.

петак, 22. јул 2011.

Licni oglasi on trazi njega

Steve i ja smo bili pokušava pronaći način da bi začinio naš seksualni život. Propustio sam se sa ženama pa sam predložio da se nađemo toplo malo drolja. Pronašli smo savršeni nestašan djevojka u swinger časopisu. Nakon što joj je kontaktiranje licni oglasi on trazi njega  i razgovor na telefon, znali smo da je veza, znali smo da će biti poslušni. 

Kad Sarah napokon  
debele gole zene stigla i kod nas, ona je čak i toplije u stvarnosti nego u njoj slike. O 5'2 "visok, oko £ 120 s oblinama na svim pravim mjestima, Slatka crnka. Moj klitoris počeo peckati odmah na prvi pogled. Došla je i svi smo imali nekoliko pića da se popustiti. Tada sam rekla da je vrijeme da glavu u spavaću sobu gdje sam zabavna set-up samo starije gospodje oglasi debele gole zene čekaju za nju. 

U spavaćoj sobi, Sara mogla vidjeti da sam imao izbor igračaka od strane kreveta plus trake joj privezati. Rekao sam joj da se gol i leži na leđima na krevetu. Bila je poslušan i sam se trake vezati joj ruke i noge za krevet. Njene noge su se proširile pa smo mogli vidjeti joj zbijeno, obrija maca, koja je već mokro s anticipacija.

Steve i ja gol, a ja sortirani kroz moje igračke pronaći savršeni jedan za Sarahs vruće pizda. Našao sam slatko g-Finder i okrenuo se na vibracije koristeći ga prvi zafrkavati njezin klitoris dok sam stajao uz krevet. Steve klekne na krevet pokraj 
licni oglasi on trazi njega   Sarahs lice i zahtijevao da sisati njegov penis. Ona učini kako joj je rekao i uzeo njegov već hard penis u njezinu anticipirajući usta. Više je isisan, više uzbuđen je postao sve dok nije krenuo jebote usta. Bila je neugodan osjećaj nadimanja, ali on joj je rekao da se zaustavi se dijete i uzeti ga kao kurva je ona. Nakon jebote usta nekoliko minuta, on je napokon izvadio i ona je u nekoliko dubokih breaths zraka. 

Kao što sam pregledao na krevet između Sarahs nogu, mogla sam osjetiti Steve iza mene, a onda osjetio ruku 
 kontaktiranje licni oglasi on trazi njega trljanjem moj magarac. Njegovi prsti su svoj put prema meni i mom sokova teče već od moja maca. Počeo je igrati sa svojim klitoris, što je izazvalo mi je za početak oplakivanje u užitak debele gole zene  kao što sam iskopao moje lice u Sarahs čeka licni oglasi on trazi nju pička. Ja zadirkivali njezin klitoris sa svojim jezikom, dok sam se g-tražila u njoj maca. Ona je počela stenjati od užitka. Steve ju je nazvao i drolja joj je rekao da će on zajebavati joj dupe kasnije jer je bila tako zločesta djevojka. 

Upravo tada, osjećao sam se Steves penis unijeti moja maca od iza i ja dahnu u užitak. Voli me jebu dok im jesti drugi ženska maca. Uklonio sam g-tražila od Sarahs pička, a ona mi je molila da stavite u nazad u. sam joj rekla da je loša djevojka i da nije debele gole zene zaslužio imati bilo zadovoljstvo. Tada sam uhvatio vibrira analni perle i ih lubed za Sarahs magarca. Ja ih skliznuo u magarca, a ona povika u malo boli. Ali ja mogu reći da kuja se svidjela.

Steve i dalje jebi me dok sam došao. Moja sperma dripped niz bedra i on lizali ih očistite. On je tada rekao da je Sara joj je zauzvrat. Sam joj unstrapped 
 kontaktiranje licni oglasi on trazi njega iz kreveta i rekao joj da leže na trbuhu. I onda strapped leđa u, opet noge su se proširile i spremni da preuzmu sve što je želio da joj ući. Steve je dobio na vrhu joj i skliznuo njegov penis u njezinu pičku prvi. Ona je rekla da osjeća veliki u njoj maca i da ga je voljela u njoj. Rekao licni oglasi on trazi njega sam kuja da zatvori usta i da uskoro će ona biti osjećaj da veliki penis u magarca. U tom prijedlogu, Steven izvukao iz njezina maca i bez upozorenja, zabili njegov penis u magarca. Ona povika u bol i više je plakala, teže Steve joj jebeno. On je zadržao nazivajući je prljave kuja i hoće li joj se svidio njegov penis u magarca. Ona licni oglasi on trazi njega   je rekla da ni kroz suze slijevale niz lice. On je uhvatio je za kosu i upredena glavu natrag k njemu lice sa strane. Kada je konačno spreman da se sperma, on je izvukao i usmjeren na njezino lice i pucao njegov teret sve preko njega. Ona lizali što je mogla i zahvalio mu za zadovoljstvo. Ali doista, to je bio naš užitak u potpunosti! 

Нема коментара:

Постави коментар