizali sad i ja volio slani okus poplave usta.

Nekoliko Menueta nakon što smo i otišao u kupaonicu i dobio svježe. Onda smo ležao na krevetu. Počela me ko na usnama, a zatim prsa bradavice. Rekla Me Love vam toliko moj nećak sam zaboravio ti jako kasno no ja nikada ne možete spot za bilo koju djevojku it made me hard-on opet. Ja stisnuo joj bradavice i isisan oboje.

Ljubio sam joj trbuh, mornaričko i opet sise. Ona se kretala u ekstremnim radosti. Ona je razriješen joj ogrtač. Nasmiješila mi: 'Dođi na Hon. Vi Amishi tetkica je za tvoje. Molimo steći vaše imovine. Hajde Hon. Uništiti mene s masivnim štap. Ja ne mogu čekati bebu, dolaze na '. Ona grabbed moje diva i stavio je na nju maca. Ja širi joj maca usne i vodio moj penis glavu u njezinu vrućem mokri twat.
"Oooooo jebati mene dobro nećak!"

Ja Pomilovala polako na prvi. To je napravio malo boli nju, ali ona se smijali da vide moje neiskusne akciju. 'Izvedi ga draga i burry polako'. 'Ok Amishi tetkica ". JA je uzeo moj penis off i opet ga gurnula polako unutar mokro joj maca. Ona se preselila magarca da ga se potpuno unutra. Počela sam crpne s usporenom ritmu i slatki zvuk je dolazio iz mokro joj maca sa mojim svaki udar. 'Oh, Ah, beba me jebati, jebati mene dok sam umrijeti' je bila oplakivanje. To me više uzbuđen 'se to Amishi tetkica, vaš mali svinja je za vas Amishi tetkica, uzmi me u cijelosti, uzeti dragi Amishi tetkica ". Ona grabbed moje dupe s njom noge

Ja joj ušle dublje i dublje. Jednom sam pogodio balčaka joj maca, počeo sam povećati moju brzinu. Dospio sam oko da zgrabite joj tits kao počela zajebavati joj poput divlje životinje. Počeo sam roktati. Bila je oplakivanje i škripi. 'Kick Hon. Kick brže, sudar moja prsa, i mene ubiti moje slatko ohhhhhhhhhhhhh tijelo. Ahhhhhhhhhhhh, jebati mene dušo, ffffffffffffffffffuck mene. " Trebalo je oko pola sata. . Sam ubrzao moje manipulacije na njezin klitoris, jer sam htjela da se sperma prije nego što sam učinio i sam bio idući u sperma uskoro. Drugi Osjećao sam joj zidovi stisnuti na moj kurac, ja sam čuo her vrištati, "Cum meni nećak sperma sada!"

Ali, to je grijeh znam nećak jebati vlastitu tetkica Gole zene starije oglasi  i sperma u njoj pička, gdje je tako došao želite da se sperma u ustima ovdje, ali kako sam reći da joj je ona u vrhu njezin orgazam ona ne dopuštaju mi ​​da nazad štap. Ja sam polako prestao i gledati oči ona je dijelom zatvorila oči ovdje usne su tresavice i mrmljajući nećak mmmmmmsoos nećak me jebati sperma u meni ja želim svoju sjemena u utrobi oh jebati onda odjednom je otvorila oči što nećak zašto prestanem želite sjeme u moja pička sam

Želite li svoje vruće osjeća u mom unutarnje zidove. Ali Amishi tetkica volim da se sperma u ustima Amishi tetkica. Želim vam da progutati moje sperme nikada nisam sperma u usta djevojke ili žene. No, med želim da se sperma u moja pička da je samo dovoljno da završi moja sita moj penis je do u njoj zbijeno pićka ona potez i natrag bokovima da je bilo kojem trenutku eksplozije u njoj pička "'Dušo, svinja moja maca i preseliti se u utrobi gdje ste bili dolaze iz.

