.

среда, 29. јун 2011.

Sisate debele zene

Princeza rana prema dolje oko vijugavog stepenice, duboko gole debele zene srbija   i dublje ispod dvorca. Zrak rastao gusta i teška i stara kao i ona spustili. Dolje i dolje je porastao, dok na kraju nogama zaglavi ravnih kamenih katu tunel vodi off u tamu. Iako katu je glatka sisate kucke  kamena položen u geometrijskim uzorkom, zidovi i strop su bili grubi i gouged, kao da veliki ruke i nokte je to istrgnuta iz živoj stijeni. Tunel proširena leđa prošlosti stubište, ali masivan rock-pad je imao zatvoreni prolaz u tom smjeru.Njezina lanterna guttered kao blagi dah zraka udahnuo iz tunela.

Držeći joj fenjer pred njom, ona je pažljivo odabrao svoj put prema dolje tunel, zaobilaženja pao kamen i odlomci iz stropa gore. Na kraju je došla na okićen zlatnim baklja drži jednako ukrašen zidni svijećnjak. Baklja i zidni svijećnjak je lijepo is 
gole debele zene srbija  klesan da nalikuju smotan zmaj. Koristeći još malo krpom, ona staviti plamen plamenika, što na kraju crackled za život. 

Što je gledao uzela dah s izdisaj. Prije nego što joj je bio veliki zakrivljeni vrata od hrasta i mahagonija čvrst. Tri puta više nego muškarac je skočio iznad nje. Vrata debele se jebu  duboko urezana sa čudnim rune encircling nevjerojatno realan zmaj. To je vaga blještao u zlato list, svojim oštrim zubima režao najglađu bjelokosti. To je oči sjajile s vatrenim rubinima, a kandže su od kovanog čelika, oštra i strašno.

U bakljama, princeza pronašao malu ključanicu. Bez mnogo nade, ona je pokušala joj malo željeza ključ, i bio je iznenađen da čuje velik klik kroz mehanizam. Sa srcem u grlu, ona izdvajali natrag na to masivnim nositi sa svim svojim moć. Stari zglobovi budged ali samo dio. Opet i opet je napete na divovski vrata, dok na kraju se rastave to je čekanje i zamahnuo širok na skrivene protuutega. Osim je bio samo duboko crnilo.

Vraćanju joj fenjer, ona je polako gmizati iznutra. Starac je spomenuo ništa o velikom ukrašena vrata, niti zmaja u. Svi isti, princeza mogla zamisliti kamen strm protiv scaly kože i oštre zube. Slab svjetlost od nje nije mogao prodrijeti fenjer tamu više od nekoliko mjera svih okolo, ali joj footfalls odjek šuplje, kao da je komora bila užasno ogromna.

Nakon nekog vremena u tiptoeing oko, ona je došla na veliki zlatni kotlar, nošen visoko na zamršeno uklesan zlatnim pandža stopala. Primijetila je mali kameni-postrojilo rov izvodi iz baze to je off u tama ispunjena nekom vrstom tamne tekućine. Korištenje njezin posljednji zalogaj od tkanine, ona je uhvaćen jezik plamen i zapalio zlatni kotao.

S whoosh, plamen gole debele zene skočio u roku od kotlar, a ispod, pruga od požara trk dolje rov u nastavku. To je postignut još jedan kotlar i uhvatili ga spustiti. Princeza dahnu kao vatra vozio zajedno, rasvjeta kotao nakon kotao dok cijeli komora je okupana u vatre.

Ona je stajala agape kao svoje oči je počeo da se u mamut dvorani. Raspoređeni u razmacima oko prostora su plameni svjetionika, raspoređeni u dugim redovima s obje strane vrlo dugog hodnika. Između redaka požara 
gole debele zene srbija   su polica nakon masivne police kože dužni knjige i čvrsto omotan svitke. Bilo je dugo kamenim stolovima između sredine police, s pametno ukrašen kamenim klupama uz. Na suprotnom kraju velike dvorane, masivni rezbarenje od prekrasne zmaja dominirala visoka kameni zid, zrcaljenje okićen dizajn ulaz. 

Uz vanjski zidovi, izvan vatra staze ležao nemjerljiv blago horde. Hrpe zlatne kovanice i doubloons, hrpe zlatne barova, sve ovjerene s istim obilježja zmaja ukrašen tako strašno na vrata za pristup. Među velike gomile zlata stajala velikih bačava i škrinje, prelijevanja s dragim kamenjem i draguljima, užaren s vlasti.Stalci oružja stajao usred zlato, mačevi embued sa snažnim kamenjem i rune, koplja i draguljima štuke, teška oklopna odražava ples plamenu. Dugo niti crnih bisera potekla iz barel blizu nje. Sjajan sfere zasjala sa strašne život u vatre.

Njezine oči rastao šire i šire i dalje, u svakom smjeru dovođenja novih čuda joj pogled. Okretanje polako krugu, ona je pokušala uhvatiti u koštac sa ogromnom horde bogatstva pred njom. Odjednom je stajala dionica i dalje, kao i ona okrenula gledati iza.

