.

понедељак, 27. јун 2011.

Debele sisate tete

Moj suprug ima potpuno kreativni um. On ne slika za odrasle web-mjesta. Pa jedan dan on me zamolio da ne neku drugu fotografiju pucati za njim i ja dogovorili.Njegova je neko vrijeme i Pomislio sam da ce biti zabavno. Pa mislim da postaviti opsjednute kuće za vas kao pozadinu. Kad smo stigli bilo je stvarno cool. Mi smo imali pristup koristiti cijelo opsjednute kuće. Razgovarali smo s menadžer kada smo prvi dobio tamo, a on otključana vrata. Moj suprug doveo u svim njegovim opreme i otišli smo u prvoj sobi. To je bio postavljen kao zatvor stanica. Moj muž mi je ući u njega s lažnim zatvorenika koji su tamo i početi raditi svoj strip show.Bio je treperi udaljen s fotografijama. Sam dobio u električnoj stolici i počeškala tijelo na zatvorenika i sve što dobre stvari. Nakon što je dobio nekoliko stotina fotografija smo se preselili na sljedeći set. To je bio postavljen kao lud liječnika set. Bilo je metalni stol s kravatom padove i sve. Bilo je liječnika, a dječak je to izgleda stvarno. Počeo sam igrati sa alatima, a moj muž je uzimanje fotografija. On mi je ležao na stolu, a on me strapped in je počeo uzimajući fotografije ponovo.Odjednom sam mislio sam vidio doktora potez. Moj muž je zadržao uzimajući slike pa sam shvatio da mora da je moju maštu. Odjednom sam osjetio lud liječnici rukohvat moje milo. Počela sam friknuto, moj muž je neprestano uzimanje fotografija. Zatim sam vidio liječnik imao svoj penis out i na svojoj ruci dok je radi njene ruke niz moje tijelo. Moj suprug nikada nije prestao uzimati fotografije. Kad je liječnik dobio na moja maca, počeo trljati svoje sisate debele zene prste gore i dolje moj klitoris. Nisam mogla ni kretati, a nisam imao pojma što je, dovraga, događa. Liječnik preselio svoju glavu prema moj klitoris i počela lizati i sisati na moj klitoris. Osjećao sam se na prstima ići na moja maca. Osjećala sam se dobro, ali nisam imao pojma tko je to. Bio sam strapped na stol i nije mogao učiniti ništa, ali neka se to dogodi. Moj muž je zadržao uzimajući fotografije, jer to liječnik radio preko moj klitoris. Osjećala sam se super. Sam bio uzimajući stvarno, stvarno mokro i uzbuđen. Liječnik stavio prste u moja maca ih umočen unutra i van. Nakon što je imao svoje prste lijepo i mokro je umetnuta jedna u moje dupe rupu i prstiju moja maca i magarca dok on je nastavio lizati i jesti moja maca. Moj orgazam je izgradnju. Moj muž je zadržao uzimajući fotografije i ti mogao reći da je to ljubav. Nakon što sam počeo pritisak protiv trake i imao moj orgazam, liječnik je stajao natrag gore i sada je trljanje njegov penis glavu protiv moje usne. Osjećao sam glavu samo četkanje protiv moje maca usne, a liječnik još trljanje moj klitoris sa svojim druge strane. Moje bradavice su hard rock, moja maca je lupanje, a nisam imao pojma tko je taj liječnik očito je da moj muž unajmio da me zajebavati za fotografiju pucati. Osjećao sam glavić samo početak gurnuti svoj put u moja maca. Glava osjetio ogroman protiv moje maca usne. On polako radila svoje vratilo u mene. Moj muž je zadržao uzimajući fotografije non-stop. Nakon što je penis bio je sve u čelo koje se činilo kao da je zauvijek doći, liječnik je samo sjedio tamo na to da moja maca se koristiti za veličinu ga. Bih se reći penis osjećao barem kao deset incher. Penis počela skliznula i iz moje lupanje, mokro maca. Bio sam oplakivanje. Moja maca je bila tako osjetljiva od već imaju orgazam. Liječnik polako podići tempo, dok moj muž je zadržao uzimajući fotografija debele pice nakon fotografija događaja. Liječnik je sada kucalo njegov penis u moja maca na bijesan tempo i sam bio vlasništvo višekratnici od njega. Osjećao sam head start proširiti i lupati u stranu moja maca, znao sam liječnik je bio uzimajući spremni da eksplodiraju. Liječnik izvukao iz moje drenched maca sa pop i pucao njegova sperma po cijelom trbuhu i maca usne. On je koraknuo nazad