Fuck, fuuuuuuuuuuuuuuck teško Hon., Idem u raj oh Hon. Oh yeahhhhhhhhh, O, moj Bože, šta zadovoljstvo Hon. Više jebati, više, brže moje dijete kretati brže, brže, brže Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh yeahhhhhhhhhhhhhhh wooooooooooooooooo! ' tako da sam ganut moj vratilo kao mehanički motor od 100 KS i osjećao sam se divlje oluje unutar joj maca. To se osjećali kao malter granata izašao iz kanona. Ona je također smatrao da mi je rekla u svojoj šumi glasova. Ona se osjeća njezina pička kao vatra lonac je zvučalo kao hrrrrrhrhhm urliče hrmrmmmnephew brzo fastffffffffast hereeree comeeeeeees mrmemeeemenephew bokovima do mene moj vratilo punoj dužini u njoj pička ona se cijelo moje tijelo u zrak i naglo dolje na krevet. I proširiti njezine noge poplava maca sokovi procurila i sprej na moj trbuh u dnu dvije strane moj penis jaz joj maca. Počela sam stroking brže. Osjećao sam da sam bio i na eksplozije. 'Amishi auntyaaaaaa, oh Amishi tetkica. Uzmi svoju nećaka sjeme. Amishi tetkica Ja dolazim. Volim te Amishi auntyaaaaaaaaaaaaaaaa. Što zadovoljstvo ste mi dali Amishi tetkica. Drži me čvrsto, rupa mene, Amishi auntymmmmmmm '.

Mi smo položili na svaki drugi ruku iscrpljen. Dobio sam pravi zadovoljstvo iz mog vlastitog Amishi tetkica nebeski putovanje s mojim vlastitim Amishi tetkica.

To je početak. Počeli smo jebeni svaki dana i noći kad god vremena na raspolaganju.Ona me učio tajne seksa, umjetnosti i pozicije jebanje, ponašanja na krevet i još mnogo toga.

U vrlo ranim jutarnjim satima joj dan vjenčanja, ja joj darovitih Grand zadovoljstvo. Iako je novi za nju, kao dobro. Ona mi je dopustio da zajebavati joj djevica magarca za dva puta, a za oko jedan i pol sata. To je bio neotkriven mi se da kako bi bilo ugodno!
Danas je moj Amishi tetkica vjenčanju dan želim predstaviti nešto posebno za nju, jer joj čovjek nije ovdje sada (SIS i ujak otišao vanjska strana za jedan od naših rođaka obljetnice ranije sam rekao da) Ja sam čovjek joj maca i cijelo tijelo. Ovaj put posebna poslastica dat ću joj rano jutro sam probuditi se i operite lice, četkanje i ostale dnevne rutine učinio onda otići do kuhinje nalazi se Amishi tetkica-priprema  starije dame i mladji momci break brzo za nas.Okrenula se prema meni i pitao me se da ste imali dobar san med. Yeh. Amishi teta to je klopka spavati dugo dana nakon hvala puno tetkica Amishi. Isto kao i mene med. "Sretna godišnjica Amishi tetkica" Zgrabio sam njezina velika tits i poljubi joj usne kao ljubavnici.Oh nego moj najdraži nećak voli "Što stvar koju me čuva kao dan vjenčanja sadašnjosti.To je Iznenađenje Amishi tetkica ako želite ovaj put sam spreman. Naravno, moj nećak med. Daj mi to. Ok, zatvorio oči Amishi tetkica ona zatvorila oči odjednom sam podignite suknju, ona je otvorila oči Što želite brusiti ovaj ranih jutarnjih sati što je nagradu vas je donio na mene. Amishi tetkica koji pokušavaju prikazani za vas

Što je moje malo dijete želite da vaš Amishi teta maca ranim jutarnjim satima da je potrebno vrlo Amishi tetkica redu je lift i uklanjanje joj haljinu i zgrabite moje ruke dovesti do njezine sobe. Tada je legla na krevet i proširiti dio bedra tamo joj nebo vrata otvorena za moj štap crvenkaste boje debele usne me pozvati da zajebavati moj penis je kao čelične šipke, neću čekati sam maknuti moj gaće i majicu tada popeo na njenom tijelu.Oh med ne prvi zajeb prvi uzeti neki vanjski igrati onda samo uzmi ga u svoj Amishi teta maca je kako bi se jebati ženu preselio dolje joj maca svoje mošusni miris kick na glavu mi se sviđa miris joj maca.

