.

субота, 7. мај 2011.

Sex debele hot zene


U jesen 1993 sam rezerviran prolaz na Transsibirska pruga od Moskve do Vladivostoka.Imali smo otišli oko 2 / 3 na putu kad smo rekli da je staza bila pokrivena lavina i to bi moglo biti nekoliko dana prije nego što smo mogli ići dalje. To je dobra vijest. Loša vijest je da jedan hotel može primiti samo žene i djeca. Muškarci su morali ostati na vlak.Friggin 'Titanic, pomislio sam.
Do jutra, teškim snijegom pokriveno pola puta željezničke. Tu je mali grad i debele hot zene  nekoliko kilometara duž stare željezničke pruge i tamo su bili neki mali smještaj tamo. Ja i nekoliko drugih neustrašiv Rusi odlučili napraviti naš put. Sat u Trek, snijeg počeo da pada teško i mojih drugova odlučio vratiti. Pomislio sam da ne mogu biti više od drugog kilometra ili dva tako da sam zadržao ide, nadajući se da  hot sex chat zene neću završiti u svibnju, smrznuti turista koji će zauvijek biti bačeni u lokalnim folklorom kao "da je American Idiot". Nakon još sat vremena, Počeo sam halucinirati, nije mogao osjetiti moje noge i puše snijeg igrao trikove s mojim očima. Mislio sam da sam vidio malo svjetlo gore naprijed, ali nije mogao biti siguran. Osjećao sam se onesvijestiti.
Kad sam se probudio, bio sam u napušteni željeznički tunel, jedan kraj koji je srušio od starog rock slajd. Bilo je zamrzavanje, ali barem nije bilo vjetra. Bio sam jako slaba i položiti na grubi krevetu teških jorgan i krzna. Kao što moje oči usmjerene sam mogao vidjeti seljanke njege kuhanje požar. Ona je izazvao veliki željezni lonac za još nekoliko trenutaka, ispunjen zdjelu s pušenjem tekućina i dolazi prema meni.
"Vi" probuditi ", rekla je u teškim ruskim naglaskom. Jedva sam mogao napraviti joj se.
Pokušao sam razgovarati, ali nije mogao. Moja usta bila pržena. Držala je zdjelu da moje usne i podigla glavu. Njena ruka bila umotana u krpe pokušati i zadržati hladno van i sam mogao osjetiti njezin snagu kao što je lako izvukao glavu u zdjelu. JA je uzeo gutljaj, ali grlu zgrabio i počeo sam gušenje. Ona brzo mi nagnutom prema naprijed i čvrsto pomiluje sredini mojih leđa i gušenja prestala. Ali sam osjetio hladno protiv moje golo kožu i počeo drhtati.
"Ja popraviti," rekla je, a onda se vrati vatru. Ona je donijela plitku zdjelu preko i izvukao se iz deka podnožju kreveta. Ona izlije topla tekućina na moje noge, ali toplina uvukao svoje tijelo do točke gdje sam osjećala sam bio na vatru. Počeo sam znojenje kao maratonac.
"Sleep sada", rekla tiho naredio. Ali ja ne mogu. Ona je hot sex debele gole zene  dosegla u malu torbicu na svom pojasu, a potom premazani neke od svojih sadržaja na mojim usnama. Ona je ispružio njezin jezik i lizali joj usne ukazuju na ono što sam trebao učiniti. Ona je to nekoliko puta, a pratio sam odijelo. Počeo sam osjećati vrtoglavicu i sobe činilo se da vrtlog. Počeo sam halucinirati opet. Ona mi je prišao i šapnuo nešto ruski u moje uho i onda je uzela jezik i lizali moje uši i vrat. Nisam bio siguran od mojih osjetila, ali kad je prestala ona lizali joj usne ponovno. Izgubio sam svijest opet.
To je bio miran i zrak je bio smrzavanja računala kada sam se probudio ponovno. Ja ne znam koliko dugo sam bio vani, ali ja sam još uvijek slaba. Žena je nigdje da se vidi.Pokušao sam povući deku preko mene da biste dobili toplije, ali ništa pomogao. Bio sam drhti kao ludo za oko sat i shvatio bih smrznuti do smrti kada se vratila s pregršt drva.
"Osjećam se bolje?"
"Ne," Pokušao sam vikati, ali moj glas je bio samo sliniti. Ona je primijetila kako je hladno mi je. Ona je ubrzo počela vatru i roku od nekoliko minuta tamne komore je na livelier cast. Ona je ispunjen zdjelu s toplom tekućinom i mene opet pere. Kao što je moje tijelo tingled prema gori, ona je zatim izli drugi, deblji tekućina na moje noge i bedra. To smanjiti gori i zapravo osjećala dobro. Tada sam mislio sam bio viđenje stvari opet. Otvorila je kaput i počeo peel off joj odjeću, komad po komad, u suhoparan način.Kad je prestala ona je nosio tanak vrh i dno kao starinski donje rublje, ali podli i požutjelim s dobi. Ona je dosegla u zdjelu i uzeo neke od tekućine i onda utrljava na svoj torzo i noge. U jednom trenutku ona je klečao na moje noge. Ležeći nisam mogla da je vidi jako dobro, ali sam mogao reći da je otvarala joj preostale haljine. Ležala je dolje s ramena protiv moje noge i zatim polako radili svoj put do moje tijelo, da me pokriva od hladnoće.
Bio sam još uvijek previše slab da bi stvarno odgovoriti, ali srećom dijelovi muškom tijelu marševa u udaljene bubnjar. Kao što je prošlo više od moje penis u erekciji, mogao sam osjetiti njen pritisak trljanje protiv mene. To nije bio erotski, ali terapeutski. Preselila gore i dolje moje tijelo očito neuznemiren i nezainteresirani za moje uzbuđeni član i sam se nadao da nije trljati previše teško. Tekućine ona porama na mene stvorio mirisne, masnu tekstura. Htio sam moju ruku slajd dolje i stavite na nju, ali sam bio preslab i ona je bila pretijesna protiv mene. To je trajalo desetak minuta, tijekom kojih joj pokret postao malo intenzivniji. Napokon sam shvatio što je radila kao njezin sokovi miješaju s mirisnim uljem u hipnotički spoj. Kao što joj tijelo preselili gore i dolje protiv mina, ja grijao znatno. Ona kretati brže i pritisne jače od mene. Kao što je njezino tijelo preselio gore, glavu brushed by moj i ja počela osjećati njezin dah povećavaju i čuti jauk mali je izgovorila i nježna smacking njezina tijela protiv mina kroz sloj sok koji podmazuje nas oboje. Dok sam ja samo mogao vidjeti svoje lice kao što je otišao po meni, mogao sam osjetiti njen teško tijelo i ravan trbuh očetkati protiv mene. Brže se preselila i njezin zvuk i disanje postaje intenzivnije i brze. Njezini bokovi su dizanje off me kao preselila dolje i onda je ona prisiljena ih je teško protiv mene počela je kretanje prema gore. Nisam mogao osjetiti hladnoću više, samo vrući trenja koja je prijetila da se spali.
Sada je ona kreće tako brzo da nema pauze između nje i njezina najdalje trzanja naviše potisak. Sam mogao osjetiti njezin teško bradavice trčanje moj trbuh i prsa poput dva prsta. Njezina oplakivanje postao više kao glasno dok sam mislio ili ona ili ja bih uhvatiti na vatru. Znoj izlije van nas oboje i njezin sokovi moraju imati dolaze iz nje na veću stopu jer je jedva mogla pomoći iz klizna off. Konačno, ona povika i grabbed moje ramena kako sama gurnula protiv mene. Mislio sam da je više, ali nakon nekoliko sekundi, shvatio sam da joj je plakati pobjeda vikati na početku svog vrhunca jer je znala što će se dogoditi sljedeći, a to učinio. Počela je potisak nekontrolirano protiv mene. Tri puta, pet puta, morala je biti najmanje deset nasilan, konvulzije, mjerena naglog zaoštravanja joj ruke na moja ramena, prije nego joj tijelo naselili još u blagi niz valova. Kad je prestala ona je samo ležala i dalje.Sex oglasi starije zene 
Nisam mogao vjerovati što se dogodilo. Moj penis se osjećala kao da je na vatru i laika pritisne između nas. Ona quivered malo i skliznula na masnu mješavinu koja je obložena nas oboje. Drhti je nastavio za minutu ili dvije dok sam shvatio što je radila. Nakon što je sama eksplodirala, ona sada ide na nagovoriti joj pacijenta. Evo, gotovo sam prošao iz nje prije napora, ali sada joj tjelesni pokreti su se bavili i intenzivna. Nije trebalo dugo za intenzivne topline trenja mi donijeti moj vlastiti orgazam. Znala je točno kada će prestati.Od strane nisko krevet, uzela malu zdjelu i onda je uzeo moj lupanje pijetao. U jednom, sporo kretanje joj zategnuti ruke, ona praktički izvukao cum od mene u zdjelu, iako to nije trebalo pomoći. Moje cijelo tijelo je potresao u šoku od brzine i intenziteta mog orgazma.Bio sam isušen u svakom smislu te riječi.
Ona je pogledala u zdjelu i nasmiješio se za prvi put.
"Ti živiš za mene, da?"
Ona je uzeo zdjelu i dodati nešto drugo na njega. Zatim je počeo trljati to sve preko mojih grudi. Sam mogao miris opor miris svoje tekućine pomiješane sa čudno mirisnim uljem.Tada je gumiran opojnom na mojim usnama. Kao što sam ga lizali off i rastao ošamućen, ona je njezin jezik i nježno me lizali dok sam zaspao.
Kad sam se probudio osjećao sam se preporođeno. Ona nije bila iznenađena. Ona je stalo za mene još nekoliko dana, ali nije bilo ponavljanja tog prve noći čudnih seksa. U drugom dan, osjetio sam dovoljno jak da ih napuste. Snijeg je smjestio i znao sam mogao to napraviti natrag. Pomislio sam da traži stranke mogu biti u potrazi za mene. Dio mene. . . Da, da, da dio mene, previše. . . nije htio ići, ali sam napokon shvatio da je ono što se dogodilo bila neka vrsta terapijski tretman koji zamršeno utkao je u seksualnu napor to je značilo ništa da joj, tako medicinska sestra može trljati leđa pomašću zadržati kožu vlažnom.
U vrijeme mog oporavka nikada nisam vidio njeno tijelo opet, samo joj lice i to je bio prekrasan. Oči su joj bile plave, ljubičaste, ali njihov bademastog oblika ugovoriti jak postotak azijske krvi. Njezina eyebrows fino su izvučeni i lučni dajući joj carski izgled iako joj je jasno samo seljak. Ona je ravna, gusta crna kosa koja je nosila zavezana pod glavom šal. Njezin puni rumen usnama, prilikom formiranja rijetki osmijeh, okrenuo se naglo strane. Njezina visoke jagodice i dubi obrazi joj uopce isklesane izgled. Ukratko, ona je prirodna, sibirski ljepote. Sjetila sam se njeno tijelo kao glatka kao svila, napeta i mišićav. Kad je mislila da sam spavao, ona bi pjevušiti melodiju nezaboravna u mekom, lilting glasom.
Htjela sam joj ostaviti nešto, ali je ona odbila.
"Znam da ne razumijem, ali ne postoji nešto što ja mogu vam dati. Ti mi je spasio život. "
Ona je odmahnula glavom i podigao ruku.
"Molim vas," Ja sam pozvao.
Ona je pogledala dolje, a zatim okrenula glavu. U svjetlo iz tunela otvaranja, Vidio sam joj obrazi crvene izgorjeti. Mogao sam biti zamišljajući ovo?
Barem mi reći svoje ime, "Pitao sam tiho.
"Yuli," rekla je odgovorio. Zatim je dodao: "You make me voliš?"
Isprva nisam razumjela, a zatim ga hit me. Ja sam polako otišao do nje i podiže joj lice.Pogled u očima rodila pravo kroz mene, mješoviti izgled straha i strasti. Njezino lice je bilo vruće, a ona je teško disanje. Bio sam uhvaćen u magnetski snop i preselio bliže njoj. Kad sam je poljubio, oboje smo drmati i naša usta drhtala. To je bio mekan poljubac dugogodišnji ljubavnici, bez da je požurio ili duboko. Kada smo se rastali, napetost je bila slomljena, uze me za ruku i vodio me na krevet, gdje sam bio pozvan u život. Ona je polako me gol, četkanje moje tijelo s rukama kao da joj pokreti bili slučajni.Znao sam bolje. Kao što je polako klizila niz moje hlače, moje vrlo uspravan penis skoči na pozornost, a zatim pao natrag prema želucu. Ona je svoje vrijeme, ne primjećujući moje iščekivanje kao ona pažljivo, čak i ja bih rekao s ljubavlju, presavijeni moja odjeća.Kad joj je bilo učinjeno, ona s kojima se suočavaju moj sklon lik i nasmijala, uvjerilo da moje misli o njoj imao učinak je to učinio. Ona je stajao na trenutak uzimajući u moju punu golog tijela kao izgladnjeli osoba može izgledati, susrećući banket, ali ona je bila bez žurbe.
Ona je čučnuo kraj mene, uzeo moje ruke i stavi ih pod joj majicu osjećati njezine grudi.Oni su bili puni i savršeno oblikovan i bradavice bile podudaranje svoje uzbuđenje.Mogao sam osjetiti kako joj areolas je ugovoreno da joj teško bradavice kao što je više moguće uspravno i njeno tijelo quivered na moj dodir. Njezine oči zatvorene dok je okus čovjeka dodir po prvi put u dugo vremena. Ona gura moju ruku prema dolje nad njom trbuh koji je najmanji oblina i bio je pokriven u mekom dolje. Ona je već mokro sa znojenje kao ona gurnula mi ruku u njezine hlače gdje moje prste ju je pronašao pozivajući usne, nadut i natopljene kao dobro. Bilo da joj je nagovor ili moje djelo, moje prste pronašao svoj put u njoj maca sparno. Njen klitoris već otvrdnu i sam mogao osjetiti kako je to izrekao. Joj stidne dlake je crna i tanka i formiran tanak iznad linije joj maca i njezina puna i pozivamo usne su ljubičasta sa svojim prelijevanje krvi ih engorging. Mislio sam da je bio idući u sperma odmah, ali je izvukla svoju ruku van i uzeo moj prst u usta gdje je valjani svojim dugim jezikom oko i između njih, željno uzimajući svoje sokove natrag u usta. Zatim je ustao i undid razne veze i remenje da održava njezinu odjeću. U jednom trenutku ona je stajala gola protiv plamen vatre. Reći imala kiparstva grčkog boga je kip neće učiniti pravdu na dah i tijelo. Ona izdvajali joj kosu labav i swirled okolo i dolje joj ramena. Za trenutak je stajao ostavljajući mene bulje u nju. Moj penis je bio lupanje gore i dolje kao krv impulsnih u nju. Ja sam ga uzeo u ruku na njega, ali neprekidan plakala "Ne, ja ne."
Ona se preselila na mene i poljubi strastveno za prvi put. Njezin jezik je bio dug i soft i to je daleko oko moje usne i unutar usta, igra sakriti i tražiti, a tag s mojom. Ona mi je proždire. Ona mi je malo u malim bolima zadovoljstvo s malim nips na moj vrat, uši i ramena, a ja mislio sam da ću ga izgubiti. Ona se činilo da imaju instinkt da se povuče i dajte mi trenutak da se oporavi. Moje ruke su se kretali posvuda nad njom, a gdje god su se preselili, tijelo joj se preselili, da ih dočekamo. Sve dok ona writhed gore i dolje moje tijelo, ali ovaj put to nije bilo samo za moje zdravlje. Naša znojenje tijela je počeo kliziti i šamar jedni druge kao što smo oboje natjecali voziti drugi ludi. Moje tijelo je trnce od vrha do dna, a posebno u sredini.
Stavio sam usta na nju nipples i dao im jednako vrijeme kao i njezin zvuči mi usmjerene kad je ona mogla podnijeti više. I moj jezik kružio oko njih i dobiveno ih je rasti veći kao što sam izvukao na njih nježno sa usnama i zubima. Uzela mi je penis u erekciji u ruci i lagano kliznule gore-dolje s rukom, polako me vuče bliže ustima. Ona mora imati osjetio moje kontrakcije spreman za briznula u orgazam, jer ona nije nešto poput iscijediti rukom na bazi moj penis i dok sam izgubio ne osjećaj cumming, ništa praska naprijed. Onda mi je u usta njezina. Njen prvi pokret prema dolje skrivao cijeli moj penis iz vidokruga.
Sada sam ne gigant, ali nikad nisam imao pritužbe i gdje druge žene možda to borili, ona je to učinio bez napora. Kad joj usne postignut moj torzo, ona je prestala. Imao sam predvidjeti kretanje prema gore, ali umjesto toga, mogao sam osjetiti da je nevjerojatna jezik mi kruže i milovati moje skrivene penis. Kada je konačno povukao, klizanjem rubove zube duž moj hard rock vratilo, njezin pljunuo me je pokrivena i ona nastavila do točke gdje sam mislio sam da ću umrijeti od užitka. Ali opet je to učinio magičnu stvar i mene zaustavio. To je trajalo dok sam pomiluje joj raste klitoris, potpuno izložen od svojih mesnat hauba. Moji prsti su pronašli spužvasto područje koje je vozio žene divlje i to je bio rad s njom. JA ganut moj prst sve brže i brže kako joj je postala jauk plače i plače joj je postao nerazumljiv riječi ruskog. Ali ja sam znao što je "Da" je značilo kako je to ponavlja iznova i iznova kao njezin prvi orgazam prevrnuo joj u shuddering niz valova koji su bili toliko jaki da joj je tijelo s ugovornim prisiljen viče joj u ritmičkoj sukcesije. Sam mogao osjetiti njezin maca zategnuti i olabaviti protiv moje kreće prste kao ona čuva cumming. I kao što je učinio, nekoliko spurts cum pucao preko moje ruke. Ne mogu nositi više, ona je propala protiv mene.
Ja sam mislio da je to, ali kako ona ležala tiho protiv mene, počela mi milovati nježno dok sam bio još jednom potpuno uspravno. Ona popeo na vrhu mene i onda polako sama spušta na moj penis. Kao što je ona neka svoje tijelo prema dolje, mogao sam osjetiti intenzivnu toplinu i mokro joj maca. Svakih nekoliko sekundi, što sam mogao osjetiti njezin zategnuti mišiće volje kao i njezin orgazam kontrakcije nježno i dalje. U ples sjaj vatre, mogao sam vidjeti zategnut mišiće u svom torzo i noge da joj je vrhovno tijelo je imala.
Ona nije potez za najduži put, ali sam mogao osjetiti njezin vaginalne mišiće zaustaviti njihov nevoljno trzanje i onda osjetiti njezin cijeđenje pod kontrolom. Samo unutar joj maca kreće. Nakon liječenja moj penis na ovaj unutarnji milovati, počela se kretati protiv mene. Ona bi krug bokovima za neko vrijeme, a zatim premjestiti natrag i naprijed, sve dok drži me duboko i sigurno u njoj. To je kao da joj maca imao ljubav svoje i to je bio moj penis. Za mene, to je sasvim u redu, jer moj prijatelj je bio na svoju vlastitu. Kao što je naselili u stalni ljulja pokretu, osjećao sam se osjeti nikada nisam doživio prije, malo uspona i padova od orgazma kontrakcije.
Prvi put se to dogodilo, Mislio sam da sperma, ali to nije bila tako jaka. Još uvijek sam mislio da će to biti. Ali onda se preselio Yuli opet i bio sam reagirati. On je postao tako nevjerojatno i ugodno da sam se nadao sam nikad ne bih završiti, ali Yuli imao druge ideje. Ona je počela kretati intenzivnije i brže. Znao sam znakove i kao što je bila namjera na završnu nas oboje off u isto vrijeme. Bokovima počeo previjati i funta i obje naše glasove pridružio u zvukove koje može doći samo iz terminala ekstazu. Bilo je toliko mnogo tekućine između nas, neki dolaze iz nje, a ostatak od znoja, čak sam mislio sam imao sperma kao dobro, ali moj povećava nakupljanje pritiska ugodno mi je rekla drukčije. Konačno joj je pokret tako brz sam se bojao bih iskočiti iz nje. Ali ona grabbed moje ramena i koriste ih kao više utjecati da se presele teže protiv mene i dublje u nju.
Znao sam od nje plače da je o tome da eksplodiraju i tako je bio I.  Sex oglasi starije zene  Ona lučnim leđa i sam mogao vidjeti njen trbušni mišići zategnuti s protežu, sve dok se još kreće protiv mene.Bio sam ošamućen i gotovo učinio kad sam vidio nju stavio svoje prste u malu posudu i uzeti neke vrste pomasti van. Ona je dosegla dolje i grabbed moje lupanje pijetao ga okružuju sa prstima kao što ga je unutra i van. Naravno, ono što je otišao na mene otišao u njoj i shvatio sam da je neka vrsta poboljšanje tvari, iako mi je trebalo nitko, uvjeravam vas. Kao što sam napravio još jedan nekoliko thrusts Osjećala sam se kao da moj penis je udvostručen u njoj toliko je pritisak zgrade. Bez obzira na to bio događaj za mene je to što joj luda. Ona je neka vrsta brzo dvostrukog zabadanje, a zatim dugo arching nekoliko puta, a onda je počela da se sperma. Isprva me strah. Njeno tijelo potrese kao što je netko u formi. Njezine oči valjanog leđa i osvoji trepavicama svojim, fluttered, dok zvukovi snimila je više od cvileći. Svaki put kad ona shuddered, joj maca izvukao teže u moj penis. Prstima trčao gore i dolje moje grudi dok je sperma i dalje i to ne izgleda kao da je neće prestati.
Tlak u meni je izgrađen do njegovih granica i morao sam da se sperma ili umrijeti od izniman užitak u vožnji. Ja potisak moje tijelo protiv nje, a baš kao i moj penis nestala u njoj za završno vrijeme, počeo sam osjećati valova vlastite orgazma mene neodoljiv.Volim da se sperma, ali većina je cumming poput skoku - idete gore, tamo je to uzbuđenje za puštanje i dođete nazad dolje. To je bio orgazma rollercoaster. Ja bih imati nekoliko kontrakcija i osjetiti moje vruća sperma snimanja u nju, onda bih se na trenutak zaustaviti i sam počeo cumming opet, baš kao što je bio Yuli sljedeće odijelo. Ja ne znam kad će prestati, ali ja više nisu imali mogućnost kontrole moje tijelo ili će to učiniti.Yuli quivered nasilno i kontrakcija mišića bacila naprijed od nje arching. Ona me je pokriven sa svojim pulsirajućim tijelo i pokopala svoga ušća u moj vrat. Kao što je užitak joj elektrificirana, ona nehotice malo moj vrat teško, ali bol je samo dodao da zadovoljstvo. Val nakon vala fin je pranja za oba od nas i nitko od nas ne želi ga do kraja.
Ali na kraju je to učinio. Iako smo vodili ljubav pet ili šest puta više tog dana, zahvaljujući Yuli je nevjerojatno medicina kabineta. Ako sam mogao dobiti formulu sam mogao napraviti milijardi dolara i okrenuti SAD-u plavo i crveno države orgija.
Kada pretraživanje stranka našao mene Rekao sam im o Yuli ali ona je nestala. Rekli su da sam ga zamišljao, ali je stara legenda od vještica koja je živjela u šumi i uzeo u nasukan putnike da ih proždrijeti. Sam rekao, to zvuči poput nje.
Sam se vratio u Ameriku nedugo nakon, ali nije mogao dobiti Yuli iz mog uma. Da, seks je bio najveći sam ikada imao, zacijelo kao iznenađujuće kao i bilo tko je ikada imao. Ali to je više način na koji ona me njeguje vratio iz mrtvih. Sljedeće ljeto sam napravio moj put leđa to malo selo gdje vlak je stečen zaglavi. To je bio lijep i ja istim moje korake od mjesta vlak za napuštene tunela, već je otišao - zapečatio.
"Vi izgled za mene?"
Okrenuo sam se i tamo ona bila. Vještica, čarobnica ili samo običan stari nevjerojatna žena, nisam briga. Postoji puno više za ovu priču, ali uputama rekao, samo "esej".
Ona je rekla ako sam napisao ovo je stvarno baci čaroliju na mene ali ona je kupanje naših blizanaca i sam završio prije nego je završila u kadu.

Нема коментара:

Постави коментар