Samo iza nje leži vrlo zmajevi zubi ona bi zamišljala debele pice  u mraku. Tek sada u plesu svjetla, oni su sve više zastrašujući. Vriskanje je skočio natrag od njih, samo da otkrijete da stavi još. Polako sama u sastavu kao što je otkrila da je ona sada gledali dugo mrtvi lubanju strašan zmaj, to je ogroman kostur istezanje iza njega.Samo nekoliko koraka više u mraku bi joj debele picke  pronašli protiv velike zube.

Kao dijete, ona je čuo priče o zmajevima strašnih polaganje otpada na područja, okupljanje svoje blago i paljenjem gradova. Sve dok je ih je ne vjeruju, ali sada, ovdje leži grozna istina prije nje. Ona je zadrhtao kao što je zamišljala to u životu, svojim draguljima ljuske svjetlucaju na suncu, to je debeli mišiće i kandže, to je strašno hujanje se činilo da zvuk u svojim mislima. Davno to strašna crv je pobijedio, ali čak i kao kosti, baci ga strašan slike.

Ona je poduprla polako daleko od svojih gnusan zubat ždrijelo, kao da bi to moglo proljeće na život i dograbiti ju cjelini. Doista je bio raspon od mnogih trenutaka prije nego što je u 
gole debele zene srbija   potpunosti pouzdanih svoje lifelessness dovoljno skrenuti ponovno suočiti velikoj dvorani. 

Gašenje joj fenjer, ona joj put prema dolje nekoliko low koraka i hodao sporo među mnogim policama. Oni su imali volumen nakon volumen, dođite dođite poslije, a ona strepili pronalaženja nešto uporabe u vremenu.

- - -

Queens oči blistala kao što je zalutao među Inquistor na strojevima. On je zaposlio sam stoking nisku vatru u velikoj peći, zapošljavaju veliki mjehovi disati život u zvijer. Uskoro požara zaurlao u peć, i zupčanika i Paklena rumbled u pokretu.

Kraljica je stajao usred blistav Komore izuma. Njezina zlatna kosa pala dugu niz leđa, a njezin snažan ljepotu suprotnosti tamu u sebi.

"Molim vas, moja dama", rekao je on, na kraju završio sa svojim pripremama. "Dopustite mi da vas više udoban."

On je privukao blizu nje, i slobodan zlatnim nitima svoje oplećak. Njezin veliki puni grudi gotovo potekao iz njihovih confining odjeće, bradavice stoji tvrdo i tamno.Ona mu je dopustio da joj svući, sve dok joj svijetle oči uprte u njega, uživao je u osjećaju svoje ruke na  
gole debele zene srbija  njezinu kožu kao što je skliznula njezine prsluk i haljine. 

Ona je stajala pred njim gola, ali bez naznake skromnosti ili stidljivost. Svjetlo zasjala na njezinu glatku kožu, savršeno okrugli globusa njezine grudi preslatko, krivulja trbuh, svoje duge svilenkaste noge. Njezin cijeli se isijavao moć, i očima joj mek tijela oprana nad njim. Njezine oči ga proguta dok je stajao među strojeve, a ruke skliznula dolje da mu debele tete  teško ispod njegove haljine. Skroman osmijeh uvijen usnama, a ona se nagne bliže svom uhu, šapće zdrav slastica za njega.

"Dakle, moja ljubav ..." ona purred. "Ono što oduševljava nove si zastario me otpustiti. Koje su to nove užitke ima svoj um zamislio da me muči?"

"Ah". Rekao je. "Sve na vrijeme, moj Liege. Imam zasnovao novi aparat za vas. A budući da ste tako izrazito sporan, možda danas je idealno vrijeme za test it out."

Opet je došao mekani Predenje od kraljice. "Mmm ... vrlo dobar. Recite mi, je li to velika? Hoće li mi ispuniti?

"Oh, većina nedvojbeno, moja kraljica. Sam ga izrađeni samo za vas."

"Ah, onda nisi upoznao naš gost na nju, onda? Znam požude koje skriva u vašem odjelu, moj sudac. Zasigurno ona treba upute za vaš veliki uređaj." Kraljica odvlači u svoj uspravni penis kako ga je prodded s lukava pitanja.

"Ne, moj kraljica. Imam ju sisate tete  uputama s mnogim uređajima, ali ovo je za vas. Sumnjam mogla ... to primiti."

"Ne?" ona purred. "Ne još, barem. Ako me ispunjava kao što ste rekli, možda ću ja dati joj lekciju s njom. Kažnjavanje joj namjerno malo tijelo. Da. Ona je tako prljave malo neuredna osoba, je ona ne? Ona će trebati nove upute , sada da joj je slaba malo handmaiden je otišao. Želite li da, dragi moj sudac ... želite vidjeti mene upravljati sat joj?