Nagnuo sam se nad jednom i lizali usne, a zatim ostale. Bila je tako mokro već, ali sam morao jesti ovom veličanstvenom stvar. Amishi počeo cviliti, predvidjajuchi moja glad, rukama našao glavu i počela izvoditi svoje prste kroz moju kosu nagovaranje mene za početak hranjenja Njezina vagina okusio tako dobro. Ja preklopnih na to kao mačkica i to pojeo kao čovjek gladuje. Her writhing oblik mi je rekao da je moj službe su samo ono što je htjela i ja se morali boriti da se ne iskoristite my pulsiranje penis. Sam zaglavi prst joj mokro u rupu, a zatim dva. Mogao bih reći da je bila blizu orgazma, tako sam pokupila tempo s mojim prstima i moj jezik. Kad sam osjetio prvi stisnuti od Amishi teta maca, ja zaključana na nju klitoris. JA ran moj jezik po svojoj puf razrez, u procesu stroking joj klitoris s vrhom, te je počeo na krilu svoje unutarnje butina polako liže svaki trag joj vlažnost pridržavaju bedrima. Sam mogao osjetiti um-puhanje miris njezina spola. Ja lizali gladak kosa pokriva joj cuntlips, uživajući u okusu njezine sokove. Voljela sam jesti maca posebno Amishi teta maca okusili nebeski ... to je ono što sam osjetio ... vjerojatno zato što jedan ne dobiti priliku da sisanje svoje Amishi auntys maca ... ili je vjerojatno da je više zabranjeno nego bilo koja druga maca lizali sam imao do sada .

Ona je vrisnula: "O, moj Bože! Ja sam cumming, ja cu --- mming SADA !!!!! Brže, brže, brže, brže !!!!!" Jedva sam mogao držati usta na nju kao ona bucked okolo. Morao sam ju hvatati za noge i držite na dragom za život samo do kraja pleasuring sam počeo. Moj jezik ponovno otputovao natrag na nju maca usne, sisa joj veći od prosjeka klitoris. Tetka squealed s oduševljenjem. Uzeo sam joj klitoris između mojih usana i grickaju na to ... tetkica moaned i njeno tijelo twisted s oduševljenjem. Odjednom, njeno tijelo Kočilo ... joj noge clutched moje glave snažno ... svoje tijelo quivered s blistava napustiti. Njezina jaukati je bio toliko glasan Konačno, nakon što se činilo kao sati, ona je gurnula lagano na mojoj glavi. Njezina pička pulsira nekontrolirano i ona ispunjena moja sisa jezik sa svojim svježim medom. Ja pohlepno posisala svaka kap to. Ona je okusio tako dobra da sam htio nastaviti, ali. Kad joj je orgazam oslabio, ona je tijelo ode šepati. Ona je objavio svoj stisak iz moje glave i spušta nogu na krevet. Ja povukla moju glavu i pogledao u nju ... moje usne bile smacked s njom nebeski sok, koji sam bio opijanje thirstily. "To je prekrasno" Nasmijao sam se na nju, "Dundo je jako sretan čovjek, a ja sam također" Nasmiješila natrag na mene ... disanje neizvjesno ... joj oči svjetlucav s čudnim sjaj.

Onda sam joj rekla "Turn tetkica." Sam snagu njeno tijelo na nju strane i prilagoditi sebi iza nje. U novoj poziciji, bio sam okrenut leđima ... moj penis u njezinu poking anus. Moje ruke polako putuje joj guza, nježno cijeđenje i objavljivanju joj zbijeno dinje. Joj dupe guzovi. To je velika veličine s narančastim boje mi se svidjela joj dupe guzovi kad se šeće svojim Jig-Jag pokreta oh koliko puta sam sanjala o masturbirati joj dupe. Sada je potpuno gola u mojim očima ispred ne mogu vjerovati su napeta i spužvasto. Opet, ja sam donio moje usne nad njom jedan magarac obraz i polako ga gristi i lizali kanal dupe i moj jezik okus slan okus njenog anusa volim ga poljubi dupe obraz teško. Moja jedna ruka lijevo njezino pravo dupe obraz i polako putuje na bedrima ...
Ona moaned olako. Podigoh joj nogu i nježno stavio mi kurac na hrptu između magarca i pička ... moj penis dodiruje glavu analni vrata. "Amishi auntyy sam goanna jebati u guzicu. Ja gumiran moj penis glave duž grebena.

