.

понедељак, 9. мај 2011.

Oglasi Srbija debele zene


"Molim se sjedi gospođa Gordon," Samantha Oliver je rekao: "Upravo sam bio bio obličje preko vašeg zahtjeva i sve izgleda kao da se radi!" "Iz onoga što ja mogu prikupiti iz vaše aplikacije," Sam nastavio je, "želite izvoditi oralni seks na mladog čovjeka s velikim penisom, a zatim  zene debele srbija su mu uzvraćati na vas, je li to točno?!!"Četrdeset osmogodišnja Alicia Gordon okrenuo svijetle nijansu crvene, a zatim odgovorio tiho: "Da, to je upravo ono što želim!" "Pa, došli ste na pravo mjesto," Sam oduševljen ", jer imamo sve veličine i oblika ljudi što možete zamisliti, i siguran sam da imamo jedan koji će ispuniti svaku želju vas!" "Sada, za zabavan dio," Sam nastavio je, "uzeti ovu knjigu i palac kroz njega, to je slika i vitalne statistike za više od trideset mladih ljudi koji u osnovi odgovara opisu vam navedene u vašoj prijavi!""Najmlađi oko devetnaest je i najstariji je dvadeset šest, ali svi oni imaju nekoliko stvari u zajedničke:" Sam je otišao na "svi su dobro mišićave i trim, s pipe da su najmanje osam inča dugo, tako da se vaše vrijeme , pregledati knjigu, a zatim napraviti svoj ​​izbor, i kad si spremna, ja ću zujati moje tajnice te su ga doveli ovdje u uredu, tako da možete vidjeti ga u lice! "
Alicia paged polako kroz katalog, zaustavljajući se sex srbija zene debele  povremeno da pročitate bio uz sliku mladića u pitanje. "Oh, moj", mislila je u sebi ", oni su sve tako savršeno, i njihove cocks, za Boga miloga, svaka fotografija ima ljudi s hardons, a oni su upravo nevjerojatno!" Nakon što je oko petnaest minuta Sam pitao: "Pogledajte nešto vam se sviđa?!?" "Volim ih sve", Alicia je odgovorio: "ali ja mislim da kao što je ovaj jedan od najboljih", kako je istaknuo slika dvadeset dvije godine  debele zene sex star bijeli muškarac s devet inch penis! "Oh," Sam je odgovorio, "vrlo dobar izbor, Tommy je jedan od naših najpopularnijih momaka s našim klijentima!" Sam gura interfon zujalica na njezin stol i pitao tajnicu na stranicu Tommy C. te su ga prijaviti administratoru ured u jednom! "To ne bi trebao biti predug, ja mislim da je on van igrati odbojku s nekoliko svojih prijatelja dolje uz jezero," Sam rekao je smiješeći se, "ako je on susreće s Vašim odobrenjem, Debele gole zene  možete početi odmah, mi smo soba već ići! "
Za sljedećih pet minuta ili tako, Sam i Alicia napravio mali razgovor dok su čekali na Tommy da stigne. Alicia je upravo njezin suprug objašnjavajući o djelu kada oštar rap na vrata joj prestala sredinom rečenici, dok je mlada plavuša klinac otvorio vrata i ušao u sobu. "Tommy", rekao je Sam, "to je Alicia Gordon i ona samo pokupila svoju sliku iz naše knjige!" Tommy je sredovječni kućanica brzo jedanput, a zatim s apsolutno luminant osmijeh, on je proširio svoju ruku i rekao: "Vrlo lijepo da zadovolji vas gospođa Gordon, nadam se da možemo učiniti vaš boravak ovdje nezaboravnim!" Dok trese mladi klinac ruke, Alicia nije mogao pomoći, ali primijetiti da nevjerojatno tijelo mladića posjedovali, što je upravo došao iz odbojka igra, te je nosio samo kratke hlače teretani bez košulje, a svoje savršeno preplanuli torzo je prekriven tanki sloj znoja blistavim! "Samo da vam pokažem da fotografija nije doctored na bilo koji način," Sam ponudio, "Ja ću imati Tommy izložiti, tako da znate točno što ste uzimajući!"