Trenutak tame prešao očima kao što je spomenuto sobarica, ali  
gole debele zene srbija  je to sakrio brzo. Nije dovoljno brzo da kraljica nije to mjesto, a osmijeh osmijeh zlo. Ona je zadržao držati njegov tvrdi penis, dajući niz oštrih cijedi. 

"Da, moj mučitelj ..." Ona je rekla. "Znam da voli. Ja znam kako je slurped tako čvrsto na vaše član, vaša pila sjeme tako gladno." Odjednom, njezin stisak stegla oko svoje osovine. "Ali ona je pripadala meni! Ne sumnjam da ja mogu učiniti kako želim sa svoje stvari!"

"Bila je moje!" nastavila je. "I ja sam rastao umorni od nje. Kao što su i moji. Ne pogreška moje želje kao slabost, moj mučitelj. Trebam li želja, zar ne mislite da ja mogu slomiti vaš polog, te uzmite rob za sebe?" Sve dok joj jaka ruka zahvatila njegov penis čvrsto.

"Da, moj dama." Rekao je, iako on nije ni trepnuli naježiti, ali je stajao visok, vraća joj fiksiranim pogledom. "Ali ti je obećao mladim jedna za mene, moje kraljice, da mogu raditi s njom što želim.

Kraljica ga je izdao, i odselili, flitting njezin ručni zglob, kao da cijela stvar je trivijalna. "Da, da, jako dobro." Ona je rekla. "Da li s njom kao što ćete. Ali zapamtite, vi ste i mina, i ona će me poslušati kad sam naredbe."

"Ali žurbe", rekla je na kraju. "Ja sam puno više stvari još treba učiniti. Vratimo se na pitanje pri ruci. Ja sam u potreba od reljefa, a vi najbolje je to dati, ili će ići teško s tobom ... i nju."

"Kao što želite, moj kraljica." Rekao je. Je uhvati za ruku, on polako vodio ju lijepo gola obliku dugačkog stola, podstavljene sa dugim debelim jastuk, presvučena u mekom krpom ljubičasta čupava.

On je zapovjedio joj leži na leđima, a ona poštuje. On je skliznula debeli jastuk ispod stražnjice joj, uzdižući bokovima sa stola, arching leđa, koljena savijena, stopala ravno na debeli padding. On je raširila noge razmaknute, široka, šira, dok joj seks stajao topao i vlažan, On pričvršćene glavu oko gležnjeva ih obvezuje debele kožne trake u prilogu ili kutu tablice. Nasmiješila se jer je držao prema dolje.

"Da, moj mučitelj." Ona cooed. "Znaš kako volim biti suzdržan"

"Da, moj kraljica." rekao H, zaokruživanje tablice. Dok je prolazio njezinim grudima, on je zaplijenila jedan od njezinih tvrdih bradavica stisne i to teško. Kraljica wriggled na jastuk s oduševljenjem.

"MMM!" Ona je rekla. "Da, vi prljavi mješanac! Grubo! Vam ga dati mi teško, maskirani zločinac!"

On je stegnut opet teže, potezanje joj bradavice i grudi visoke gore i ostavljajući ga pljeskanje natrag. Nasmiješila se jer ona ga je uvrijedio, dopuštajući mu snažno povući joj ruke iznad glave, te ih vezati na trake kao dobro.

Kao što je zaobljena tablica, on zlobno stegnut joj ostale bradavice, na koje je 
gole debele zene srbija   squealed s požudom. Tamo je ležala, nogama splayed široka, noge ravne na padding, njezina guza visoko u zrak. Njezine velike okrugle grudi heaved gore i dolje kao što je on mučio joj bradavice s tegljača i uhvatila i dojenčad. Kao što je njegove usne došao daleko od nje tamne bradavice, toplo mlijeko i dalje tekla iz njega u usta. 

"Da, pas!" Ona je plakala. "Krug na mom mlijeku, to sisanje, piti od mene!" Njezina seks rastao toplo i gladak i uzbuđen kao njegova usta teško izvukao na nju teške grudi. On je dojila ju teško, za piće u svom mlijeku kao što je writhed pod njegovim ustima. Na kraju je objavio grudi, to šamaranje lagano na brežuljak, ona žeže.

"Vjerujem da ste spremni za moj uređaj sada, moja Lady." On prosiktala.

"Da, ti kopile!" Ona povika: "Daj mi! Je Ovan, u meni! Ispuni me gore s njim!"

Nasmijana, ostavio joj golo tijelo wriggling na njegovu stolu kao što je on otišao za preuzimanje njegov novi izum. 


1 коментар:

  1. Brass Magnate Mural Ring-Piece Brass Magnate Mural
    Brass Magnate Mural Ring-Piece Brass Magnate Mural titanium rod in leg Ring-Piece Brass Magnate Mural Custom. ford titanium ecosport -TitaniumArt.com. columbia titanium boots $4.49. Out of titanium anodizing stock. -$4.49$4.49 · ‎In stock ion titanium on brassy hair

    ОдговориИзбриши