"Ne ... ne ...!" Ona opirao. "Ne postoji."

Nasmijao sam se na nju tjeskoba. "Ne brinite ... Amishi teta to je jedan od druga iskustva vam dati" Dundo ikada jebati u guzicu "? Ona je rekla da voli uzimajući ga u dupe, ali njezin suprug moj stric mislio to je bio prljav i dokle god je brinuo o njoj maca, ona se nije obazirala. Sada ipak, on nije radio svoj posao pa ona je u potrazi za olakšanje i da kad sam to joj dupe ona će se igrati s njom maca da bi sebe sperma. Rekao sam joj da je u redu sa mnom, moj penis nije kušao i šupak, ali to sigurno zvučalo zanimljivo.

Moji prsti miluje joj analni ulaz. Ja namašćenom joj naborane rupu s mojim pljuvati i prisiljeni my kažiprst u njoj zbijeno rektum. Njezin anus je odgovorio istiskivanjem oko moje intruding prst. Povezivanje moje prste u njezinu vrućem ispucati od magarca,

Lube moj penis i magarca gore, dobio na sve četveronoške na krevet i rekao mi je da joj se moj prick tako da se ona mogla voditi u magarca. Stavila moj penis joj šupak, sam gurnuo, i to ne ide tako ja gurnula teško i on je otišao svi put u i njezin šupak djevica je kao čvrsto kao pakao. Amishi tetkica počeo plakati od boli kad se okrenula glavu natrag i vidio moj veliki štap pumpa na ulazu joj zbijeno šupak djevičansko se muči 8 inča. Ali to samo mi je okrenut na više i na kraju hrapavost brušene van i Amishi tetkica našao magarca zajebavati vrlo ugodno i između vrisak boli i stenje od užitka Amishi tetkica vrištale

"Oh, med ... .. y, tvoj me bole!"

Ali nemojte ga zaustaviti volim pokret u tu ne prestaju i to pumpa brže
Ohrabrenje je popuštanje mene previše snage zajebavati pa sam kretati brže i brže
Mmmmmhhh hhhrhrhrhohhhonnnnynnyn baš kao i ti zvuk dolazi iz usta i mislim da je zatvorila oči i ne gnjaviti o tome samo koncentrirati na mom Amishi auntys super veliki ja magarca jebeni poput magarca zajebavati da je bolje nego joj maca.

"Dublji med čak i" Nemojte prestati nećak. Ona yelped malo, a onda je rekao da je u redu, zajebavati joj teško i ja sam nastavila da zajebavati joj svjetla out. , Stvarno sam uživao magarca, to je bilo vruće i stvarno zbijeno na moj probadanja sam pumpa unutra i van, dok joj dupe šamaranje obraz.

Hoooooo! Yeaahh! Ohhhhhhh dragi meda to je divno ne dolaze sada brže i brže njegova nastavljena pola sata ona je još uvijek u doggy style ja bi joj orgazam ili tri puta ona bilo kojem trenutku propala u krevet znam da sam pod kontrolom da se sperma sam mislila nikada ne zaboravivši magarca zajebavati u ovaj dan posebnim godišnjicu dar za nju.Ona ga voli ona nikada zaboraviti ovaj dan. Ja ću doći u mrav vrijeme, ali želim to sperma u ustima želim vidjeti moja sperma je okusio vrlo ukusno pa sam polako prestao magarca zajebavati i ukloniti moj penis iz između velikih dupe guzovi moj penis je pun pokriti svoje rektuma tekućine i to je kremast boji i pao naš krevet list ona pretvoriti u mene i pitao što se dogodilo med

Ništa Amishi tetkica želim da se sperma u Amishi tetkica je slatko usta pa sam se samo drugi moga potomstva vaše nećaka sjeme dođe li vi to želite u ustima Amishi tetkica "Sigurno moj nećak ja ga želim u mojim ustima, maca dupe i cijelom mom tijelo stavite ga u Amishi auntys ustima med želim ga progutati Ja sam tako sretna ona zaglavi joj vruće jezik van i ona dotakne malen peehole. Ona je mokro s njom sline lizanje gomoljasti glavu s jedne strane do druge. Onda je ona otvorila svoju usne širok i uze penis glavu među njezine tople usne.

