.

среда, 4. мај 2011.

Sex chat Srbija


"Dakle, mislim da nemate vodovod", rekao sam chat sex Srbija  nasmijana kad sam skinuo gol stražnjica i na čelu off u noć s njom da se okupa u vodopad.
Kao što je moje tijelo tingled s užitak rashladne vode izgubio sam tlo na sex srbija  skliskoj stijeni i pao. Kao što je ona mi je pomogla podići sa zemlje, njezine grudi brušenog protiv mojim grudima i na trenutak moje ruke su oko njezinog struka. Vratila zagrljaj, kao što sam gledao direktno u lice, dok stroking joj lijepe kose.
Jungle je prirodno i goli I tako da smo bili.
Sam pokucao na njezina vrata u noći za parenje džungli topline. Začudilo, ona jurnu na vrata i upitao: "što radiš u džungli u gluho doba noći?"
Gledo sam joj Stark golo tijelo u ukupnom čuđenje. Imala je najčvršći i najsavršeniji grudi sam ikada vidio. A joj noge su zadivljujući i zategnuta do apsolutnog savršenstva.
"Ti su vrlo hrabri da se ovdje u džungli u ovo doba, kada je frought s opasnošću", rekla je s izgled odobrenja.
"Više glup nego hrabra," Ja murmered.
"Zašto ste ovdje?" Upitala je.
"Moja tvrtka treba novi izvor bambusa i po imovinu karte, neke zemlje trebamo je u vlasništvu vas."
"U djelo samo je u vlasništvu mene, ali stvarni vlasnici su stvorenja u džungli. Ovo je stvarno njihov dom, a mi smo samo svoje goste."
Kao što sam izvadio krpu za brisanje znoja  chat srbija s mog lica uzrokovane pari topline, ona se nasmijao i rekao: "ti si stvarno lud više nego što su hrabri. Take off one znojav odjeću prije nego što ih jedu kukce, a zatim možete barhe sami očistiti ispod vodopada. "
"Dakle, mislim da nemate vodovod", rekao sam nasmijana kad sam skinuo gol, ali u njezinoj nazočnosti, a na čelu off u noć s njom da se okupa u džungli vodopada.
Kao što je moje tijelo tingled s užitak rashladne vode izgubio sam tlo na skliskoj stijeni i osjetiti. Kao što je ona mi je pomogla podići sa zemlje, njezine grudi brušenog protiv mojim grudima i na trenutak moje ruke su oko njezinog struka. Vratila zagrljaj, kao što sam gledao direktno u lice, dok stroking joj lijepe kose,
Oči su joj bile boje najtamnije noći i proboden kroz vrlo sex chat oglasi  duša koja bi mogla sakriti ništa od nje. Nije bilo televizije, ali ste bili zabavljali. Nema igrača rekord, ali ipak, moglo se čuti glazba. Džungla bio njezin dom, a to joj je bio simfoniju. Ona je bila jedna sa svakom stvorenju, a ona ih je znala jednako kao bilo tko bi se znati susjed.
Svaki put kada smo vodili ljubav, osjećao sam se kao da je prvi put. Svaki i svaki put je bila nova i uzbudljiva avantura. Bilo je ukupno blaženstva i sam doživio potpuni unutarnji mir po prvi put u mom životu.
Kada je tropska kiša će zaplijeniti, sunce će sjati na nju, i projekt viziju od najljepših žena koja je ikada mogao biti i uvijek će biti .. Njezina je pjesma bila pjesma anđela kao sve životinje Jungle utihnuli čuti njezine pjevati. Ipak, kada je ona bila daleko od nje Jungle, da hoda s njom bio je kao hodanje niz ulicu s divljim napada psa.
Ona je potpuno prezirali civilizacije i ona se ne tajne njezine osjećaje. Ona će postati bijesan, ako motor bike izbačen previše prljavštine.
Ona će reći, "ljudi nisu trebali živjeti ovako. Životinje su besplatni, ali ipak smo se u zatvoru s našim strojevima. Bili smo trebali čuti zvukove vjetra i rushing vode i ljubitelje šapat, ali ne i ove strojevi. "
