.

четвртак, 23. јун 2011.

Zene za sex


Sjedio sam u vlaku za Manchester, gdje je moj bratić živi. Moj bratić i ja uvijek imali za dobar  sexualni odnos , tako da nije bilo ništa posebno o ovom trenutku. Kada je vlak došao u Newcastle sam vidjela Christine stoji na platformi. "OMG." Mislio sam. Uvijek sam volio Christine i ja sam zbog toga bojao 'šutnje', ako je došlo ovdje. Znali smo da jedni drugima prilično dobro.
Christine je otišao u kabinu pokraj moje, ali sam mogao je vidjeti - Bio sex oglasi starije zene   sam ne siguran ako ona me mogli vidjeti, ali ja gledao 'u nju svaki put sam dobio mogućnost.
"Sljedeća stanica, Manchester", zvučala preko zvučnika na vlak. Uzeo sam svoj kofer i otišao prema vratima. Tamo sam upoznao Christine, govoreći: "hi" joj, a ona nasmijala natrag. Obično dajemo jedni drugima zagrljaj, kada smo susret, pa kad sam došao na platformi, sam stavio moj kofer dolje i bio prekid dati joj zagrljaj kad je samo otišla. Bio sam malo razočaran i misli zašto bi ona to učiniti.
Moj bratić živi nakratko od željezničke stanice je u Manchesteru, tako da smo hodali tamo, ali to je kao da Christine ne bi sa mnom razgovarati, ona je uvijek oko 100 metara ispred mene.
Kada smo stigli Christine već pritisnuo zvonce na vratima - moj rođak živi u stanu - i moj rođak je odgovorio da smo upravo mogli ići u.
Išli smo i gore na prvi kat gdje je živio moj bratić. Vrata je dobre zene za jebanje  bio otvoren i nije bilo kao i obično sajam - dok smo dobili šutirali naše kofere:)
Otišao sam u svojoj sobi - to je u sobi sam obično imao kada sam posjetio moj rođak - ali je 'spasila' do dvije osobe, pa sam mislio da je vjerojatno moj bratić i Christine i ja uzeo moj kofer sa opet, dok je Christine je otišao s njom tri debla (zašto djevojke uvijek imaju toliko ..?)
Moj bratić pitao zašto ja još uvijek hodao okolo sa mojim kofer i ja sam objasnio da sam mislio da ne bih trebao spavati, gdje sam se. Ali bih, rekla je ona. Ona je  dobre zgodne zene dobila posjet svojoj djevojci, a njegovi roditelji nisu bili puno za njih biti spavanje zajedno, pa kad su posjetili, ona im je obećao da bi mogao spavati na krevetu koji je stajao sam u sobi.Dakle, sada je samo bračni krevet natrag u Christine i mene.
"U redu", rekla sam. Mislim da sam stajao i gledao malo, jer je moj bratić pitao, iznenada bilo je nešto krivo s njim. "O meni .. Ne", odgovorio sam i pitao ako joj je razgovarao s Christine o tome. Imala je i ona je malo sramežljiva na prvi, ali moj bratić ju je uvjerio da ide uz to. "U redu", mislio sam i otišao u sa moj kofer - sada sam shvatio zašto je odjednom Christine je kao "odsutnog" kad sam ju upoznao u vlaku - ona je vjerojatno više nego što sam sramežljiva?
Vrijeme bio približavaju 18,00 pa kad sam imao upakiran glavna stvar van, bilo je vrijeme za večeru, ali samo je pokriven za tri. Pitao sam, dakle, ne moj bratić dečko došao, ali je - očito - bio bolestan, tako da je samo nas tri. Christine je rekao da je tako onda bi mogao uzeti soba s krevetom, ali moj rođak rekao je da ako je htjela to tako da se ona samo su drugi ljudi posjetiti u noći. Ne znam točno što je gore, ali sam joj zahvaliti za to. Sjedili smo i jeli i zabavljali, kao Christine kaže da samo želi da dođe i pomoli se - Približavalo 21:00, a ona je rano, jer radi kao prodavačica i stoga sastali su se u 8:00 kako bi jasno .
Moj bratić se nasmiješio 'seksi' za mene i pitao ako sam dobro osjećala, itd. "i onda", odgovorio sam i upitala zašto je ona definitivno htjela mene i Christine spavati zajedno.Objasnila mi je da Christine - u posljednje vrijeme dva su zajedno - rekao da mi se svidjela - a sada je htio pomoći. Samo sam se nasmijao i rekao "hvala".