Moj penis gumb sjaji poput 500 volti žarulja ona gulped strpati kap od moj penis i polako sisao

"To je tako lijepo ... tako gust!" Ona je šapnuo pokušava izmjeriti opseg s njom hvat. Ona je skliznula joj ruku gore i dolje cijeli duljina osovine, od moj debeli krov od slame jet-crne kose svojim blistavim glavu.
Sam prisiljen moj penis duboko u njezina usta zbog čega joj sisa na geg za Amishi tetkica otišao. "Ahhhhhhhhhhhh ...!"

Tada sam smanjila moj penis i to nacrtao unatrag. Opušteno, ona groped bazu i uzeo preostale dužine unutar njezina usta.
Amishi tetkica dosegla ispod strši penis osovine i cupped moje viseće lopte u ruci, miluje te ih cijeđenje kao ona sisati moj kurac.


"Lick moje loptice ... Amishi tetkica mmmmmm, ja grunted. "Uzmite ih u ustima."

Ona mi je dužan uzimajući jedan od moje loptice unutar njezina usta i siše ostavljajući vruće valova od čistoga bujne kroz moje tijelo. Ona je vodio njezin jezik po cijeli moj scrotum, kao što ona je svaku loptu u usta i to oprali oko. Zadovoljni sa svojim naporima ona ponovno preusmjereni svoju pozornost na moj penis i to je u usta njezina.

Sam očajnički želio da se sperma u mojim Amishi tetkica u usta. Ona je isisan i lizali s rastom strast, cijeđenje moj penis prisilno objaviti pad precum koji bi mogli imati izgrađen na vrhu.

"Idem da se sperma u ustima. piti ga ... svaka kap to. "

Ja pumped moj penis dublje u usta njezina. Cijelo moje tijelo je postalo napeto s užitkom, a onda sam počeo ejakulirati u mom Amishi tetkica u ljubavi usta. Nastavak sisanče moj penis s lakoćom bez Najam bilo kap curiti iz njezinih usta.

Polako snagu ejakulacije oslabio i moj penis lupanje prestao unutar njezina usta. Ona je nastavila sisanče moj penis omekšavanje. Ona je pogledala u mene i dao sam joj zadovoljavajući jecaj.

Onda je ona dala to posljednji poljubac i pusti moj penis iz njezina gladna usta. Ona otvori usta prikazuje joj jezik pokriven s mojim trud. Nacrtao sam joj natrag u moju ruku i zasađena usnama preko njene i pokopan mi jezik duboko u usta sperma napuni. Voljela sam osjećaj jede svoju sperma iz mog vlastitog mama usta

Uživali smo u blagdan dok nije bilo ništa lijevo za sisanje. Konačno, mi razbio poljubac.

"Ohhh ... m mama", uzviknula sam. "Ti si veliki penis dojilja."

"Ja sam uzviknula. "Ti si veliki penis dojilja."
To je moja dužnost med li mi dati prekrasan dar obljetnicu pa sam vratiti neke vam da je sve.
"Sada je vrijeme za prekid brzo dolaze na med je otišla u kupaonicu bez odjeće joj dupe guzovi trebling kao dvije velike veličine lubenice ohhhhh njegova veličina je dobivanje podizanjem da me opet želim jesti da joj dupe guzovi.

Ja sam vrlo sretan Nećak imati fantastičan horny tetke poput Amishi, s velikim boobs i vrlo lijep, vruće i dlakav pička i lijepim velikim magarca. Hvala Bogu, on mi je dao zadovoljstvo uživanja sex sa mojim Amishi tetkica.


Нема коментара:

Постави коментар