stavio njegov penis daleko i izašao iz sobe kao i moj suprug još uvijek čuva uzimanje fotografija. H čak je došao i napravio siguran da je dobio neke dobre moje sperma pokrivene maca i trbuh. Zatim je stavio kameru dolje do mene obrišite ručnikom je i meni puštanje iz tablice. Pitao sam ga tko je liječnik i on mi je rekao da se ne brinem o tome. Ja skočio sa stola i ponovno obukla. Hodali smo oko kutu susjednoj sobi koja je završila samo s poda jasno plastične prozor s miševima i štakorima gole debele zene  trčanje okolo ispod nje. On me ne strip show i to me masturbirati na vrhu od stakla s njima radi oko pod mene. Bilo je prilično kul do sada. Nakon što smo učinili s fotografijama za taj skup sam obukla jednom i mi smo radili naš put do sljedeće sobi. Kada smo tamo to je bio egzorcizma. No, dopustite mi da vam kažem ovaj je bio potpuno drugačiji od one koje sam ikada vidio u filmovima. Na krevetu je bilo žena s šminka što joj izgleda kao demona vezan za krevet. Ona je bila potpuno gola i vrištanje stvari kao što želim da moja maca jede i želim lizati maca neki i želim biti jebeno. Bio sam u šoku ukupno. Moj suprug počeo uzimajući slike kao što sam radio svoj put do nje. Počeo sam igrati s njom tits i protrljati joj savršeno tijelo. Ova djevojka je zadržao me zvala tona prljave imena kao što sam bio njezin dira. Sam polako počela ukloniti svoju odjeću kao što sam počeo sisati na nju nipples i poljubac na njeno tijelo. Sam radio usta joj maca kada sam moje tits izložen, ali je držao moje dna na kojem nije mogla vidjeti moja maca. Ona čuva vrištati na mene jesti joj maca pravo, da sam bolje jesti joj friknuto maca, ja sam bolje pokazati joj moja maca, i tako dalje i tako dalje. Sam bio uzimajući uključen sam samo iz prljave razgovor. Njeno tijelo je iskrivljenje kao što sam bio njezin eating out. Tada sam osjetio ruku na moje dupe provjere kreće moja dna na stranu. Ona je počela vikati da je otac zajebavati da demon kuja zajebavati joj dobro. Morao sam prestati jesti joj se da vidi što je pričala i siguran dosta je bilo još jedan čovjek iza mene u svećenika odjeću penis koji je bio vrlo debeo, ali prosječna veličina van. On je skliznula njegov penis u moja maca i počeo raditi i iz mene dok je on uzeo palac i počeo prst moj magarac rupa. Vratio sam se jesti ovaj fini maca. Moj muž je zadržao uzimajući fotografije i fotografije sve što se događa sa svih vrsta kutova. Dok je svećenik bio thumbing moj šupak na vlagu bio jebeni moja maca teško i brzo. On je izvukao, a zatim je palac iz moje dupe.Sljedeća stvar koju sam znao da sam imao njegov penis na vrata moje dupe gura u. To nauditi kao pakao i ja morao prestati jesti na vikati u boli. Ženski sam jesti počeo vrištati da je to pravo je povrijediti da jebeni kurva, suza joj dupe i dobiti taj demon iz nje. Njezina je počeo jebati u guzicu kao nema sutra. Nikada nisam mislio da ide da se zaustavi jebeni moj magarac rupa. On je izvukao van i rekao mi je da puštanje drugih demona. Ja sam kao što sam bio rekao i on nas je dobiti u 69 položaja. Njezin na vrhu i mene na dnu. On je dobio iza nje, a radio svoj blistavim penis u njezinu mokro maca kao što sam zadržao lizanje joj klitoris i ona je sada u mogućnosti mina jesti.  www.debele zene Svaki tako često da će se povući iz njezina maca i recite mi za čišćenje joj pakleno sokovi od njegov penis i mjesto njegov penis u usta. Potom bi se vratio u jebeni joj maca opet. Moram reći kako je znala jesti maca dobro. Ona je uzimajući mene tako mokra i imala sam nekoliko orgazme već joj iz usta. Počela je vrištati natrag na njega da zajebavati joj dupe nakon malo vremena. On je izvukao iz njezina maca i da mi je sisati na njegov penis opet prije no što je stavljen u magarca previše. On je bio jebeni magarca dobro što mi je dao priliku da prst joj maca, što sam mogao osjetiti njegov penis kroz zidove njezin anus. Ona čuva jede moja maca se da ekstremne. On je izvukao