.

субота, 2. јул 2011.

Matore debele

. . . A visoka je ponuda bila na 400,00 dolara kad sam bio prodao za noć s par u prednjem. Bio sam voditi s pozornice od strane čovjeka. Vidio sam ženu s njim   debele gole zene srbija  hoda iz sobe. Pick up odjeću, rekao je, stavite ih na. On je naredio da ga brzo je pukla. On me vodi do drugog kata. Dama s njim nas susreće u sobi. Otišli smo u svijeću upaljene sobi. Izgledao je kao sobi u motelu. Noćenje komoda, knjiga slučaju, ali je medicinski stol i drveni križ na suprotnom debele matore uglovima. Križ je željezni okovi visi na njemu. 

Dama hodali po sobi i otišao na komodu koja je tri tulipana u obliku čaše na srebrnom pladnju i boca vina cooliranje u srebrnu kantu s ledom. Rekla mi je, izli vina i poslužitelja nas rob .... Sam učinio ono što je naređeno. Stavio sam naočale na pladanj i ponudio vino za njih. Oni su čaše i čekala sam dok je čovjek govorio. Dragi ste ovdje prisutni za moju ženu. Vi ćete učiniti sve kaže bez ikakvih zapitkivanja. Ako ne ćete biti kažnjeni. Razumijevanje? debele matorke  Nisam znala što reći. Rekao je još jednom. On je govorio kroz zube. Razumijete li? Da ... Sam rekao. To nije odgovor rob .... Uz to me je uhvatio za haljinu. Čuo sam materijal suza. Bio sam izbačen prema drveni križ. Njegova supruga grabbed moje ruke i New York Minute sam shackled na križ. Joj Strip je on naredio. Ona je poderao mi dalje moja haljina je ripped off mene. On je hodio prošlosti mene i izvadio jahanje usjeva od oblači. Hodao iza mene šlag moje stražnjice tri puta toliko sporo sam čekao četvrti. Ja povika. Jebi ... Sam rekao. Prestanite ga boli .... Došla je preko mene i rekao, sad će nas adresa na odgovarajući način rob, ... Da majstor ... Ja ću. Ja sam Mistress Pamela, on je rob majstor David .... Da Gospodarica Pamela ....

Sada rob ću vas besplatno i vas će učiniti ono što govorim .... Moja ljubavnica mi je rekao. Da Gospodarica Pamela ... Sam rekao. Ona me oslobodio i mene je naredio da joj skinuti. Napravio sam ono što sam naručio. Ona je nosio tartan nabrane suknje, bijele Oxford bluzu koja  
 debele gole zene srbija  je bila sama dovoljno da bih mogao vidjeti obris njezine crne kože bustier. Počela sam prema njoj. Bljesak svjetlosti popunjena sobi. Majstor David reče debele klinke  sam fotografiranja trenutke za sjećanje na večer ....Ona je naredio, ovdje dolaze lice mi rob .... Hodao sam preko nje, i prestala oko tri noge od nje. 


Pogledajte mi rob, sad mi je pristup na koljena i skinem suknju. Ja sagnuo stavljen moje ruke na podu. Bljesak iz fotoaparata je branje gore tempo. Majstor David je bio uzimajući slike iz svih kutova. Ja uvukao prema gospodarice Pamela. Dospio sam joj noge i pogleda u nju za svoj sljedeći red. Pa razodjenuti mi rob! ... Ja scurried oko iza nje. Našao sam gumb i patentni zatvarač njezine suknje. Ja otkopčan i izdvajali joj komprimirana dolje. Dospio sam oko njezinog struka bend i skliznula odjeće nad bokovima.

Gospodarica Pamela mi je naređeno da moje noge i lice. Mi smo suočeni jedni druge i stavio ruke na gornji gumb i prstima odvojite on košulju. Uzeo sam majicu haljinu s ramena. Ona je stajala u svojoj crnoj koži Teddy, i puni izrezati gaćice. Na katu rob, a ona mi je rekla da skine gaćice. Ja sam i bio naredio da se na moje ruke i koljena i puziti preko nje. Kao što sam učinio ju je okrenuo prema meni i rekao mi je da bi ljubav s njom magarca. Dospio sam nju i njezin puni gaćice pokriva njezin zaobljeni stražnjicu. Moje ruke milovao joj dno kroz tkaninu. Ona mi je rekla da poljubi joj obraze. I sam kroz tkaninu. Treperi nastavio. Sada rob rekla im uzeti i koristiti svoje zube. Ja sam i sa mnom bighting dolje na elastični na nogu otvaranju onda sam otkrio da su držeći joj guza sam objavio tkanina i otišao do struka bend. Ja ih ruše i parfema oblik joj maca od nedavno orgazam pun mi nosnice. Dobio sam gaćice do koljena te ih objavio. Jezik je rekla, koristite jezik. Ona je savijen prema naprijed otkrivajući njezin anus. Rim mi rob. Ona širi njezine obraze. I moj jezik je na nju smeđa cjelini. Ona je naredio da staviti u kuja. Ja oklijevao.Stick svoj jezik u. Ja lizali oko nje cijeli onda ona wiggled i rekao sada kuja sada. Ona wiggled magarca i reče to učiniti. To je, 
 debele gole zene srbija   kada sam osjetio usjeva na mom stražnjica koja je sve to uzeo i ja otvrdne moj jezik i gurnuo u prošlosti joj otvaranje. Sam okusio joj govno. Čuo debele starije  sam kliknuti i pjevušiti vibracije od nje maca je prenio usta. Bio sam francuski poljubac joj dupe cjelini. Osjećala sam njezin orgazam kao njezin sfinktera bila pulsira oko moje jezik. Bila je disanje teško i potresla na orgazam. 