Moj rođak je dobio u kupaonicu kako bi Christine i ja mogao čuti svoje 'småfisen' i bio sam znatiželjan, naravno. Zato je otišao do vrata i staviti jedno uho, a mogao sam čuti pola riječi. Oni su razgovarali o seksu - nema sumnje o tome. Riječi poput 'penis', 'spermu' i 'napaljeni' Mogao sam čuti, ali sam ne poštuješ iz nje. Mogao sam čuti korake približava vrata i morao sam premjestiti kao vrata otvorila, a ja pao na pola puta u kupaonicu gdje je Christine stajao gol - samo s ručnikom oko tijela.
Mislim da moj penis je odgovorio na to! S jedne je stajao ukočen u moje hlače i moja sestrična i Christine i počeo se smijati. Bilo je to namjerno, znam danas nije, ali iznenada neka Christine ruku pad ručnik tako da je pao i sam mogao vidjeti njeno golo tijelo - to nije niža od kurac. Ona je brzo pod tuš s zavjese, ali je još uvijek smijao malo.
Ja se ispričao 'do nje i rekao da sam ja žao. Moj bratić je otišao van i tu sam stajao natrag posramljeni i krut (kurac, da je) s golim dama manje od 5 metara. Bila sam djevica dobre gole zene  i nikada nije doživio takvu situaciju prije i ne poznaje što učiniti.
Otišao sam preko vrata i uzeo ručicu, ali se ispostavilo da je moj bratić je zaključana vrata izvana, tako da sada smo 'uhvatili' u kupaonici. Jedan teško mogu pomoći, ali da razmišljaju o bezobrazan u situaciji, ali ja sam još uvijek jako stidljiv kad Christine je rekao: "Thomas, ja vam se sviđa - znate?". To nije kurac manji - vjerojatno sasvim suprotno. Stajala sam i nakašljao mene malo prije nego što sam dobio odgovor nešto slično, moj rođak rekao prije. Christine je došao iz tuša i pitao da li sada sam je volio.Rekao sam joj da sam nikada nije mislio tako na njemu prije, ali nisam mogao pomoći, ali misliti (i) penisa i rekao zašto mislim sex oglasi starije zene  da sam ga pronašao - bez rekavši kako.
"Mogu li vidjeti gola, sada ste me vidjeli," rekao je Christine odjednom. Stajala sam i mislio: "Sad vas vodi fan'me priliku", pa sam počeo uzimajući moj majicu off. Kada sam počeo da otkopčati moje hlače, Christine pitala može li preuzeti ovdje. Nisam znala da je odgovor dok je imala držati moje hlače i bili su na pola puta prema dolje oko koljena, a ona sada zgrabi moje gaćice i njima srušena previše. Stajao sam s penis od 20 cm samo 10-15 centimetara od djevojke maca, koji Ispada da se prvi sam da zajebavati.
Christine vrati u tuš i okrenuo polako u vodu. Sam uzeo moje hlače i donje rublje u potpunosti isključiti, tako da sam sada stajala potpuno gola i prišla Christine u tuš.Samo počeo mi poljubac na usta i ubrzo našim jezicima isprepleteni. Ubrzo nakon Christine počeo me  guzate dobre gole zene ljubiti sve dalje i dalje dolje tijelo i uskoro će ona biti prvi koji će mi popušiti. Izgledala je - s glavom prema dolje oko kurac - brzo se na mene, a ja sigurno nisam odoljeti kao i ona zgrabi i počeo voditi kurac i YD njezina usta. Bio sam toliko uspaljen u ovom trenutku da hrast nije mogao sjetiti.
Mogao sam osjetiti spermu dobiti pikhovedet i rekao da je za Christine, ali ona je ravnodušna i nastavio sve dok nisam došao u usta. Moj penis je malo slabija - ali još uvijek vrlo krut. Rekao sam hvala Christine, sex oglasi starije zene  ali ona sigurno nije završio sa mnom. Ona je legla na leđa tuš i povukao me dolje, pa iako  sisate zene sam tek došao k meni na to opet. Ležala sam dolje na Christine i samo ovdje, imao sam joj rekao da sam djevica. "Bez obzira na", rekla je kratko, te je počeo s 'jebi pokreta'. Mogao sam osjetiti da je Christine je više mokro za svaki minute koji su prošli, a ne više od pet minuta prije nego što je dobila orgazam - mislim - kao što je uzdrmala skoro cijelo tijelo.
Ubrzo nakon toga, došao sam opet, ovaj put u Christine je maca, a ja nikad neću zaboraviti ovaj dan!
Ova priča se temelji na pravi incident.

Нема коментара:

Постави коментар