nekoliko puta iz magarca i staviti njegov penis u usta lizati neke od sokova. Nikada nisam učinio magarca na usta sceni prije. Osjećala sam se drugačije. Ali ja nekako to volio. On je zadržao ide za nekoliko onda izvukao iz magarca sišli u krevet išao oko ju je sisati na njegov penis za minutu a zatim je položio penis natrag u moja maca. On mi je jebeno za neko vrijeme sa mnom na mojim leđima, i da mi jesti van. Tada sam osjetio ga početi sisati na prstima dok je bio jebeni mene i moja maca je bila da ih pojedu. Sam bio vlasništvo velikih orgazme. On je izvukao iz moja maca, a zatim naguranih njegov penis natrag u moj šupak. Bio je to magarca da usta s njom previše. Dok je zadržao sisa na prstima koji mi je šalje na vrhu. Osjećao sam se njegov penis lupanje u moje dupe i on je počeo stenjati i osjećao sam se moje dupe rupu se napuni s tim svećenicima sperma. Kada njegov penis zaustavio pumpanje je izvukao van i ona je odmah otišla ližu i puše njegova sperma iz moje sperma napuni magarac. Kad je bila učinjeno je dobio od mene i ona je napustila sobu, primijetio sam da je svećenik već je otišao. Dobio debele matore  sam obučen opet i moj suprug i ja krenuli za susjednoj sobi. Sada sam stvarno nemam pojma što očekivati ​​do sada sam bio jebeno liječnik i imao 3some s svećenika i žena koja je pretpostaviti da se osvoji. Idemo u susjednoj sobi i ja hodati u šumu scenu. Ja početi slijediti put na podu kad čujem zavijanje dolaze iz svih oko mene. Sljedeća stvar koju znam vidim oči ispred mene s masivnim tijelom. Tada sam čuo više urla iz iza mene i ja okrenuo i bilo je drugi set oči s drugom masivnim tijelom. Sljedeća stvar koju znam bio sam biti gurnuo na pod iza dok je moj muž bio uzimajući fotografije.Moja odjeća u posljednje su se ripped off moje tijelo. Vidio sam da su dvije brojke su warewolfs i oni su građu tijela i oni su već bili goli sa njihove cocks van. Njihov cocks su visi s njih su morali biti najmanje 9 inča mekan. Obojica. WOW. Oni su samo usitnjavanje svoju odjeću s mene dok sam bio potpuno gol. Tada jedan od njih prisilili njegov penis u usta i naravno ja stavio tamo. Jedva sam mogao dobiti više od glavu to u moja usta. Drugi warewolf je sisanje moje tits i groping moje tijelo. Oni su me napustili na podu sisa jedan pijetao dok su radili moje tijelo više. Onda drugi warewolf ustao i stavio jednako veličine penis u glavu. JA je otišao natrag i naprijed na oba ova masivne cocks. Ja bi sisati na jednom dok sam bio jacking s druge. Njihov cocks samo rastu tako veliki. Nikad nisam bio s penis ili cocks u ovom slučaju da su kao veliki kao ove dvije. Oni su morali biti najmanje četrnaest inča dugo teško svaki. Warewolfs i zgrabio nogu i ruku i ja podigao s poda i me odveo do klupe na rubu šume linije. Oni su me staviti na leđa na to i jedan zgazi do usta sa njegov penis, a drugi je otišao raditi na moja maca sa svojim ustima.Sada sam bio figuring ove dvije warewolfs su crni ljudi budući da se činilo da se boje njihove cocks, ali ja stvarno ne mogu reći u potamnjeti sobi. Ako je tako to bi bilo prvi put da sam je ikada s crnac ili muškaraca u mom životu. Uzeo sam penis blizu moje glave i opet pokušao sisati na većinu to sam mogao. Bio sam jacking s vratila s rukama dok sam radio usta na glavu i malo vratila sam mogao upravljati da se u usta. Drugi warewolf nije mi jesti dugo uopće. Nakon što je moja maca mokro sa svojim jezikom On je sve spremno sjedio na klupi iza mene i stavljanja glave te masivni penis protiv moje maca usne. On je urlao i zabili da masivni penis u moja maca. To povrijediti tako loše uzimanje svih četrnaest one inched u odjednom. Počeo je jebeni moja maca brzo i teško. On je bio poput životinje. On je bio clawing na nogama i grize moj trbuh kao što je bio prisiljavajući njegov penis u moje kako je teško i kao duboko kao što je mogao. Penis sam u moja usta sada je počeo jebati moje lice i bio sam gagging na njemu prilično malo. Warewolf