Slave prst mene, ja sam za nekoliko minuta. Tada sam bio zapovjedio navratiti ispred nje i legao na leđa. Sam učinio. Ona je tada sama nalazi iznad mene sam bio obličje at njoj natečen maca. Ona je samo spustila na moje lice. Mi jesti, rekla je. Ja sam to rado kao kamera zarobljeni svakom trenutku. Njezin suprug je sada pretek nogom bio na jednoj strani glave i koljena na drugoj strani. Što je on to sam mislio? Osjećao sam joj se kreće, a on širi joj dupe guzovi i čula sam joj reći prst moje dupe dragi. To je još jedan prst. Ja sam za vas opuštajuće dragi. To je dati mi treći prst. Da, rekla je tada ustao i pogledala sam gore da ga vidi savijanje koljena ju je montiran. On je bio jebeni magarca i mene jede joj maca. Čuo sam njezino disanje uzimajući dublji i glasniji. Bila je rekao da je to dijete slajd vaš penis u meni. . . Ahaaa. . . Teže bebe. . . ne držite leđa! I nije on je lupao joj dupe. Ona je odgovorila da ću sperma dijete. Jedite mi rob. . . jesti moja maca! Njezina ramena su mlaćenje naprijed i natrag. Jebeš moje dupe. Oh! Ohhhhhhhh! Im 'idući u Cummm. Otvorite debele gole zene srbija usta rob i Ahhh Ona squirted u usta kao ona vrištala da joj zemlju trese orgazam. Bio je gunđanje jer je izvukao iz magarca i rekao mi da ga sisati. Sam se preselio se da se njegov penis u usta. Sam se preselio moje usne da biste dobili okolo njegov penis glavu onda je gura. Osjećao sam se njegov prepucij proći moje usne. Savjet njegov penis bio je donošenje leđa moj jezik.Njegove lopte pogodio moje čelo. On je bio jebeni moje lice. Njegove lopte šamaranje glavu osjećao sam sperma ići njegova osovina i pumpa u moj vrat. On je izvukao proveo organ iz mojih usta. Niz sperma se proteže od moje usne na njegov meke član.

On pruži ruku i pomogao njegova supruga na noge. On mi je obratio mi naručivanja gore. Dobiti neki ostatak ne završite s vama rob. Naša investicija nije platio zadovoljstvo mi mislili da će se vratiti. Bio je dobivanje obučen kao njegova žena debele  picke  je bila u kupatilu po sobi. Otišao je u knjizi slučaju on posegnuo za knjigu i sam vidio iz prigušeno osvijetljenih soba uzeo iz knjige. Ga drži uspravno je šokirao knjige i iz knjige i skliznula u njegove ruke bio je video kamerom. On je okrenuo prema meni i rekao pokazat ću to i vidjeti ako ja mogu dobiti neki uzimalac. Od vrata otišao.

Moja gospodarica je došao do kreveta i rekao, Slave niste dobili bilo zadovoljstvo ste? Ne Gospodarica nisam. Pa kad gospodar vrati on će imati nekoliko privjescima ripati vam novi. Dakle, omogućuje dobiti ćete spremni trebamo? Da ljubavnica. Doći na ispit stol. Ona je ošamario jastuk sjesti ovdje rob. Popeo sam stol i sjeo na hladno jastucima. Lay natrag. Ja sam i ona je dosegla ispod stola i doveo do moje strane kože manžetama. Ona ih strapped na moj ručni zglob. Ona je smještena kožni remen oko mog struka, manšete na moje ankles. Ona rotira moja boja tako da D. .. prsten je bio okrenut leđima. Čuo sam ključ skliznula u bravi.Vijak povukao i sam okrenuo da vidi moj gospodar s nekim muškarcima i ženama hodaju u vrata. Ok moj debeli kurac  gospodar voli debele ponizne  rekao ona je gotovo spremna za pregled. Finski što joj spreman dragi. Ona je dosegla u privući u mene i izvadio kožni remeni s kukama na krajevima. Ona je zakačen gležnja manžetama savijena nogama te ih se preselio dolje i izdvajali jednom nogom natrag u moje strane, a to isto na moj drugu nogu. Idi i njezin pregledati. Parovi (tri) hodao meni i jedan od dame nalazi kirurške rukavice na i uzeo cijev KY žele i stisnut neki žele na rukavice savjete. Ona je masirao moja maca i ja ušli s dva prsta. Preselila je ruku i iz jebeni pokretu i izdvajali joj prsti se samo da bi joj ruku u klin oblik i ona gurnula ruku u zglobove ". Grizem moje donje usne. Ona je rotirati ruku i gurnuo u  
 debele gole zene srbija  dok sam bio rastegnut da se omogući njezin puni ruku u moje tijelo. Pogledao sam ogledalo i vidjela je svoj rukavica ruku burred u moja maca. Ona je pogledala druge, a rekla je dovoljno fleksibilan za iskušenje. Platite čovjeka. Get joj obučen i mi ćemo joj se. 


1 коментар: