.

уторак, 31. мај 2011.

Starije dame Srbija


Kao što sam ušuljati u svoju sobu, nađem ti sjedi na vas ispraznost brushing kosu, ti si samo nosio svoj grudnjak i gaćice s Podvezica Belta i čarape, misleći da će mi biti ti posjetiti večeras ste izabrali moj omiljeni set. Vi ćete uvijek su uživali osjećaj četkom na kosu toliko, oči su zatvorene u zadovoljstvo. I korak naprijed za vas, a vi zgrabite od iza, pokriva usta tako da ne mogu vrištati. Gledam vas u oči  starije debele dame širom ogledalo u teror, šaputanje u uho sam vam reći da ustati i premjestiti na krevet, ja mogu čuti vas cviljenje iza moje ruke i ja osmijeh uživanje u spoznaji da u nekoliko kratkih minuta ćete biti vrištanje u smjesu od boli i užitka. Kao što smo do podnožja vaš krevet I mjesto loptu geg u usta i pričvrstiti ga na glavu, a ja vezati ruke u krevet s vama i dalje stoji, ali, licem prema dolje na krevet tako da vam savršeno dupe je u zraka. Sada kada sam odlučiti kako ću vas odvesti. Kao što dame srbija  sam gledati okolo svoju sobu vidim da si izostavio neke od objekta koji se nadao da ću vas zajebavati s večeras, vidim veliki strap-on dildo, dva seta bradavica stezaljke, a veliki skup  starije zene  analne perle. Stojeći tamo obličje at tvoj čeka stražnjicu i odluče početi s analne kuglice, ja početi ih unesu u jednog po jednog dok su svi unutar guzicu, od tamo ću uzeti bradavicu isječci i priložite jedan set do bradavica i zatim od tamo ću uzeti drugi set i priložite jedan spajati na sredini lanca i onda nakon što sam otvoriti svoj maca usne ću uzeti drugi obujmice te ga priključiti na svoj klitoris. Sada sam otišao starije zene  s strap-on JA uzeti moj vrijeme stavljajući ga na sve dok koristite jedan od mojih ruku da se moždani udar vam mokro maca.
Nakon što sam dildo u mjestu gdje sam početi utrljati vrh protiv čekanja maca, zadirkivanje vas i nježno vuče prema lanci u prilogu na svoje bradavice i klitoris uzrok da se jaukanje kroz geg. Vidim da ste zatezanje protiv obveznice pokušava zamotati maca oko mog hard penis lateks, sam  starije srbija odlučiti da daju svoje lance još malo tegljača kao što sam ući u vas, ja klizanje sve na putu i potegnuti sve od izlaska do samo Savjet je lijevo iznutra, a onda, ja početi ramming unutra i van. Teže i teže ja pojebati sve brže i brže sam izgraditi brzinu, i dalje jebati tebe doprijeti i početi izvući kuglice iz guzicu jedan po jedan sam ih izvući dok sam još uvijek pojebati sve brže i brže. Osjećam da eksplodiraju cijelog mojih bedara kao što sam stalno sam ti ramming od iza. Nakon što sam uklonio iz konačnog perla guzicu sam do gore i početi zajebavati svoj šupak s mojim prstima, dok slušam zgodne starije dame za sex  vas pokušati kriknuti u užitak, jednom kad sam se osjećao svoje tijelo drhti od završiti svoj drugi orgazam sam povući moje dildo iz svog maca i ukloniti ga i kao što sam šetnju do mjesta gdje vam je glava sam skinuti loptu geg i leže ispred vas s nogu širiti sam dizati glavu, slajd ispod vas i gurnuti svoje lice u moje vruće i vlažno maca i da jedete moja maca dok sam sperma opet i opet i opet. Kao što lizati moja maca sokovi gore sam doći do više i ukloniti ograničenja obvezujući svoje ruke i igrate sa mojim tits dok ste završili lizanje sve sokova iz moje krilo i bedra
Ja sam vam prebaciti na leđa na krevet. Ja se okrene i raskrečiti vaše lice  starije zene  i kao što sam niže dolje na moja maca usta opet sam nadviti i početi početi jesti maca, Nastavit ćemo pokopati našim licima u svaki drugi pussies donosi jedni druge do točke do ekstaze sunce se diže, a imamo više energije za nastavak.

Нема коментара:

Постави коментар