u mojim ustima pognut mene i počeo clawing i oštar moje tits. To je bio tako jak. Nikada nisam imao spolni odnos kao što je ovaj u mom životu. Warewolf koji je bio jebeni moja maca urla opet i jedna u mojim ustima nije isto. Kako ukloniti njihove cocks i prebacio mjesta i ponovio istu stvar a druga je događaj. Jedan je ramming njegov penis u usta koliko bi to ići i jedan je jebeno sranje iz moje maca i grubo i kao tvrdo kao što je mogao. Čak sam osjetio malo curi u krvi stvaraju na koži. Oni su doista su me radi više. Rekao bih da je ovaj morao ići na barem petnaest minuta prije nego što su počeli urla i opet warewolfs i izvukao opet. Sada su me podiže moje kose stojećem položaju, a jedan od njih postavio na klupu. Drugi warewolf grabbed moje kose i mene hodao preko jednog kojom se utvrđuju, a jedan polaganje speared moja maca sa njegov penis. On je prisiljen pravo na moja maca. Oni su me udario dolje na njega kao što je počeo raditi njegov penis u meni. Drugi i dalje održava na moje kose kao mi je pognut warewolf koji je bio jebeni moja maca. On je dobio iza mene i opet sam osjetio mu mjesto šefa njegov penis u moje dupe. Oh ne, oni su idući u DP me s tim masivnim cocks. Nikada nisam ni učinio DP prije a kamoli biti s cocks ove veličine, a sada sam bio idući u imati jedan u moja maca i moje dupe. Warewolf u moja maca prestao kretati. Njegov masivni penis zamrznuta u moje rastegnut maca. Osjećao sam se nešto približno oko mog vrata i nešto je prošao warewolf u mene. Shvatio sam da je ogrlicu i lanac. Osjećao sam se glava drugih penis počinje na slajd u moje dupe. To povrijediti kao pakao, kada sam skočio malo warewolf pod sobom povukao lanac i zadržao mi još uvijek u blizini svoje tijelo. Imao sam suze tvore U mojim očima dok je to veliki penis radi se samo u moje dupe. Nikada nisam bio pruži kao što je ovaj prije. I moja maca i moje dupe osjetio kao da su prštala otvoren s ove dvije masivne cocks ih punjenje. Penis u moje dupe nije bio radio u sporo bilo. On je zabili u moje dupe. Sve put, htjela sam skočiti, plakati, i vrištati. No warewolf pod mi održana lanac čvrsto i napravio siguran da ne mogu ići nigdje. Nakon što je penis bio u moje dupe je počeo to premjestiti i izlaziti i penis u moja maca slijedili odijelo. Bilo je preko vrha užitka i boli. Mi pumpa u oba kraja nasilno. Imao sam toliko orgazme od njih sam izgubio računati. Obojica su zadihan, zavijanje, griženje, grebanje i mene. Oni su me jebeno u tom položaju najmanje dvadeset minuta, a zatim su radili zajedno staviti sve tri od nas u sjedećem položaju s njihove cocks još uvijek u moja maca i magarca. Kad su nas dobili u sjedeći položaj su radili zajedno kako bi nas podići do mjesta gdje su stajali i to me je sklopiti između njih još uvijek s njihove cocks duboko unutar mene. Počeli su me jebati kao što je ovaj Noge se održava na stranu penis unutar moja maca, dok jednom iza mene je držao moje dupe guzovi i njih širi, a obje su se preselili i iz mene. Oni su oštar moja leđa, vrat, tits, i ramena. Bio sam u ekstazi. Nikada se nisam osjećao toliko odjednom dok sam bio jebeno. Prestala ono što su radili, a penis u moje dupe izvukao. Tada su smanjili nogama na podu.Zatim penis unutar moja maca je izvukao. Mogla sam osjetiti moja maca pokušava vratiti na svoj izvorni oblik i veličinu. Warewolf koji je u moje dupe sada su lanac i povukao glavu prema dolje njegov penis u pognut položaj. Ja sam ga uzeo u usta, a drugi warewolf sada dobio iza mene i umetnut njegov penis duboko u moje dupe. Bio sam sisanče i jebanje ponovno. Osjećao sam se penis u usta početi vibrirati i usta bila ispunjena njegova sperma. Ih warewolf sa njegov penis u moje dupe počeo urlati i osjetio sam njegov penis eksplodirao u njoj. Moja guzica je ponovno ispunjen sa sperma. Obojica izvukao iz mene i dobio na ruke i koljena i pobjegao prema lažni drva liniju i nestao. Wow koji je najintenzivniji seksualni sam ikada imao. Dobio sam obučen i ponovno išao na to moj suprug, koji je još uvijek vodeći njegove fotografije. Ja ga poljubila i rekla mu hvala. Išli smo prema susjednoj sobi i to je bio postavljen kao tamnica. To je križ s golim ženskim na njemu, to je stol s drugom gola djevojka vezan za to, to je zatvor koji je bio otvoren i nitko u njoj još. I tu je metalni kavez s golim dama u da. Sam bio obličje okolo i vidjeti sve te golo tijelo je samo dobivanje uzbuđen. Čuo sam pjevanje dolazi odnekud i sve je odjednom svijeće popunjena sobi. Muškarci s kapuljačama i haljine počela punjenje sobi. Tu je morao biti najmanje deset do dvanaest njih. Me obišla i primijetio sam da postoje haljine su rupe u njima i sve njihove cocks su viri iz njih. Oni su me zgrabio i mene hodio putem na zatvor. Oni su me pognut i stavio mi glavu i ruke u njoj i meni sjeli na mjesto. Osjećala sam kako mi noge se proširila i postavljeni bar između to da zaključana na moje ankles i napravio siguran da ne mogu zatvoriti nogama. Oni su ripped off moje odjeće mene i sad sam kao gola kao i druge žene u sobi. Oni su otišli po sobi koristeći različite srbija sex igračke i predmete na sve ženke u sobi. Oni su groping sve nas. Onda kada su imali dovoljno ljudi počeli prekinuti i ići na djevojke. Bilo je monah jede se djevojka na križu. Bilo je redovnik prisiljavajući žena na stol kako bi mu blowjob dok drugi joj je jelo i još dva su sisanja, povlačenjem, a lizanje joj tits. Bilo je redovnik prisiljavajući žena u kavezu da mu blowjob, dok je drugi bio ukazivanje joj maca i magarca. Tada sam imao redovnik korak ispred mene i snagu njegov penis u usta dok sam ja osjetio ruku i usta sve više moje tits i maca. Čak sam osjetio prst u moje dupe i maca.Vidio sam ih sve okreće između djevojaka za oralnu užitak i kad je izgledalo kao da je završiti, izvedoše ukrao staviti ispred djevojke u križ. Jedan po jedan redovnik će pojačati na njega i gurnite njegov penis u njezinu pičku i početi joj jebati. Bi se popeti na stol u paru i djevojka na stol dati im blowjob, a jedan joj jebeno. Djevojka u kavezu su izvadio i stavio bar da ode oko gležnjeva i ruke i vrat kako bi ih sve na svoje mjesto u poziciji pseću stil, u sredini poda. Jedna joj je jebeno, a jedan je bio uzimajući blowjob od nje. Tada bi staviti svoj kurac u usta srbija sex , a jedan će biti iza mene me jebu dok sam bio u zatvor. Bilo je toliko seks događa u sobi. Puno oplakivanje, gunđanje. Ovo je nevjerojatno. Oni bi samo okretati se da se oni svi dobili komad od svake od četiri žene. Činilo se kao da je to zauvijek happing. Moj muž je bio samo treperi udaljen s kamerom. Možete vidjeti osmijeh na njegovom licu. On je čak i hodao do nekoliko puta na ženke i dobiti blowjob ili jebati žene, dok je uzimanje fotografija i izbliza. Čak i mada ja ne mogu vidjeti iza mene imam osjećaj da čak i mi jebeno previše. Konačno redovnici počeli cumming i oni su cumming svi nad nama ženke. Oni su bili cumming na lica, sjenica je, magaraca, trbuh, gdje su mogli pogoditi. To je bio tako jak. Moj muž je bio uzimajući sve snimke na kameri. Tada znam da je otišao iza mene još uvijek uzimajući fotografije i osjetio sam još jedan penis ide u moju pičku. Sam se jebeno još kad sam osjetio penis u moja maca lupati, a zatim sperma u moja maca. JA je zadržao gledajući bljesak fotoaparata i znao moj muž bio uzimajući sav novac snimaka.Redovnika izdao sve ženke srbija sex , ali mene i sve napustili. Moj suprug i dalje je nešto više fotografija od mene u zatvor, a napokon mi je objavljen previše. Rekao mi je da napokon su učinili za taj dan sad da sam bila prekrivena sperma i sokovi od dana događaja i sam bio bolan kao pakao. Ali ja moram reći da je najveći i najbolji foto pucati smo ikada učinili. Nemam pojma tko je koristio u Haunted House ili tko je bio tamo. No, fotografije ispostavilo vruće kao jebati. Volio bih vidjeti što se planira raditi na sljedeći. 

Нема коментара:

Постави коментар