No, ipak kao bijesan kao ona bi se izvan nje Jungle, kada se vratila bila je tenderest i najviše brige žena tamo ikada mogla biti. Dakle, natječaj je ona, niste joj mogao dirati bez ljubavi s njom. Svako zrno njeno tijelo isijavao sa senzualnošću. Njeno tijelo je potpuno awseome, ali ona bi ječam ikada pogledati u ogledalo. Ona bi se probuditi u jutro s lica da većina žena ne može postići čak ni sati čine.
Kao što je sunce sjalo kroz prozor i osvijetljen ljepotu svoga tijela, niste mogli pomoći, ali ljubav prema njoj. No, čak i nakon vođenja ljubavi da joj u ranim jutarnjim satima je zadatak samo da se kroz doručak gleda na nju gole grudi.
Ona će reći: "Ja nikada ne nose grudnjak ili top kad Sex oglasi starije dame sam doma jer se osjećam kao da sam ih zatvaranjem, i prirode nema razloga da pokrije moje grudi."
Osim parading oko golih grudi cijeli dan većinu vremena ona je ili će biti u ništa, ali gaćice ili vrlo oskudno gaćice. Dakle, između nje nevjerojatna grudi i njezin fantastičan bedra i noge sam perpetualy je bio uključen. No, ono što je toliko različit o njoj u odnosu na bilo koju drugu ženu da sam ikada s, je činjenica da je cijela sati mogli ići bez nje ikada rekao jednu jedinu riječ.
Zagrljeni u svakom drugima ruke bi se osjećali ukupnog zadovoljstva, a ne čak osjećaju potrebu da razgovaraju. To je kao da naše misli su u potpunoj sinkronizaciji i mir. Nekako je znao sve što sam mislio bez mene čak i govoriti.
Naravno da mogu "t biti potpuno sigurni da je sve zbog nje ili atmossphere u džungli, ili možda kombinacija dva. Ali ja znam da nisam propustiti ni strojeva. A ponekad i ja stvarno čudo ako mi može poništiti sebe sa svim gadgetima imamo.
Pravi ironija mi se čini se da je obrazloženje naših tzv znanstvenih umova. Mislim recimo da ne kupuju svoje mišljenje da smo evoluirali od majmuna ili nešto. Tada ćete morati zapitajte se ovo pitanje. Kakav evoluirao životinja čini sve ove vrste naprava?
Znam, oni će reći: "veliki prstiju razvijao se za nas da bi s alatima."
No ipak, majmuni i majmuni imaju istu vrstu prstiju, ali oni nikad ne pokušati napraviti skate board ili tako nešto. Sve što sam rekao je da nisu bili stvarno uzimajući pravo priča i moj stomak je osjećaj da je netko nametnuo ovu tehnologiju na humanoida za nekoj svrsi koja im odgovara.
Mislim da su se bojali da se čak i razmišljati o tome i pitati očito pitanje smo bili sami mechanicly poboljšana stvorenja koja će imati koristi od našeg truda, ako smo bili mechanicaly poboljšane da odgovaraju njihovim svrhe. I usput, svoj nedavno je dokazano da tzv bio inženjering može biti implantirani u životinje i to može ponovno sama generirati omogućuje da prođe do druge generacije. Sada, ja ne kažem da prostor vanzemaljci to učinio za nas. Ali ja sam rekao da je najmanje mogućnošću.
A ako vam je potrebna vidljiv dokaz za to, imate samo gledati na piramide. Prije nego itko na zemlji je bilo poimanje onoga što je vrijeme piramide su građene u mathmatical način da će reći vrijeme sunca razmišljanja o njima.  Debele gole zene A ja ga pronaći vrlo protežu da je to bilo kakve veze s tzv evolucije.
Dakle, tko su oni? Što su radili do nas? I ono što oni žele s nama? To bi trebao biti naš fokus. Ali ipak, mi samo držati kotrljanje vanjska strana sve više i više gadgeta i stoga igranje u ruke onih koji žele zadržati nas tako zauzet da nikad nećemo uzeti jedan korak nazad u vrijeme da razmisli što se stvarno događa.
Mislim da sam spreman za povratak na mir i spokoj u džungli. Dovoljno je da se negdje opet da mogu kontrolirati vrijeme, nego vrijeme mi kontrolinga. Čija rasporedu su mi stvarno na? To je pravo pitanje. 

Нема коментара:

Постави коментар