Malo zbunjen Alicia je o prosvjedu da ne bi bilo potrebno, ali prije nego što je mogla govoriti, Tommy je skliznuo skinuo kratke hlače i neka njegova velika odvažnost neuspjeh u pogledu! To je bio zapanjujući u najmanju ruku! Alicia nije mogao uzeti joj oči mladića genitalije! "Da li to susret s Vašim odobrenjem", upitao je Sam, a Alicia i dalje bulji u sada zadebljanje član! "Gospođa Gordon," Sam je pitao opet, težak da biste dobili starija žena pozornost daleko od dječaka je prepone? "Uh, oh, yes," Alicia konačno mucao, "on će raditi sasvim u redu, sasvim u redu!" "Dobro, dobro", rekao je Sam oduševljeno, "show gospođa Gordon do 313 suite, hoćeš li Tommy, a oboje imate dobar put!"
Tommy se koristi elektronski ključ za otvaranje vrata Suite 313, a uvela Alicia Gordon unutra, a nakon pregledavanja po sobi, ona je nervozno i iznio je mišljenje: "Jako lijepo, ne mislite?!?" "Da," Tommy je odgovorio: "sobe su vrlo lijepo doista, ali nismo došli ovdje kako bi raspravljali soba dekor smo mi?!!" "Uh, ne nismo," odgovori ona tiho ", što nam je činiti prvi?!?" "Pa", odgovorio je glatko, "Ja sam nered od igranja odbojke, pa predlažem da idemo u kupaonicu gdje se mogu tuširati i možete čekati za mene u vruće čabar, kako je to zvuk?! ! " "Jako lijepo", odgovori ona, "zahvalan što ga je uzeo olovo i čineći je sve odluke za nju! Tommy počeo tušem i ubrzo je soaping dolje svoju veličanstvenu tijelo pod iglu poput mlaza vode iz pulsirajućeg tuš glava! Dok je on bio taj događaj, Alicia skliznuo iz njezine odjeće i skliznula u već pune kade i čekao ga! Nekoliko trenutaka kasnije, on je skliznula u toplu vodu pokraj nje i gurnula gumb na zidu koji počeo vrtlog akcije u kadu. "Oh čovjek koji se osjeća dobro", uzdahne kao mjehurići swarmed oko njihova gola tijela! Alicia's boobs plutati na površini vode, i Tommy izdvajali joj blizu i neka ih slomili protiv mišićnu prsima, što je izazvalo joj maca polako početi vibrirati! "Moja imate lijepe grudi", rekao je tiho prije ljubljenja joj duboko u usta i ostavljajući svoje ruke lutaju po leđima i dolje joj punu guzicu! Ona moaned kao ruke kao da pokrivaju svaki centimetar njezinog tijela, dok joj je svojom rukom pronašao svoj ​​orgulje sada širi i polako počeo ga jerking pod toplim mjehurića!
Nakon što se odvojila od svojih poljubac, Tommy joj pogledao u oči i pitao: Debele gole zene   "Oni nikada ne recite nam što svaki klijent želi, ostavljajući ga do im prenijeti svoje želje, pa recite mi Alicia, što je vaše mašte, ono što je koji želite da učinim za tebe?!! "Alicia pogledao dolje, malo zbunjen, i odgovorio u nijemi glas, "Želim da oralno vas zadovoljiti, a nakon toga, ti mene ne!" Tommy podigla bradu, pogledala u njezine oči i reče tiho: "Je li to kako se to kaže, oralno zadovoljiti, gdje sam došao iz kažu:" Želim da sisati vaš penis i onda sisati moja maca ", sada ne da zvuk seksi vama?!? " Alicia izgledao daleko opet i klimnuo glavom, ali Tommy nije bio vlasništvo bilo koji od toga i rekao je snažnije ovaj put, "Mi ne Gong učiniti ništa sve dok vas recite mi što želite da sisati moj kurac, a onda su me sisati Vaše pička, on je dobio!?! "Alicia, sada uzimajući hotter u drugoj, gledao u Tommy-a oči i reče tiho: "Želim da sisati vaš penis, a zatim su ti sisati moja maca!?!" "Sada je bolje," Tommy iznio je mišljenje, kao što je skliznuo gore na rub kade i širiti noge, osim tako Alicia će imati izravan pucao na svoje sada vrlo krut kurac!
Devet inča mesa, to je ono katalog rekao, a što se tiče Alicia mogao reći je najmanje što, kao što je izvukao glavu natečen u usta i to isisan kao beba je sranje mirotvorac! Tommy je stavio ruke iza njega na podu i nagnutom prema natrag, opuštanje dok stari drolja pobrinuo vruće guste član sa svojim toplim ustima! "Znate li što sam pronašao", upitao je Tommy?!? "Što", Alicia pitao između sranje?!?Našao sam da su starije žene su puno bolje na sisanče penis da mlađe žene ", nastavio je," oni samo činiti se to znati kako zadovoljiti muškarca, a mlađima je uvijek pokušati da biste dobili više u žurbi! " U žurbi, "Alicia misao", kako bi bilo tko ištanje to preboljeti brzo, to je to najbliža stvar nebo ona mogla zamisliti, glava je bila tako glatka i mekana, i vratila tako dugo debljine i pun vena, to je bio bolji nego bilo koji kurac je ikad sisao, bar ništa! "Alicia je počeo raditi usta brže i brže prema gore i dolje duljina Tommy vratilo, svaki put twirling njezin jezik oko glave kad je dobio na vrh! Njegov stenje rekao joj da on je bio blizu, i iako je imala sisao puno penis u njoj dan, nikad u njoj wildest dreams je ona spremna za torrent sperma koja spurted nicim u njoj vruća usta! "Oh, sranje," on moaned, "Ja sam jebeni cumming tako jebeno teško, vi ste najbolji guzica sam ikad imala!" Ročište ga veličati vrline joj usne, ona ga je trgnuo rukom kao što je ispraznio svoj ​​orah vreći u leđa joj grlo sa začarani spurts vruće sperme!
Nakon nekoliko minuta oporavka, dok je Alicia lagano grickaju Tommy's penis glavu, rekao je tiho, "Kako smo o trgovini mjesta?!?" Sada joj je opet, kao što je skliznuo u vodu i ona nalazi njenu debelu dna na rubu kade i širiti njezine noge! On je skliznuo više između nje dovoljno bedra i rekao: "Dobro, Alicia, recite mi što da radimo, ja sam na čekanju za vaše narudžbe!" Dobivanje hrabriji, ona dosegla dolje i izvukao njegova usta da joj muf govoreći: "Jedite mama's maca za nju, da joj sperma u ustima baš kao što si učinio za nju!" Tommy počeo odgovor, ali njegove riječi su bile prigušene kad mu usne tužbe protiv razjapljenih prorez između Alicia's bedra!Konačno uzimajući u igru je kroz stisnute zube prosiktala, "Oh, Bože, jesti moj jebeni maca, moja jebena klitoris za mene, ti veliki loše jebeni klinac!" To je ono što on želi čuti, on je želio čuti njezine osjećaju strastveno o uzimajući jede, a sada je ne samo pitati za to, ona je bila zahtjevna, i sada je bio gonna ga dobiti! Tommy dosadno u tvrdom sa svojim jezikom, donosi stručno srednje dobi domaćica u burnim orgazam koji je ostavio joj drhti masa žele na dasku vruće kadica! Uzimajući vrijeme za poljubac unutar bedrima, Tommy tiho pitao: "Je li u redu s vama, ako ja to još jednu stvar!?!" "W-što", rekla mucao, još uvijek nije u potpunosti oporavio od nje vrhunac?!? Stojeći između nogu, Tommy je njegova sada hard rock kurac, to postrojilo se s njom usana, a jednu teško gurati, ona zabili svi put u njezinu ispupčen dijafragma je rekao: "Ovo je, ja želim jebati vaš pička teško i brzo, vi jebeni mali penis pas! " Alicia oči prilično prislušni iz njihova podnožja kao masivna osvajač zabio glavu u njezin bespomoćan trzaj, a ona neka se dugo glasno uzdiše kao što je snažno tuklo u i izvan nje s klipom poput redovitosti! "Kao da je pička", upitao je vraški!?! "Oh slatko jesus, da," ona panted, "da je najbolji osjećaj moja pička ikad osjetio, da me ne teže, mi ne teže, oweeeeeeeee, ja sam cumminggggg!" Tommy je bio previše gubi kontrolu je orah, te u vruće aa drugi, svoj ​​vrhunac trk iz kraju svoga penis, punjenje Alicia je maca s opterećenjem vruće jism!
Obojica lolled u vodi, nego samo plutanja kao mjehurići wafted nad njihovim potpuno proveo genitalije! Tommy skliznula svoju ruku oko Alicia, dok je proces puštanja krvi joj grudi i rekao: "Ono što sam rekao ranije, o starijih žena, ja to značilo, oni ne daju bolje glavu!" 

Нема коментара:

Постави коментар